все по-често ми се случва да превключвам около 3000об и нагоре...които за дизел са си..3000об и нагоре... иначе като ми е кротко си сменям на 2200-2500 мах...за разхода незнам...важното е колата да върви :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си
Collapse
X
-
Re: 1000об./мин. срещу Прекъсвач или как карате колата си
Lane Staley написа:box_a написа:Подканвам всички водачи на FIAT оше днес да усетят тръпката от високите обороти на колите си и да стигнат до сладкия звук на ПРЕКЪСВАЧАI don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
BO написа:pakumba написа:sugarboy написа:Май преди имаше подобна тема и да не се повтарям, но обичам двигателят ми да не се чува и по тази причина възможно най-рано сменям на по-висока предавка. Само като чуя някой да ми ръмжи, и без да поглеждам, ми е ясно, че е някой голфаджия или опелджия, лададжиите понамаляха вече. Е, по магистралата стигам до 4К оборота, ама туй си е в реда на нещата.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
За мотора колкото и да не ви се вярва е най-добре да работи в оборотите, при които има максимален въртящ момент. Тогава смазването е най-добро, коеф. на пълнене е максимален, върт. момент е максимален, разхода най-нисък и т.н. За съжаление обаче и шума е най-висок (при тия обороти има резонанс на карантиите, както и леко резонансно пълнене, което създава бучене в смукателния тракт). Извода е, че е най-добре да се абстрахираме от звука и да караме в тия обороти. За повечето коли това са около 3000, за моя мотор е 4600. На извънградско на 100% се стремя да съм в тези обороти, т.е. при 120 карам на 4та предавка, а не на 5та. Та така...
Коментар
-
и аз като пвечето колеги тук я карам м/у 2500-3000 оборота, но причината, е че съм се наиграл вече с обръщането на оборотомера наопаки.Това в града, а на извън града мисля, че е нормално колата да е в 4000-4500 об. Айде бъдете щастливи!Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
-
blagun написа:Аз съм на настроения - днес бързо, утре бавно, тежко :D Бих казал, че е вредно непрекъснато да се кара бавно!!! Трябва да се настъпва от време на време, НО РАЗУМНО!!!like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Аз карам обикновенно в границите между 2500 и 3500 оборота, но понякога не ми издържат ангелите... Важното е да си знаеш възможностите - своите и на автомобила, който управляваш и да караш РАЗУМНО и съобразено с пътната обстановка (баси катаджийското клише)!VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Airfan написа:Lane Staley написа:Та колегите с Браво 1,6 и 1,8 за които този момент започва някъде около 4 000 - 4 400 оборота, карайки с 2000 само мъчат двигателчето.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
BO написа:pakumba написа:sugarboy написа:Май преди имаше подобна тема и да не се повтарям, но обичам двигателят ми да не се чува и по тази причина възможно най-рано сменям на по-висока предавка. Само като чуя някой да ми ръмжи, и без да поглеждам, ми е ясно, че е някой голфаджия или опелджия, лададжиите понамаляха вече. Е, по магистралата стигам до 4К оборота, ама туй си е в реда на нещата.Fiat Marea 130JTD Weekend HLX
Коментар
-
Dzver написа:BO написа:pakumba написа:sugarboy написа:Май преди имаше подобна тема и да не се повтарям, но обичам двигателят ми да не се чува и по тази причина възможно най-рано сменям на по-висока предавка. Само като чуя някой да ми ръмжи, и без да поглеждам, ми е ясно, че е някой голфаджия или опелджия, лададжиите понамаляха вече. Е, по магистралата стигам до 4К оборота, ама туй си е в реда на нещата.Fiat Punto 1.7TD
Mazda 626 2.0
Fiat Croma 2.4 Multijet
Коментар
-
maiden написа:За мотора колкото и да не ви се вярва е най-добре да работи в оборотите, при които има максимален въртящ момент. Тогава смазването е най-добро, коеф. на пълнене е максимален, върт. момент е максимален, разхода най-нисък и т.н. За съжаление обаче и шума е най-висок (при тия обороти има резонанс на карантиите, както и леко резонансно пълнене, което създава бучене в смукателния тракт). Извода е, че е най-добре да се абстрахираме от звука и да караме в тия обороти. За повечето коли това са около 3000, за моя мотор е 4600. На извънградско на 100% се стремя да съм в тези обороти, т.е. при 120 карам на 4та предавка, а не на 5та. Та така...--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар