Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не забравяйте, че сте смъртни! - в Стандарт

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Точно така колега Peho, проблема ни е в манталитета и затова няма да се оправим никога.
    The awkward moment when your sarcasm is so advanced that people actually think you are stupid.

    Коментар


      #17
      style34 написа:
      Neosi написа:
      style34 написа:
      И общо взето какво разбрахме - жената я дразнят куп неща. А какво я дразни Антония еди коя си кой го интересува?
      Мен ме интересува!Интересуват ме същите проблеми!Ненавиждам тъпите копелета, упоменати в тази статия.
      Аз също. Но въпроса е, че нищо не можем да направим и за съжаление нищо няма да се промени - тези с големите джипове винаги ще се мислят за богопомазани, момиченцата с русите коси и големите очила също.
      За съжаление си ужасно прав приятелю! Остава единствено държавата да се намеси, но тя е абдикирала от задълженията си!
      Brava 1.6 16v ELX 2001г.
      Punto М2 1.2 SX 2000г.
      МРАЗЯ НАП!!!

      Коментар


        #18
        Те ще се мислят ама като им са случи нещу такова ще се променят на момента,само лошото е що трябва да чакаме да се случи нещo Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 Yellow_Flash_Colorz_PDT_49 Yellow_Flash_Colorz_PDT_49
        Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
        Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
        Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!

        Коментар


          #19
          Да ме извиняват всички, обаче версията, че момичето е бързало, вследствие на което не е видяло 20-тонен червен ИКАРУС, и някак си се е мушнало под колелата не ми се вижда вярна. Никъде по света няма зелен светофар за автомобили на дясно, и зелен за пешеходци, прикоето пешеходеца е с предимство. Изобщо не обвинявам шофьора, най-малко поради две причини:1. Вероятността пешеходката да види автобуса е много по-голяма от тази водача да я види. И съответно тя сама да се спаси.2. Ако водача не е спазил предимството на пешеходеца, трябваше да има поне 20 убити.3. Водача отговаря за живота и здравето на хиляди хора, които вози днес.В щатите например десен завой можеш да направиш по всяко време - дори и на червен светофар.

          Коментар


            #20
            Държа да подчертая че от гледаното от мен по телевизията за този случай останах с впечатлението, че шофьорът много добре съзнава какво се е случили, за разлика от обикновено. Всичко се случва - миг невнимание, крясък от задната част на автобуса, някой може нещо да го е питал и т.н....Нека не му режем главата на човека предварително - за това си има правораздавателни органи в тази държава, колкото и да са калпави.А че една част от пешеходците са самоходни брадви - това на всеки е ясно.Монетата има винаги две страни.Лека пръст на момичето и горко на близките му!
            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Коментар


              #21
              вчера вървях с 3 момичета, които тръгнаха да пресичат по пешеходна пътека тип зебра на едно от най-пешеходните места. Ако не ги бях спрял един мизерник с бмв 3 щеше да ги прегази... когато тръгнаха да минават той не намали, а натисна газта и се опита да ги заобиколи, ако не ги бях спрял - нямаше да успее ... Просто начинът на мислене на българите е такъв ... на повечето ... като ги питах защо не са го изчакали - отговориха, че са с предимство и той трябвало да спре ... но той нямаше да го направи ... пък и съм минавал много пъти от там и мога да заявя, че от тази скорост щеше да удари и тях трите и мен (аз бях "последен" - най-далеч от него в тази ситуация) ... Важното в случая не е, че не ги е пуснал - можеше да е бързал ... важното е, че след около 30 метра отби и паркира, слезе си от БМВ-то съвсем бавно и не-бързайки за никъде ... И аз винаги когато мога пускам пешеходците ... ако съм прекалено засилен, а те решат в последния момент, че ще пресичат - съжалявам, имам много добри спирачки, но не мога да се закова на място ... много пъти ми се е случвало заради пешеходец да се наложи почти да набия спирачки, но много повече пъти ми се е случвало заради шофьор ...Така че според мен в тази ситуация не можем да определим кой е виновен - можем само да гадаем ... има хиляди варианти ...

