Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

До всички, които имат пунто мк.II 1.2 8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    До всички, които имат пунто мк.II 1.2 8V

    Здравейте, по-скоро молбата е към тези, които са близо до Бургас ... Както знаете имам проблеми с колата и след всички сервизи и т н - май май излиза, че е компютъра ... нов е 750 лв и е малко вероятно да взема такъв - може би ще взема втора ръка ... ако намеря ... но искам да съм сигурен, че е от него ... та има ли някой, който е близо до Бургас, Варна или окръзите - да отида при него, да пробваме или моята кола с неговия компютър, или неговата кола с моя компютър, за да видим дали пак ще прави тези проблеми...Ще се отблагодаря, за това няма нужда да се съмнявате, на колата няма да й стане нищо, но ако не дай боже нещо й стане - веднага ще си поема и отговорността за това ... Трябва ми спешно, защото колата вече много често, почти винаги пали на 2 цилиндъра, днес на 2-3 светофара докато работеше на празен ход просто 2 от цилиндрите изключиха и едва съм излязъл от кръстовищата Просто колата си плаче за нещо и искам да разбера - ако е за нов комп. да го взимам и да я оправям ... днес като изключих от скорост, наближавайки един светофар пак направи проблема ... после едвам я оправих ... какво ли не правих - накрая реших да пробвам - бааавно успях да вдигна оборотите до 6500 и когато удари ограничител се оправи ... Много ще съм благодарен на който се съгласи да го направим - във време удобно за Вас, на място удобно за Вас - всичко във ваша полза ... п.п. Собственика на колата трябва да има код карта ако има имобилайзер, за да можем да въведем кода... Ако няма - можем единствено да пробваме моя комп на неговата кола, понеже аз имам код карта ...

    #2
    Колега, въобще не се заблуждавай, че ще стане по този начин...няколко пъти ти писах за проблема...но ти си знаеш...НЕ може да свалиш ECU от едно пунто и да го насадиш на твоето. Няма да го запалиш !За ново ECU не ти трябва код карта, имобилайзер и ключове..Ако ще слагаш ECU втора ръка, трябва да смениш имобилайзера и ключовете.Успех!
    Brava 1.6 16v ELX 2001г.
    Punto М2 1.2 SX 2000г.
    МРАЗЯ НАП!!!

    Коментар


      #3
      Добре защо да не стане както го е написал килерчо? С клчша само ясно няма да запали защото кода е друг, но нали ако има код картата и въведе вярно правилния код за неговото Еку няма ли да го разпознае?
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        Така е, ЕКУ от друга кола си върви с прикачен инвентар, за съжаление!Няма как просто да го свалиш от едната и да го метнеш на другата

        Коментар


          #5
          Айде да се хванем на бас, че мога да ти запаля кола с имобилайзер дори с ключ без чип, стига да знам кода ! Това да ми е проблема ... Имайте ми малко доверие бе, за 2 месеца работа във Фиат сервиз поне нещо съм научил ...

          Коментар


            #6
            Преди 2-3 години видях Пунто като твоето на което беше изхвърлена цялата инжекция и беше монтиран всмукателен колектор и карбуратор и нормално делко с бобина. ЕКУ то беше оставено само за да подава нформация към уредите на таблото и до сега тая творба се движи като такси с най-обикновенна газова уредба без проблеми. Явно някой си е имал подобни проблеми като твоите и ги е решил веднъж за винаги.

            Коментар


              #7
              Все още търся ... Моля Ви някой да ми направи тази услуга, защото не ми се ще да давам 750 лв. на вятъра и да се окаже, че не е от компютъра ... Града кажи-речи няма значение ... Проблемите взеха да зачестяват, сега по някой път и по светофарите го прави ... Понеже я карам икономично в момента - пробвах нещо друго - май като я натискам докрай прави по-малко проблеми

              Коментар


                #8
                на мен ми се подмятат някакви еку-та 2 на брой ама от мк1,ако ти вършат работа са твой

                Коментар


                  #9
                  pugsy написа:
                  на мен ми се подмятат някакви еку-та 2 на брой ама от мк1,ако ти вършат работа са твой
                  Не стават.
                  Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                  Punto М2 1.2 SX 2000г.
                  МРАЗЯ НАП!!!

