Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Защо спряхте да пишете колеги.Или сега всеки си прави проби.Днес и аз реших да си направя и гледах да не падам под 3000 оборота.И до къде стигнах:1.колата наистина се отпушва след 4000 оборота и направо "излита"2.шума на двигателя не е чак толкова фрапиращ че да се чудят хората какво става3.датчика за температурата ми се качи повече от обикновенно,така че това за смазването,малкото триене и оптималното охлаждане май не се оказа вярноЗа разхода на гориво не мога да кажа още защото карах само 30 км.Ще видя с 20 литра колко ше изминз с това каране.Ето и снимка с температурата.Може и да е нормално но аз съм свикнал да я гледам в идеално хоризонтално положение.
    Прикачени файлове
    Bravo SX 1.6 16V 103hp '98
    GPS-5"+iGO Navigation

    Коментар


      #92
      Пич, ако визираш казаното от мен по-горе, а именно:"по-високи обороти и шум - толкова по-добре - по-добро смазване, по-малко триене, респективно по-малко отделяна топлина от двигателя, по-оптимално охлаждане. Въобще, супер... "Не усети ли, че това е ирония Разбира се, че е точно обратното Даже на снимката в момента си на 100 градуса при нормални 90.
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        #93
        Много добре ти я усетих иронията колега.Но пак ти казвам че трябва да се уверя сам в това.Не съм писал никъде че съм съгласен нито с едното нито с другото защото НЕ ЗНАМ.Това е.
        Bravo SX 1.6 16V 103hp '98
        GPS-5"+iGO Navigation

        Коментар


          #94
          аз пък немога да разбера защо си мислите че като вкарате колата в 5000 оборота в минута мислите че е тормоз ... колата е направена да се кара с толко 5000 оборота в минута не са забранени и повярвайте ми много повече се мъчи колата с 1500 на 5-та от колкото с 5500 на 3-та ... единственото което ме спира да не пълня оборотомера за момента е това че не съм сменил каквито и да било консумативи по автомобила си и ме е страх да го ръчкам и все пак на моменти не се здържам и дори вече мога да се похваля че и прекъсвача ми показа че работи :D
          simeon3000 написа:
          ogi28b написа:
          Аз предлагам така: Тръгвате 6 коли от някъде нанякъде, не много далече, на около 50 км, и се връщате. И пълните до ръбовете резервоарите. двама да карат на 3-та, 2-ма на 4-та, 2-ма на 5-та. Едната тройка да кара точно с 70 км/ч , другата точно с 90 или 100. Само карате, без ускорения, без изпреварвания, да не сте близо един зад друг, за да не влияе въздушната струя. Напишете резултатите тук, и да видим. Накрая който не е прав - плаща горивото на този който е прав. При такова каране мисля че който кара с 90 на 5-та ще използва най-малко гориво.
          А аз ще предложа и маршрут - изкачване на прохода Шипка.
          Fiat Tipo Turbo Integrale | powered by ICIDesign
          Fiat Marea 1.6 16v

          Коментар


            #95
            Airfan написа:
            Lane Staley написа:
            Та колегите с Браво 1,6 и 1,8 за които този момент започва някъде около 4 000 - 4 400 оборота, карайки с 2000 само мъчат двигателчето.
            Караме на дълъг път с 4000 об/мин и разходът ще бъде...?
            За Браво 1.6 4000rpm на 5-та означава ~ 160km/h. Разхода тогава е повече от градското ми в София, пробвал съм. Това с икономичността в оборотите около максималния въртящ момент може да го прилагате само във вакуум :D и ако по-някакъв начин преодолеете триенето на гумите в пътя, което скоро ще бъде постигнато от някой колега с Браво 1.6, тоест ще излети :D !
            Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
            ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

            Коментар

            Working...
            X