              Коментар


                #22
                Днеска варейки си буркани с компот от ягоди на село вадя от един чувал стари обувки, тетрадки разни книги и ги горя защото почти всички сме се задръстили с много ненужни вещи . И хоп попадам на една около 1см дебела книжка на която разчитам трудно заглавието защото е изпокъсана и измачкана . Та заглавието и е : Наръчник на водача категория В. Година на издаване 1975. И почнах да я разлиствам и преглеждам . Просто останах учуден от това как на времето са изисквали много неща от кандидатите за водачи. Първата половина на книгата беше в снимки и скици на всички възли на автомобила . Много подробно и нагледно написани.Втората половина беше именно с запознаване и показване как да се движим по нанадолнище , при мъгла , при изпреварване , през населено място и т.н.Направи ми огромно впечатление ,че имаше и раздел как да се кара нощем в населено място.Изрично беше записано че нощем трябва да се преминава през населено място със скорост 30% по малка от указаната със знаци. Особенно през по малко населените места защото можело да ни излезе домашно животно на пътя ненадейно и което ме стъписа най много : можело да пресича улицата сакат човек с патерици / буквално така е написано /,възрастни хора с бастастуни и бавноподвижни.Та мисълта ми е като, че ли тогава много се държеше на това нещо и затова курсовете бяха по 6 месеца а не като сега за 1 месец.Може и сега да има такива книжки /но то пък няма вече и книжарници/ не знам .Жалко ,че не съм я съхранил тая книжка та да ви сканирам някой страници да видите за какво става дума.Сега по съществото на темата .Докато не се вземат драконовски мерки не виждам начин как да се оправим.Дано случаят с ЦСКА покаже на всички, че има правила и закони които трябва да се спазват.Който не ги спазва затвор.Имам чувството, че ако бъдем подложени на проверовъчен изпит от КАТ то на 100 човека най много 10 биха издържали изпита на теория пък на практика не се наемам да кажа колко биха го издържали , защото цифрата ще е още по малка. Това лудо каране в градски условия ,това щуро наизпреварване и то за нищо само нагнетяват обстановката .Нека бъдем преди всичко хора това е моя апел.
                Фиат Панда 1.2 2006година
                Синджира си идва ,а козата я няма...

                Коментар


                  #23
                  Първо, не бих искал да съм на мястото на шофьора на този автобус, уважаеми колеги... Няма да го защитавам, но и не бих го съдил по този начин както е в статията. Мястото където се е случило е може би кошмара на всеки един шофьор на тежко превозно средтсво. Този автобус (N79) съм го ползвал преди години най-редовно за да ходя на работа. А в днешни дни не веднъж минавам от там за работа в опити да се спася от задръстванията на Сточна гара. Уверявам ви, десния завой на това кръстовище е почти непроходим, ако не "разбуташ" малко пешеходците. Пешеходците от към страната автобуса тръгват и ти си принуден да ги изчакаш... и-и-ииии... аха-аха да да ти дойде реда да минеш и ти (като превозно средство) и вече са налазили пешеходците от отсрещния тротуар... чакаш и тях... и естествено все ще се намери някой пенсионер, дето ще върви величествено показвайки гордо предимството си... но си викаш - айде муньо и ти ще минеш все някога..., но уви там пешеходците имаш чувството че извират постоянно... И на цялата тази картина като сложиш огромния сдвоен Икарус, който при захода си към завоя е силно притиснат към тротуара, понеже в съседната лента (по Дондуков) е пълна с автомибили за направо и аз лично съм ставал свидетел, как автобуса ако завие съвсем леко по-косо забърсва със задницата редом стоящите автомобили... ...аз лично не бих съдил толкова строго шофьора. А и като за капак около теб щъкат разни пешеходци, които никога не са сядали зад волана и ти се завира едва ли не под гумите с някаква си мисъл, че твойта единствена цел е да го внимаваш именно НЕГО...Затова при проложение, че не съм бил там, не съм видял какво именно се е случило, няма как да сложа всички шофьори под общ знаменател и да кажа - ТЕ СА ВИНОВНИ! Да, пълно е с мърлячи зад волана, но има и крайно непредпазливи, заблеяни или забързани пешеходци.
                  Прикачени файлове
                  Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                  --- в сърцето завинаги... ---
                  Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                  Коментар


