Ами аз да ви призная днес гладах на не превишавам 2000 оборота с Браво 1.6 16На един два момента когато трябваше да изпреварвам сеналагаше да настъпя към 2700.иначе по пътя за нови хан карах на 5 та с 1500 с около 60.По наклоните когато ми се губеше инерцията изключвах от скорости през другото време държах на висока предавка с мн ниски обороти. и разхода - ами с 10 лв минах 100 км наистина преди това имаше и малко бензин
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си
Collapse
X
-
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
-
В повечето случаи, както градско и извънградско мах 3000 оборота, но като получа някой файл от небето съм я качвал и на 5000-5500(твърде рядко обаче).По добре бавничко без торзмоз на количката!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Аз мога да си призная,че СЕ НАСИЛВАМ да шофирам в горе упоменатите обороти/1800-2500/.Мнооого се кефя да настъпвам и когато съм сам,т.е. без пищящия "прекъсвач" отдясно Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 си правя кефа и достигам червеното!!!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
ogi28b написа:Колега maiden - да оставим теорията назад - какво показва практиката - ако караш със 120 на 4-та - засичал ли си точния си разход, и същото разстояние със 120, ама на 5-та? Моя двигател не е точно бензинов, но съм установил че колкото по-ниски обороти поддържам и по-плавно ускорявам, разхода пада много,много. Разбира се и аз се стремя да не излизам от оборотите на максималния въртящ момент, но все пак при мен са от 1500 до 3500 и е лесно, а при теб са пик на 4600. Ти винаги караш колата около 4600 така ли ?
Коментар
-
Airfan написа:Няма проблем, ще порастнете, пък и деца ще иматеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Винаги съм разсъждавал като maiden по тоя въпрос, но нещо не мога да си обясня какво става с онзи 1/2 литър (от примера на maiden) , който бива допълнително изхабен - връсква се без да успее да изгори, или какво? Нали затова има ламбда-сонда, която информира за неизгоряло гориво? И защо така се получава че като си в по-високата предавка , и си примерно с 20 % по-малко обороти за единица време, респективно и 20% по-малко впръсквания, защо да е по-висок разхода, при положение че се върши една и съща работа - движение с 90 км/ч? При по-висока предавка се впръсква 25% повече гориво ли? Даже при 25% нещата се уравновесяват, значи примерно 30 % повече гориво ли се впръсква? Ето това не ми се връзва в цялата ситуация, а сигурно има много елементарно обяснение? Някой може ли да ме просвети?
Коментар
-
Atanas71 написа:Airfan написа:Няма проблем, ще порастнете, пък и деца ще иматеShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:Atanas71 написа:Airfan написа:Няма проблем, ще порастнете, пък и деца ще иматеФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
ogi28b написа:Винаги съм разсъждавал като maiden по тоя въпрос, но нещо не мога да си обясня какво става с онзи 1/2 литър (от примера на maiden) , който бива допълнително изхабен - връсква се без да успее да изгори, или какво? Нали затова има ламбда-сонда, която информира за неизгоряло гориво? И защо така се получава че като си в по-високата предавка , и си примерно с 20 % по-малко обороти за единица време, респективно и 20% по-малко впръсквания, защо да е по-висок разхода, при положение че се върши една и съща работа - движение с 90 км/ч? При по-висока предавка се впръсква 25% повече гориво ли? Даже при 25% нещата се уравновесяват, значи примерно 30 % повече гориво ли се впръсква? Ето това не ми се връзва в цялата ситуация, а сигурно има много елементарно обяснение? Някой може ли да ме просвети?like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Точно така е, това е логиката.Бензиновият мотор впръсква гориво пропорционално на постъпилия въздух в съотношение 14.7 към 1. Като караш с 2000 оборота на 5-та за да върви колата си натиснал малко повече, дроселовата клапа е отворена повече, влиза повече въздух, времето за отваряне на инжекторите се увеличава, харчи се повече гориво, не че остава неизгоряло, то си е точно толкова колкото трябва за постъпващия въздух.Като караш обаче със същата скорост, но на 4-та и оборотите са около 3000 (за 1.4 мотора на Браво/а при 2750об. е макс. въртящ момент) си натиснал по-малко, по-малко е отворена дроселовата клапа, влиза по-малко въздух, впръсква се по-малко гориво.И аз съм съгласен с колегата maiden, че двигателя харчи най-малко около оборотите на макс. въртящ момент.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
според мен който не е чул прекъсвача не е изпитал истинско удоволствие от шофирането,аз лично като я вкарам моята в обороти адреналина ми се вдига и сърцето ми заиграва а звука от мотора е несравним,и не мога да разбера колегите по горе дето казват че шума от мотора им пречел и че при 120 на 4та колата работела като москвич,1во-не е шум а е ЗВУК и 2ро-аз моята на 4та не съм я карал със 120,карал съм я и със 180 и мога да ви уверя че не работи като москвич а имам чувството че работи като спортен автомобил,но това си е мое мнение,нали знаете всеки луд с номера си,аз имам 2а напредforza la FIAT
http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар