Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подновяване с Мареа или Браво!!?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подновяване с Мареа или Браво!!?

    Колеги карам ТИПО в момента, но мисля да го подменя с МАРЕА. Но не знам нито какъв двигател нито каква година. Даже не знам дали да не е БРАВО.

    #2
    MAREA 2.4 JTD HLX >> 2000 Има много предимства, но и по-скъпа подръжка, повече данък, повече мангизи за нафтица...., но си струва....

    Коментар


      #3
      Re: Подновяване

      krkrik написа:
      Колеги карам ТИПО в момента,но мисля да го подменя с МАРЕА.Но незнам нито какъв двигател нита каква година.Даже незнам дали да не е БРАВО.
      Зависи колега,Ако ти трябва по-голям семеен автомобил -Мареата е добре. Иначе аз съм за бравата - виж тази от подписа ми.Чудесна колца :D :D :D
      Brava 1.6 16v ELX 2001г.
      Punto М2 1.2 SX 2000г.
      МРАЗЯ НАП!!!

      Коментар


        #4
        За поввече от рима човека и ако пътуваш често извън града мареа.
        BRAVA 1,4 12V
        Nissan Navara

        Коментар


          #5
          ............и колкото вд-ля е по-мощен толкова по-добре (ако не те притесняват много допълните разходи за тази екстра).
          BRAVA 1,4 12V
          Nissan Navara

          Коментар


            #6
            LiGuru написа:
            MAREA 2.4 JTD HLX >> 2000 Има много предимства, но и по-скъпа подръжка, повече данък, повече мангизи за нафтица...., но си струва....
            Така е - аз това карам и съм много доволен.Все пак, 2.4 JTD 130 коня e common rail и по него има много скъпи компоненти и системи. Цялата система common rail е на Bosch. Само помпата за високо налягане струва 2500-600 кинта. Направо си лея куршум да не ми се повреди нещо такова Иначе за динамиката на двигателя няма какво да говоря. И натоварена до откат колата върви яко.Може би е малко по-добър вариант простия турбо дизел 2.4 TD 125 коня. Поне откъм поддръжка и потенциални проблеми.А HLX оборудването е определено най-добро - лети джанти 15", електр. стъкла, огледала, климатроник, плюш, електр. настройка на седалката по височина и твърдост, пръскалки на фаровете, предни и задни светлини за мъгла, електр. регулиране на късите светлини, 4 скорости и 3 степени на чистачките, яркост на осветлението на таблото, команди на стереото от волана и т.н.И един жокер - при равни други условия Marea е по-евтина или на същата цена като Brava. Сблъсках се с този парадокс след като се пазарих до смърт, но Brava-та на баща ми 1.9 JTD 105 коня също 2000г., без почти нищо по нея освен климатроник, остана с 300 кинта по-скъпа от моята Така че истината е в Marea.
            She was only a whisky maker but he loved her still.

            Коментар


              #7
              БлагодАрим, но не смятам, че дизела е по-добрият вариант. Прост човек - прости сметки - направил съм план, да карам на бензин, докато цената му стигне 3 лева. 24 часа след като тази цена бъде достигната отивам при газаджиите и слагам метанова уредба. И продължавам да карам колата.А дизелот...какво ще го правите, заедно с комън-рейла!? Да си купя кола на 10 години, и да се моля да не ми се повреди част струваща колкото цялата кола!? Не става!1.8 16V. Най - практичен вариант.1.6 16V - Също практичен, с много лек компромис откъм мощност.Също така аз лично не държа автомобила ми да има задни ел стъкла например. Изчислил съм, че задните стъкла ги отварям веднъж месечно - да ги пробвам дали работят. Според мен е важно да имаш поне един еърбег, предни ел.стъкла, хубави фарове, задължително фарове за мъгла, работещо радио, ел. огледала с подгряване и по възможност ABS, климатик. Един обикновен ELX.

