Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си

    Как карате по-често колата си- едва-едва на 1000об./мин.(че ако може и по-малко) или смятате че няма нищо лошо да си я понастъпите? Защо за някои хора високите обороти и прекъсвача са нещо немислимо, а за други мания и ежедневие? Вдействителност колко от нас карат скромните си автомобили с повече от 3-4000 оборота. Интересното е че много от шофьорите не знаят дали изобщо колата им има Прекъсвач. :D :D :D Подканвам всички водачи на FIAT оше днес да усетят тръпката от високите обороти на колите си и да стигнат до сладкия звук на ПРЕКЪСВАЧА П.С.Пиша тази тема заради един приятел, който се ’’изприщва’’ като чуе думата ’’прекъсвач’’ или някой спомене за вдигнати над 3000 оборота т.е. много го е страх да не му се счупи скъпоценното AUDI B4. За него 3000 оборота са твърде много и предостатъчни Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 [/i]

    #2
    Re: 1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си

    box_a написа:
    Пиша тази тема заради един приятел, който се ’’изприщва’’ като чуе думата ’’прекъсвач’’ или някой спомене за вдигнати над 3000 оборота т.е. много го е страх да не му се счупи скъпоценното AUDI B4. За него 3000 оборота са твърде много и предостатъчни
    Ми, твоят приятел изглежда е пораснал повече от теб

    Коментар


      #3
      Аз пък карам в ниските обороти..., но не за да не ми се счупи количката за 2-3 хилки, а защото така ми харесва да карам - плавно..., но не бавно(както казваше инструктура ми)... А не да ръчкам кола, която повече ръмжи, отколкото да "върви" и да се срамувам от останалите шофьори около мен.
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #4
        Re: 1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си

        box_a написа:
        Как карате по-често колата си- едва-едва на 1000об./мин.(че ако може и по-малко) или смятате че няма нищо лошо да си я понастъпите? Защо за някои хора високите обороти и прекъсвача са нещо немислимо, а за други мания и ежедневие? Вдействителност колко от нас карат скромните си автомобили с повече от 3-4000 оборота. Интересното е че много от шофьорите не знаят дали изобщо колата им има Прекъсвач. :D :D :D Подканвам всички водачи на FIAT оше днес да усетят тръпката от високите обороти на колите си и да стигнат до сладкия звук на ПРЕКЪСВАЧА П.С.Пиша тази тема заради един приятел, който се ’’изприщва’’ като чуе думата ’’прекъсвач’’ или някой спомене за вдигнати над 3000 оборота т.е. много го е страх да не му се счупи скъпоценното AUDI B4. За него 3000 оборота са твърде много и предостатъчни Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 [/i]
        Браво...браво...и после как ще те изчегъртат от асфалта?Щото едва ли можеш ТИ да регагираш с милисекунди...аман от майстори
        Brava 1.6 16v ELX 2001г.
        Punto М2 1.2 SX 2000г.
        МРАЗЯ НАП!!!

        Коментар


          #5
          Re: 1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си

          box_a написа:
          Подканвам всички водачи на FIAT оше днес да усетят тръпката от високите обороти на колите си и да стигнат до сладкия звук на ПРЕКЪСВАЧА
          И до сладкия миг на подписа под акта?
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #6
            Аз също съм почитател на ниските обороти. Особено в софия с задръстванията няма особен смисъл да минаваш дистанцията мейду два сфетофара на ’’ръчка’’ като можеш да изредиш предавките плавно, при положение че на следващия светофар пак ще застанещ на равно с тия които са карали нормално. Така мн се кефя на някои- пуска зелено газ газ, и после на сл светофар пак сме заедно Аз също имам приятел който разправяше че в София няма каде да вкара 3та Освен това с такова карене на високи обороти заприличваш на жените, които примерно са с 70 на 3та вместо на 5та, пускат съединителя на скорост колата се клати, двигателя ръмжи- смешна работа Тука идва и момента с разхода!!!!
            Brava 103HP
            ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

            Коментар


              #7
              А колко км. като пробег ще издържи колата ви да я карате до прекъсвач а?Разхода на масло смятате ли го?Всчики двигатели във високите обороти си лапат масълце.
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                Май преди имаше подобна тема и да не се повтарям, но обичам двигателят ми да не се чува и по тази причина възможно най-рано сменям на по-висока предавка. Само като чуя някой да ми ръмжи, и без да поглеждам, ми е ясно, че е някой голфаджия или опелджия, лададжиите понамаляха вече. Е, по магистралата стигам до 4К оборота, ама туй си е в реда на нещата.
                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                Коментар


                  #9
                  sugarboy написа:
                  Май преди имаше подобна тема и да не се повтарям, но обичам двигателят ми да не се чува и по тази причина възможно най-рано сменям на по-висока предавка. Само като чуя някой да ми ръмжи, и без да поглеждам, ми е ясно, че е някой голфаджия или опелджия, лададжиите понамаляха вече. Е, по магистралата стигам до 4К оборота, ама туй си е в реда на нещата.
                  е то ако караш под 4000 оборота на магистрала ще трънгеш назад с тези скоростни кутии
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Аз градско винаги карам до 2000-2500 об. и сменям, не мисля че това лекото купе с този големия двигател има нужда от по-високи. Иначе съм я изпъвал 2-3 пъти до 7000, ама то веднага се чува как почва да пука резервоара
                    --Старата ръжда любов не хваща!--
                    156 sportwagon 1,9 jtd 115
                    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                    Коментар


                      #11
                      Хубава тема... Мойто типо няма такова нещо - ограничител! Газ до дупка - 8000 +! Ако не я върна - не знам на колко отива! Маслото ми е кастрол и до сега за 2000 км нямам 1 грам масло изгорен! Обаче... ако разхода на бензин е от значене - от 8,5 до 18 / 100 ! Това в града в усилен трафик! Засечено от пълно до пълно! Като под пълно имам на пред вид - виждам бензина в гърловината! В единия случай не повече от 2500! А в другия случай - "изцеждане до към 7000" на всяка предавка!Таааа... Ми карам си кротко!

                      Коментар


                        #12
                        pakumba написа:
                        sugarboy написа:
                        Май преди имаше подобна тема и да не се повтарям, но обичам двигателят ми да не се чува и по тази причина възможно най-рано сменям на по-висока предавка. Само като чуя някой да ми ръмжи, и без да поглеждам, ми е ясно, че е някой голфаджия или опелджия, лададжиите понамаляха вече. Е, по магистралата стигам до 4К оборота, ама туй си е в реда на нещата.
                        е то ако караш под 4000 оборота на магистрала ще трънгеш назад с тези скоростни кутии
                        Стига бе, аз на 4000 излитам
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          аз в повечето време я карам между 4000 и 6000 оборота ... но по някой път просто не ми е до натискане - карам си до 2000-3000 оборота без да я натискам ... горе-долу 50 на 50 е ...

                          Коментар


                            #14
                            ами какво да ви кажа, чета и гледам как всеки си е втълпил нещо в главата и си цака само с него....хубаво е да си опънеш колата до прекъсвач, ако караш бензинка, първо!2-ро и много важно, колата ви не гори малко като я карате на 1000 оборота и по инелция - ГОРИ повече3-то карайте така, както ви харесва и не съдете другите, може парите да ги бият у гъза или да си мислят, че така ги заглеждат момичетата, или като мен, правят го когати и защото им е кеф!4-то за 100гр масло, айдеее, къде не са отишли, все едно не ви тече като седите на едно място да обобщя, зависи от настроението ми карам както си искам.... колите са си изчислени да си работят нормално до под червените, вече в тях е брутално да се държи дълго.
                            A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                            e30 forever!

                            Коментар


                              #15
                              Аз лично рядко карам над 2000~2500 оборота. Рядко настъпвам ако страшно много бързам. Тогава и до 3500~4000 съм стигал но това е рядко.
                              FIAT Nuova Punto 1.2 8V
                              FIAT Grande Punto EVO 1.4 8V
                              ...and justice for all

                              Коментар

                              Working...
                              X