Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нов в семейството на FIAT

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нов в семейството на FIAT

    Здравейте преди 2-3 дена си взех Bravo 1.8GT 98г. ровейки из нета за повечко информация попаднах на форума.видях че сте доста запалени, което ми хареса , а и помагате на хората със съвети.Та въпросът ми е такъв още не съм обслужил автомобила и ако може да ми дадете съвет какво да сменям освен обичайните филтри ремак и масло има ли нещо по конкретно за модела или като цяло за Бравото, което е задължително да се подмени или погледне. Благодаря ви предварително за съветите!!! :D

    #2
    Ти гледай тези работи да смениш пак после нема се плашиш копеуе
    Nissan Primera 1.6 16v P11
    ex.Fiat Bravo 1.6 16v

    Коментар


      #3
      отиди в сервиз, ако имаш доверен, че иначе, ще ти изкарат колата за основен ремонт и той ще ти каже какво трябва да се смени, ако има нужда, я някой накрайник, тампонче или нещо такова провери си климатика,свещитекабелите..това не се отнася до бравото, а до всяка новозакупена кола... ааа и със здраве да си я караш
      A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
      e30 forever!

      Коментар


        #4
        А честито "майна".Със здраве да си я търкаляш.Аз бих сменил и поленовия между другото.
        Bravo SX 1.6 16V 103hp '98
        GPS-5"+iGO Navigation

        Коментар


          #5
          Добре дошъл в отбора! Честито да ти е бравото и само безаварийни километри!Аз те съветвам да огледаш допълнително окачването и спирачките!

          Коментар


            #6
            здравейте .мн се радвам че и аз съм тук.от година ви следя но все не ми остава време да си направя регистрация.имам едно фиатче пунтак 1.2- 75квкарам го от една година и съм мн доволен.никъде не ме беше оставило вчера се пребирам от работа и ми светна лампата за температуратаведнага отбих и изчаках да се поохлади че беше бая жегичка и пунтака загряявно не ми се е включила навреме перката?иначе не си го обяснявамлошо е че няма скала за температурата а само една лампасега се притеснявам да не е изкривила глава дойде едно приателче и ме изтегли до насднес не посмях да го карам че вчера ми се чуха страни шумове от двигателаодеве ,като се прибрах проврих маслото да не е омешало със вода .но нямаше такова нещонямаше го и оня странен железен шум.какво да си мисля не знам.запалих пунтака и пак мъркаше милияно се притеснявам явно датчика за вк на перката е предал богу дух.препоръчайте ми добър майстор да го заведа на преглед благодаря ви предварително
            от лорда........

            Коментар


              #7
              Честито колега, със здраве да си караш бравока и много, много да му се радваш! Пожелавам ти много безаварийни километри и както той на теб, така и ти на него да не му създаваш ядове Неделя те очакваме на срещата на Фиат. Колега skandalos, зимата мойто Пунто ми удари срелката на температурата в червеното и ми изкипя антифриза и с изключение на заминалият си антифриз, други проблеми нямах Ела неделята да се запознаем!
              Fiat Punto 1.7TD
              Mazda 626 2.0
              Fiat Croma 2.4 Multijet

              Коментар


                #8
                Аз бих те посъветвал за по нататък да я минеш на една диагностика ако имаш грешки да ти ги изчистят или проблеми, че да усетш кончетата като хората Иначе със здраве да си я караш
                Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
                Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp

                Коментар


                  #9
                  Скандалос ако като запалиш колата и свържеш двете жички дето са на датчика на перката(на самия радиатор) ако се включи перката значи е изгърмял самият датчик, трябва да го смениш, става лесно. Ако не се включи обаче най-вероятно е заминал мотора на перката, тогава трябва смяна. Първо обаче провери да не би антифриза(водата) да е малко, тогава доливаш, ама значи тече отнякъде.Това е пиши кво е станало.
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    sachma написа:
                    Скандалос ако като запалиш колата и свържеш двете жички дето са на датчика на перката(на самия радиатор) ако се включи перката значи е изгърмял самият датчик, трябва да го смениш, става лесно. Ако не се включи обаче най-вероятно е заминал мотора на перката, тогава трябва смяна. Първо обаче провери да не би антифриза(водата) да е малко, тогава доливаш, ама значи тече отнякъде.Това е пиши кво е станало.
                    мерси братле за инфото.перката се включи 5 мин след ,като загря вчераявно не е проблема във мотора и.но утре ще проверя със жичките дали ще завърти може ли да е изкривила главата ?или ми се е разминало ?от една година не бях ходил с градксия на работа и днес ми се стори кошмар
                    от лорда........

                    Коментар


                      #11
                      Благодаря за съветите на всички ще се възползвам от дадените ми препоръки. Ще се възползвам от знанията и опита ви относно фиатчетата и по нататък няма да се отървете така лесно от мен .Мерси още веднъж и до скоро

                      Коментар

                      Working...
                      X