Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    Имаш ли книжка на колата? Намери предавателните числа на скоростната кутия и диференциал, кажи кога е макс въуртящ момент и размер гуми и ще го сметнем А и още нещо - относно движението по инерция кога и изобщо разумно ли е да се ползва?БлагодаряСпоред мен да - когато двг се върти под въздействие на инерционни сили разхода ти пада на 0 литра. Ако е на празен ход гори, малко, но гори.
    like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

    Коментар


      #77
      Имам книжка, тия дни ще я потърся. Мерси

      Коментар


        #78
        BO написа:
        pakumba написа:
        sugarboy написа:
        Май преди имаше подобна тема и да не се повтарям, но обичам двигателят ми да не се чува и по тази причина възможно най-рано сменям на по-висока предавка. Само като чуя някой да ми ръмжи, и без да поглеждам, ми е ясно, че е някой голфаджия или опелджия, лададжиите понамаляха вече. Е, по магистралата стигам до 4К оборота, ама туй си е в реда на нещата.
        е то ако караш под 4000 оборота на магистрала ще трънгеш назад с тези скоростни кутии
        Стига бе, аз на 4000 излитам
        Колега при дизела оборотите са други, затова излиташ на 4000 на бенз това са около140км.

        Браво 1,6 16V

        Коментар


          #79
          По безсмислена тема май не съм виждал, извинете ме ама се дразня като чета писаниците на технически неграмотни или полу грамотни хора (повечето пишещи). Едва ли има смисъл да пояснявам основни понятия и положения във физиката, но е дразнещо за четене (знам че не е задължително да го чета ама кво да правя като ми е любимия форум ). Моля никой да не се обижда лично, просто който не е наясно да не се изказва тежко навсякъде.В крайна сметка вярвам, че никой не би се отказал от своето (всеки си знае за неговата кола кога колко му харчи) така че от спора няма смисъл.
          ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
          Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

          Коментар


            #80
            BobyK написа:
            По безсмислена тема май не съм виждал, извинете ме ама се дразня като чета писаниците на технически неграмотни или полу грамотни хора (повечето пишещи). Едва ли има смисъл да пояснявам основни понятия и положения във физиката, но е дразнещо за четене (знам че не е задължително да го чета ама кво да правя като ми е любимия форум ). Моля никой да не се обижда лично, просто който не е наясно да не се изказва тежко навсякъде.В крайна сметка вярвам, че никой не би се отказал от своето (всеки си знае за неговата кола кога колко му харчи) така че от спора няма смисъл.
            Щом се дразниш и смяташ, че знаеш кое е правилно и кое не, защо не ни обясниш?Аз не претендирам да знам. Аз искам да разбера. Ако греша ( а предполагам, че греша ) предпочитам да бъда поправен. Но нали се сещаш, че един пост като твоя, написан по този начин, демонстриращ твоето пренебрежение към колегите, показващ голямото ти самочуствие на технически грамотен човек познаващ изтънко законите на физиката, олеква много? Ако се поразмърдаш, слезеш от пиедестала си на наследник на Анщайн и ни обясниш, ще спечелиш много повече уважение отколкото като се държиш така.Не е срамно да не знаеш, срамно е да не искаш да знаеш.
            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

            Коментар


              #81
              Така е. Заяждаш се с хора, които никога не са имали претенциите да знаят всичко, а просто сме се стремили да се доближим до истината и сме водили дебат. В този форум има хора с всякаква квалификация, както и без всякаква :D И ако действително си с техническо образование и си компетентен по обсъжданата тематика, можеше просто да обясниш, и то не с този тон. Съдейки по него, нещо ми подсказва, че на всякаква нетехническа тематика би бил way out of your league мъчейки се да назидаваш хора с 20 години образование зад гърба си. И ти не се обиждай, просто обясни...
              She was only a whisky maker but he loved her still.

              Коментар


                #82
                Не съм искал да дразня някого, извинете ме все пак. Ами не че се мисля за някой виден гении или пък че всичко знам. Ще се опитам утре да напиша някакво смислено обяснение на моята представа за нещата, сега мие малко късно.
                ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
                Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

                Коментар


                  #83
                  аз съм балъче, немам си оборотомер..... ама така по слух некъде си праим едно 14-15000 оборота, а на Цариградското - 19000. баси смешната тема.пс: аз верно си немам оборотомер. :D
                  Fiat Punto S55 1.1
                  Fiat Forever!

                  Коментар


                    #84
                    gantcho написа:
                    ... А да караш двигателя да бръмчи на трета за по-ниска скорост май пак не сработва....
                    И аз не съм разбирач обаче от четенето на тая тема разбрах че хората са научени че щом нещо "бръмчи" (издава по силен звук) значи се мъчи и не работи нормално.И аз ще си правя експерименти,но като си взема книжката.
                    Bravo SX 1.6 16V 103hp '98
                    GPS-5"+iGO Navigation

                    Коментар


                      #85
                      fidy написа:
                      gantcho написа:
                      ... А да караш двигателя да бръмчи на трета за по-ниска скорост май пак не сработва....
                      И аз не съм разбирач обаче от четенето на тая тема разбрах че хората са научени че щом нещо "бръмчи" (издава по силен звук) значи се мъчи и не работи нормално.И аз ще си правя експерименти,но като си взема книжката.
                      Е така пък направи, млади експерте Макар, че теб май са те научили вече на истината, а именно, че колкото по-високи обороти и шум - толкова по-добре - по-добро смазване, по-малко триене, респективно по-малко отделяна топлина от двигателя, по-оптимално охлаждане. Въобще, супер...
                      She was only a whisky maker but he loved her still.

