Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Обжалване на акт от КАТ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: Обжалване на акт от КАТ?

    Airfan написа:
    Immortal написа:
    Закона в определни случаи допуска да се минава на жълто. Тъй като не знаеш каква е била ситуацията, не говори глупости.Ако ти с твоето семейство си отсреща, означава че и ти си минал на жълто, и то не след зелено, а след червено или още повече - тръгнал си на червено, така че познай кой ще е виновен.
    Ако не можеш да излезеш от кръстовището до светване на червено - нямаш право да навлизаш в кръстовището, дори и да е зелено. На жълто нямаш право да навлизаш в кръстовището пък изобщо.
    Това пък КЪДЕ го прочете ?!?Цитат от Правилника за прилагане ЗДвП:Чл.31 (7)3. зелена светлина - означава "Преминаването е разрешено". Но когато този сигнал е подаден на кръстовище, той не разрешава на водачите да навлизат в кръстовището, ако, след като навлязат, те не ще могат да го напуснат до следващата смяна на сигнала; - за това си прав Според законодателя водачите би трябвало да са пророци или ясновидци, за да предположат дали аджеба ще могат да се изтеглят от кръстовището или не. В този случай самата програма на светофарите, пускащи едновременно завой наляво и насрещно движещи се 2 или 3 колони, противоречи на духа на този член. По тяхната логика, нямаш право изобщо да мръднеш от стоп линията дори на зелено, докато отсреща не свърши потока от коли. Ам да, ама то вече пак станало червено ?!?4. жълта светлина - означава "Внимание, спри!". Това не се отнася само за онези от водачите, които в момента на подаването на този сигнал, след като им е било разрешено преминаването, са толкова близо до светофара, че не могат да спрат, без да създадат опасност за движението. При подаване на този сигнал на кръстовище водачите, които навлизат или се намират в кръстовището, са длъжни да го освободят. - в случая имаме точно товаЦитат от ЗДвП:Чл. 50а. (Нов - ДВ, бр. 51 от 2007 г.) Забранено е навлизането в кръстовище дори и при разрешаващ сигнал на светофара, ако обстановката в кръстовището ще принуди водача да спре в кръстовището или да възпрепятства напречното движение. - а това пък за бакшиша. Затова и попитах защо не са написали на него акт?

    Коментар


      #32
      Crush, за 12 години зад волана и поне 150 000 км (не си водя статистика, но с личните автомобили имам поне толкова) нямам ПТП, нито съм бил причина да се случи ПТП (слава богу и да чукна на дърво да не става), така че смятам карането ми е ОК. Кръстовището преди НДК го знам и съм съгласен, че е доста широко и нещата казани от мен, не могат да се случат точно там - за всяко правило си има изключения.Immortal, в 99% от случаите преминаването на жълто е умишлено и с цел "айде и аз да мина", последвано от "и аз и аз и аз...". За това полицията е нетолерантна към такива ситуации. Относно бакшиша съм съгласен, че е минал на червено (въпреки че има кръстовища, които позволяват, примерно десен завой, без значение от светофара. Завой, който реално те влива в пресичащия булевард и има знак за път без предимство.). Ако колежката има възможност да сподели къде се е случило това, може да придобием представа права ли е била или не.Поздрави.

      Коментар


        #33
        Airfan написа:
        За това полицията е нетолерантна към такива ситуации.
        Колега, затова даваме съвет да обжалва и да съди полицията, тя не може да е последна инстанция в правова държава и да се държи нетолерантно или както просто си реши, законът позволява на водачите да оспорват решенията на полицаите.
        Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

        Коментар


          #34
          crush написа:
          Ся’ без да искам да си мислиш, че ще се обиждаме на градове ама...не си прав... Не знам идвал ли си в София и минавала ли си през кръстовището, което ще спомена, но ще ти дам един кратък пример. Караш по Иван Гешов, посока бул. България и си за ляв завой към НДК. Караш с нормална скорост от 50 км например и преминаваш линията на светофара на зелено ( там няма таймер ) и точно в този момент светва жълто и така. Сфетофара там сменя сигналите за точно 2 секунди !!! А знаеш ли колко е голямо кръстовището там, и знаеш ли че с 50 км за две секунди няма да се изнесеш ако щеш молитва да кажеш ! И насрещно движещите се тръгват ( три ленти за направо ) и когато най-лявата тръгне първа ( за да се разминат с теб отзад ти ) и най-дясната като не те видят и такъв ще ти го набабанат, че си нямаш на идея... Аре кажи ми кой е виновен ?!?! Говориш колкото да не заспиш, майна. Само ще ти кажа, че за да минеш там за две секунди при ляв завой трябва да си поне с 85 км/час. Само дето с тая скорост ако пресечеш перпендикулярните на теб трамвайни релси, така ще се въртиш, че чак свят ще ти завие... За т’ва ти се моля, карай ти там кротко пенсионерската и като идваш в голямото село просто си отваряй очите на 4 и се моли да не попадаш в ситуацията на колежката, защото освен, че ще си береш срама и ще те сочат с пръст ( както едва ли не ти правиш ), ами ще си ходиш и със строшено возило !
          Да се "оправят" временета на подаване на сигнал от светофарите е въпрос сигурно само на желание за тези които отговорят за това... Но какво ли трябва да стане за да се размърдат... Айде да не казваме...
          Peugeot 407 2.0 HDI

          Коментар


            #35
            И аз в същата ситуация,само че влезнах на зелено и излезнах,пардон,удариха ме на жълто.Ти какво направи?Обжалва ли?Другия участник каза"Ми аз видях че е червено и а-ха да намаля,ама ми светна зелено и въобще не намалих"Той премина в крайна дясна лента,която беше празна и не е имал никаква видимост от друтите три ленти със спряли на сфетофара коли.И аз се питам ,какъв е бил неговия сигнал,щом моя беше жълт?!?

            Коментар

            Working...
            X