                  Коментар


                    #10
                    kiler_4o написа:
                    Айде да се хванем на бас, че мога да ти запаля кола с имобилайзер дори с ключ без чип, стига да знам кода ! Това да ми е проблема ... Имайте ми малко доверие бе, за 2 месеца работа във Фиат сервиз поне нещо съм научил ...
                    Научил си...дори незнаеш къде ти е компютъра:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=27098Опитах се да ти обясня за какво иде реч но не...и то не щото много знам, а защото всичко това ми мина през главата преди 2 месеца.
                    Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                    Punto М2 1.2 SX 2000г.
                    МРАЗЯ НАП!!!

                    Коментар


                      #11
                      PUNTO

                      може вярно да запали с друго ECU ако го смени комплект с имото и ключовете -чипа само или да запише ключовете си което е малко специфична работа особенно да тези след 2000 година и зависи модела № на ECU така имаме вече 2 БМВ та скапани на едни от автокъща .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Re: PUNTO

                        kluchar написа:
                        може вярно да запали с друго ECU ако го смени комплект с имото и ключовете -чипа само или да запише ключовете си което е малко специфична работа особенно да тези след 2000 година и зависи модела № на ECU така имаме вече 2 БМВ та скапани на едни от автокъща .
                        Нали това му обяснявам...Най-много да бастиса всичко.
                        Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                        Punto М2 1.2 SX 2000г.
                        МРАЗЯ НАП!!!

                        Коментар


                          #13
                          PUNTO

                          нали гледаме все да ни е по евтино та ставаме много изобретателни а проблема с ECU се оправя не е необходимо да се сменя не знам от къде е това ECU за 750 лв и то ново и то за М2
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Re: PUNTO

                            kluchar написа:
                            нали гледаме все да ни е по евтино та ставаме много изобретателни а проблема с ECU се оправя не е необходимо да се сменя не знам от къде е това ECU за 750 лв и то ново и то за М2
                            Имам такова - прецакано...можеш ли да го погледнеш?
                            Brava 1.6 16v ELX 2001г.
                            Punto М2 1.2 SX 2000г.
                            МРАЗЯ НАП!!!

                            Коментар


                              #15
                              Добре, искате ли да направим един експеримент ? Правим копие на ключ, който е с чип, но на такъв без чип. Взимам код картата и ако не успея да запаля колата - каса бира, но ако успея - човека, който не вярва ми намира ЕКУ, с което да пробвам. ОК ?А компютъра предполагах, че е там, но не го бях търсил. Паленето с ръчно въвеждане на кода няма нищо общо с него. Палил съм микробус фиат дукато с ключове, които са програмирани с грешка във въвеждане на номера на рамата в италия (което ще рече, че са за друга кола все едно, с друг код) - като Ви казвам че може, значи може ! Ако някой не вярва да отидем да му покажа, че може ! ЕКУ-то си го намерих когато го потърсих... не очаквах да е толкова малко, все пак на чинкуечентото беше по-голямо от въздушния филтър ...просто не разбирам защо обръщате темата на "може ли kiler_4o да запали кола с имобилайзер с ръчно въвеждане на кода" ... Ако е така - МОЖЕ ДА, а сега да намерим ЕКУ, с което да пробваме ...едит: някой преминал през същия проблем ми каза, че не можело да се оправи - ако може - ще се радвам да споделиш как... Или кой може да го оправи ... ново еку е 725 лв в александър ауто до колкото разбрах ... не съм търсил ЕКУ - толкова е струвало като са си взимали други хора със същия проблем ...

                              Коментар

                              Working...
                              X