                      Коментар


                        #86
                        Аз предлагам така: Тръгвате 6 коли от някъде нанякъде, не много далече, на около 50 км, и се връщате. И пълните до ръбовете резервоарите. двама да карат на 3-та, 2-ма на 4-та, 2-ма на 5-та. Едната тройка да кара точно с 70 км/ч , другата точно с 90 или 100. Само карате, без ускорения, без изпреварвания, да не сте близо един зад друг, за да не влияе въздушната струя. Напишете резултатите тук, и да видим. Накрая който не е прав - плаща горивото на този който е прав. При такова каране мисля че който кара с 90 на 5-та ще използва най-малко гориво.

                        Коментар


                          #87
                          ogi28b написа:
                          Аз предлагам така: Тръгвате 6 коли от някъде нанякъде, не много далече, на около 50 км, и се връщате. И пълните до ръбовете резервоарите. двама да карат на 3-та, 2-ма на 4-та, 2-ма на 5-та. Едната тройка да кара точно с 70 км/ч , другата точно с 90 или 100. Само карате, без ускорения, без изпреварвания, да не сте близо един зад друг, за да не влияе въздушната струя. Напишете резултатите тук, и да видим. Накрая който не е прав - плаща горивото на този който е прав. При такова каране мисля че който кара с 90 на 5-та ще използва най-малко гориво.
                          А аз ще предложа и маршрут - изкачване на прохода Шипка.
                          Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                          Коментар


                            #88
                            simeon3000 написа:
                            ogi28b написа:
                            Аз предлагам така: Тръгвате 6 коли от някъде нанякъде, не много далече, на около 50 км, и се връщате. И пълните до ръбовете резервоарите. двама да карат на 3-та, 2-ма на 4-та, 2-ма на 5-та. Едната тройка да кара точно с 70 км/ч , другата точно с 90 или 100. Само карате, без ускорения, без изпреварвания, да не сте близо един зад друг, за да не влияе въздушната струя. Напишете резултатите тук, и да видим. Накрая който не е прав - плаща горивото на този който е прав. При такова каране мисля че който кара с 90 на 5-та ще използва най-малко гориво.
                            А аз ще предложа и маршрут - изкачване на прохода Шипка.
                            Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Yellow_Flash_Colorz_PDT_04 Браво бе, колега, хвърли ме в неистов смях
                            She was only a whisky maker but he loved her still.

                            Коментар


                              #89
                              ogi28b написа:
                              Аз предлагам така: Тръгвате 6 коли от някъде нанякъде, не много далече, на около 50 км, и се връщате. И пълните до ръбовете резервоарите. двама да карат на 3-та, 2-ма на 4-та, 2-ма на 5-та. Едната тройка да кара точно с 70 км/ч , другата точно с 90 или 100. Само карате, без ускорения, без изпреварвания, да не сте близо един зад друг, за да не влияе въздушната струя. Напишете резултатите тук, и да видим. Накрая който не е прав - плаща горивото на този който е прав. При такова каране мисля че който кара с 90 на 5-та ще използва най-малко гориво.
                              Тук е много важно да уточним нещо - с двигател 1,4 90 км/ч на 5та са точно 2800-2900 оборота. Т.е. максимален въртящ момент. Съгласен съм, че за точно този двигател това ще е най-икономичният режим. Но за двигатели с по-различно разчетени скоростни кутии, да речем 1,6 двигателя мисля, че ще е различно.Аз понеже нямам нерви да се движа 50 км с 90 км/ч си давам колата на някой друг за опита.
                              like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                              Коментар


                                #90
                                gantcho написа:
                                fidy написа:
                                gantcho написа:
                                ... А да караш двигателя да бръмчи на трета за по-ниска скорост май пак не сработва....
                                И аз не съм разбирач обаче от четенето на тая тема разбрах че хората са научени че щом нещо "бръмчи" (издава по силен звук) значи се мъчи и не работи нормално.И аз ще си правя експерименти,но като си взема книжката.
                                Е така пък направи, млади експерте Макар, че теб май са те научили вече на истината, а именно, че колкото по-високи обороти и шум - толкова по-добре - по-добро смазване, по-малко триене, респективно по-малко отделяна топлина от двигателя, по-оптимално охлаждане. Въобще, супер...
                                Не са ме научили защотото докато не се убедя сам не го вярвам и аз това.Но за да не си мислиш че и аз се заяждам само спирам да пиша и ще чета повечко.
                                Bravo SX 1.6 16V 103hp '98
                                GPS-5"+iGO Navigation

                                Коментар

                                Working...
                                X