                    #24
                    Мисля, че се е разиграл приблиизтелно следния сценарий: Автобуса за да успее да се впише в завоя трябва да се изнесе косо почти до средата на пешеходната пътека, където да навърти много-много рязко десен... съответно момичето може би бързайки е навлязла без да съобрази, че автобуса 1) може би вече не я вижда в огледалото за задно виждане, 2) при толкова остро завиване, средните колела няма да минат по траекторията на предните... След което автобуса я бута с борда си, тя пада и вече средните колела я премазват...
                    Прикачени файлове
                    Alfa 156 1.8 TS 16V 144hp
                    --- в сърцето завинаги... ---
                    Fiat Tipo 1.4 DGT karb. 78hp

                    Коментар


                      #25
                      PASSARELLA написа:
                      Никъде по света няма зелен светофар за автомобили на дясно, и зелен за пешеходци, прикоето пешеходеца е с предимство. В щатите например десен завой можеш да направиш по всяко време - дори и на червен светофар.
                      1. Точно в САЩ, ситуацията е същата както и при нас със светофарите.2. Верно, че можеш да направиш десен завой на червен светофар, но задължително трябва да спреш като на стоп и ако не пречиш на другите да преминеш. Така че не е чак толкова `лабаво положението.3. А там има кръстовища с 4 стопа, примерно. Също така няма право на десен или ляв на нерегулирано кръстовище, а винаги се спира като на стоп, като този, който е спрял първи на кръстовището, първи го преминава, а после по ред на номерата.Нали?

                      Коментар


                        #26
                        Казва се: Нал Тъй ???

                        Коментар


                          #27
                          Скоро бях в Румъния. Карат ужасно, на една боя.Но там пешеходеца е бог. Без значение дали караш по голям път минаващ през малко селце, има ли пешеходна пътека пешеходеца минава без даже да се огледа, ти трябва да го пазиш, точка. И като знаят всички че е така - да видиш как спират. Няма нерви, няма присвяткания. Там колите се движат около пешеходците, а не обратното. Няма да даде шофьора газ че да се шмугне преди да е стъпил пешеходеца. Чака се. Спира се.Повървях пеша из Букурещ, града с най-зверското движение което съм виждал, и то 3 дни преди сбирката на НАТО, когато повсеместно се затваряха улици и движението си беше хаос. Е, никъде не съм пресичал така спокойно. В началото имах проблеми да свикна с това, че мога да си мина без да се притеснявам, че няма нужда да спирам и да измервам с поглед говедото зад волана дали няма да се засили пред мене. И какво да видя - всички пешеходци си вървят съвсем спокойно, а колите се съобразяват с тях. Нашия народ се е изкелешил много яко, незнам дали го усещате.Един комшия пося трева в градинката до нас. Копа, търмъчи, полива, всичко. Стана ама като на голф игрище. Вчера една дебелана минава през тревата и човека и прави забележка. Отговора и беше ’Мълчи бе мангал, ще си минавам дето си искам’.Онзи ден бързаме с жената излизам - някакъв спрял напречно пред паркиралите гадния си фолксваген пасат комби, ама от тея дъртите дългите. Затворил три коли. Това при положение, че е събота и всеки е заминал нанякъде и места за паркиране бол. И нито разтоварва да кажеш нещо. Домъква се тъпака и ми казва ’Кфо бучиш бе, ще си спирам дет си искам’.Това е мантрата. ’...както си искам...’. Няма значение дали е сбъркал, дали е нередно. Той, българина, е намерил най-сетне нещичко да направи както си иска, а не както са го притиснали отнякъде. Сега сигурно някой ще скочи да ми защитава народа. Какъв велик народ сме. Уважаеми патриоти, народ сме били, преди, отдавна. Сега сме индивидуалисти борещи импотентността си във всяко едно отношение с отчаяни актове на самоутвърждаване. Тоя народ не е достоен за предците си.

                          Коментар


                            #28
                            Боже ,колко много истина има в това дето си написал И не се вижда да има управия... Май това ни очаква за в бъдеще. http://www.youtube.com/watch?v=T8Doy...eature=related
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар

                            Working...
                            X