              Коментар


                #8
                PASSARELLA написа:
                БлагодАрим, но не смятам, че дизела е по-добрият вариант. Прост човек - прости сметки - направил съм план, да карам на бензин, докато цената му стигне 3 лева. 24 часа след като тази цена бъде достигната отивам при газаджиите и слагам метанова уредба. И продължавам да карам колата.А дизелот...какво ще го правите, заедно с комън-рейла!? Да си купя кола на 10 години, и да се моля да не ми се повреди част струваща колкото цялата кола!? Не става!1.8 16V. Най - практичен вариант.1.6 16V - Също практичен, с много лек компромис откъм мощност.Също така аз лично не държа автомобила ми да има задни ел стъкла например. Изчислил съм, че задните стъкла ги отварям веднъж месечно - да ги пробвам дали работят. Според мен е важно да имаш поне един еърбег, предни ел.стъкла, хубави фарове, задължително фарове за мъгла, работещо радио, ел. огледала с подгряване и по възможност ABS, климатик. Един обикновен ELX.
                Да прав си горе-долу за сметките, в момента нафтата е неизгодна. Безспорно.Имам познати, семейство, които имат 3 VW Passat на метан и ги менкат през 2-3 години. Непрекъснато купуват и продават Passat-и. Щото метана ги сдухва.Прав си и за компромиса откъм мощност при 1.6 16V. Тоя двигател е чудесен за Bravo/Brava, но Marea е по-тежичка.
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #9
                  PASSARELLA написа:
                  БлагодАрим, но не смятам, че дизела е по-добрият вариант. Прост човек - прости сметки - направил съм план, да карам на бензин, докато цената му стигне 3 лева. 24 часа след като тази цена бъде достигната отивам при газаджиите и слагам метанова уредба. И продължавам да карам колата.А дизелот...какво ще го правите, заедно с комън-рейла!?
                  Недей да забравяш, че и на дизела можеш да сложиш метанова уредба.
                  N.Y. State of Mind

                  Коментар


                    #10
                    Мареа 1.8 16v-ELX е избора
                    сега кара ВЕЛОСИПЕД
                    EX FIAT Marea 1.8 16V ELX 1999
                    EX FIAT Tipo 1.6 ie
                    EX FIAT Uno 1.0

                    Коментар


                      #11
                      PASSARELLA написа:
                      БлагодАрим, но не смятам, че дизела е по-добрият вариант. Прост човек - прости сметки - направил съм план, да карам на бензин, докато цената му стигне 3 лева. 24 часа след като тази цена бъде достигната отивам при газаджиите и слагам метанова уредба. И продължавам да карам колата.А дизелот...какво ще го правите, заедно с комън-рейла!? Да си купя кола на 10 години, и да се моля да не ми се повреди част струваща колкото цялата кола!? Не става!1.8 16V. Най - практичен вариант.1.6 16V - Също практичен, с много лек компромис откъм мощност.Също така аз лично не държа автомобила ми да има задни ел стъкла например. Изчислил съм, че задните стъкла ги отварям веднъж месечно - да ги пробвам дали работят. Според мен е важно да имаш поне един еърбег, предни ел.стъкла, хубави фарове, задължително фарове за мъгла, работещо радио, ел. огледала с подгряване и по възможност ABS, климатик. Един обикновен ELX.
                      E га па не дам два бона за да си издухам двигателя... Отделно не виждам проблем да си сложиш метан на дизеларката, също така не виждам как ще се кача на кола с "едноканален" ABS и според мен е важно да имаш поне 8 еарбега и задължително читава климатична система. Отделно разликите в бензиновите мотори за 1.6 и 1.8 в градска среда е надутия раход, извън града нещата са различни, но тук вече са предимствата на ниския разход на дизела, при минаване на ограниченията с 1.6 дава разход около 8.5 при 1.8 окол 9.2 при 2.4 JTD не повече от 7 даже 6.5 при скорост около 140-150 км/ч. Подръжка: За кола след 2001 нещата са двойни отколкото за кола преди въпросната година. Ако говорим за бензиновите ДВГ-та, нещата са около 500-1000 лв. на година, при дизела движението е около 1000 лв. твърдо. Предполагам всеки разбира подръжка по различен начин, но при мен това са цените...

                      Коментар

                      Working...
                      X