А аз да си продължа като Сашко Диков /нали сме и набори долу горе/ да ви задавам следните въпроси . Казвате че човека видял в посления момент кравата на пътя . Същото се отнася и за колоездача че тоя с Мерцедеса не го е видял в тъмното . Добре . Нека тогава си представим че вместо кравата и вместо колоездача на пътя е паднал един голям камък от склона или е паднало от буря примерно дърво. Какво правиме тогава ? Кой ще е крив че с голяма скорост водачите на автомобилите се забиват в камъка ??? Ще кажете ,ама ако е камък ще го забележи отдалеч и ще спре . Добре де а как не забелязва колоездача ???? И знаете ли как съм се разминавал с насрещни коли нощем които се разминават с мен без да виждат отпреде си нищо но карат с бясна скорост. Затова момчета нямаш ли добра видимост било нощем ,било в мъгла то карайте бавно и внимателно.Не разчитайте на случайноста че няма да има нещо отпред . Скоро един колега се ежеше че навлязъл в един завой без видимост и хоп настигнал някакъв дядка с Лада който карал бавно и колегата набил спирачките . Дядката бил виновен че карал бавно. Аз пък ще кажа че колегата е виновен че навлиза с голяма скорост в завой без видимост.А при това положение може вместо дядката да е нещо съвсем друго ,било аварирал автомобил , било някоя голяма яма и какво ли не . Затова нямате ли видимост ще карате със съобразена скорост тоест скорост при която бихте спряли без проблем . :D :D :D То стана малко като:колонката на Коцев
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Спазвате ли правилата за движение?
Collapse
X
-
Аз не пиша за да се правя нещо на безгрешен или да се подмазвам, а просто защото искам както аз така и останалите да карат разумно, защото единствено ако всеки сам си се замисли поне малко - само така ще можем да намалим черната статистика. Хубаво нещо са жените да седят до нас и да се вайкат: "малее как ще останем в тоя завой" и да ни овикват за да запомним да намалим преди следващия, но те не винаги са до нас и не на всички акъла им идва навреме (особено по баловете някои за съжаление не доживяват да им дойде). Имам осакатени и затрити връстници и ако не друго, поне съм се поучил малко от чуждите грешки, хич да не е.
Коментар
-
Докато ние си пишем други отидоха при свети Петър и то пак от висока скорост. http://www.standartnews.com/news/det...%D0%B8%D0%BBИ този е спазвал стриктно правилата :D http://www.standartnews.com/gallery/...etails/id/149/
Коментар
-
Коцев, аз безкрайно много уважавам, както се казва - белите ти коси. И със сигурност не слушам патило, а обичам да слушам старило, защото, както се казва - не съм толкова луд, че да се уча от собствените си грешки. Обаче, има нещо, което ти самият не си си изяснил. Постоянно ни говориш, колко аджеба е важно да се спазва правилника. Съгласен съм с теб. Обаче. Ето сега имаме случай, в който един човек блъска крава. Мир на праха му. Но се питам аз, какво прави кравата на пътя? И ако карам с 50 километра, и иззад завоя ми изскочи крава, колко по-различен би бил изхода!?Контрираш - ами ако беше човек!? Ето статистиката:Време за реакцияВодачът зад волана реагира със закъснение на възникващите опасности:когато ги очаква - за 0,4 сек.когато не ги очаква - за над 1 сек.когато е ядосан, разсеян, уморен и др. - за над 2 сек.При време за реакция 1 сек., още преди да започне спирането, автомобилът е изминал:14 м. при скорост от 50 км/ч25 м. при скорост от 90 км/ч36 м. при скорост от 130 км/чПоследствияСилата на удара в неподвижно препятствие е равнозначна на удар в земята при свободно падане от височина:10 метра - при скорост от 50 км/ч22 метра - при скорост от 75 км/ч40 метра - при скорост от 100 км/ч Когато автомобил удари пешеходец, вероятността от смъртоносен изход, в зависимост от скоростта, е:при 30 км/ч - опасността от смъртоносно нараняване е нищожнапри 50 км/ч - загиват 50% от блъснатите пешеходципри 70 км/ч - загиват 100% от блъснатите пешеходциПростата сметка показва, че законът гарантира 50% шанс за оцеляване. Ако се движим с 30км. в час, обаче най-вероятно ще оцелеем. Като се вземе предвид, че човек ходи с около 6 километра в час, а тича с около 20, стигаме до извода, че е най-добре да ходим пеш, за да сме сигурни, че ще оживеем. В тази сметка не включваме обаче възможността да ни удари гръм, да получим внезапен разрив на сърцето, или пък удар от случайно паднали предмети...Скоро ще се заема със задачата, да проверя какъв е всъщност шанса на човек да не умре...
Коментар
-
PASSARELLA написа:. Обаче. Ето сега имаме случай, в който един човек блъска крава. Мир на праха му. Но се питам аз, какво прави кравата на пътя? И ако карам с 50 километра, и иззад завоя ми искочи крава, колко по-различен би бил изхода!?..Скоро ще се заема със задачата, да проверя какъв е всъщност шанса на човек да не умре...
Коментар
-
За съобразената скорост съм напълно съгласен, но по някога и тя не е достатъчна. Пример, който винаги се сещам: Карам в едно село късно вечер на участък с осветление, карах с не повече от 20км/ч, заради огромните дупки. Та след като минах тези дупки, буквално метри, вече бях с около 30км/ч зад един завой точно срещу мен в моето платно видях колоездач без никакви светлини/светлоотразители, който се движеше много бързо. Веднага завъртях в дясно, защото той се движеше по средата и спрях максимално близо до бордюра. За тези няколко секунди той не можа да отреагира и леко ми закачи огледалото(само задра и го прибра навътре) залюла се, но продължи надолу без да спре. При тази ситуация бях с мека казано подходяща скорост(действието се развива след 1ч през ноща, уж няма никой), какво ли щеше да стане, ако бях с разрешените 50 или дори повече. Едва ли щях да мога да отбия толкова бързо и да се разминем, защото колоездача въобще не мръдна със см от траекторията си.
Коментар
-
Ето, че движението ти в населено място нощем с малка скорост те е спасило от това да го убиеш и лежиш в затвора. Ами ако си беше рекъл абе то е един часа през ноща едва ли има някой по пътя и беше натиснал газта ?? Отиваше на кино .Извода какъв е ? Извода е такъв че като е било нощно време и няма видимост и си в населено място си взел най правилното решение тоест карал си с доста по малка скорост от разрешената но затова пък си избегнал затвора . :D
Коментар
-
Колега Коцев, уважавам мнението ти, ама аз ако от София до Варна ще дебна да не ми изскочи крава, теле, пръч, муле или свиня майка на пътя и ще карам " със скорост съобразена със средностатистическата бързина на избягало от кочината добиче"... Не, мерси. Съобразена скорост според теб означава да пъпля с 40 и да дебна за подивели говеда. И примера за онзи дето настигнал бавно каращ дядка и щял да се натресе в него - за теб дядката залужава Ленински орден за предпазливост. Обаче аз смятам, че освен с вероятността да налетиш на някое айванче, трабва да се съобразяваш и с останалите участници в движението, с това с каква скорост се движат те. И в произшествията не бива да вземате страната на по-тежко пострадалия, а на този който се е движил съобразно правилата.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:Колега Коцев, уважавам мнението ти, ама аз ако от София до Варна ще дебна да не ми изскочи крава, теле, пръч, муле или свиня майка на пътя и ще карам " със скорост съобразена със средностатистическата бързина на избягало от кочината добиче"... Не, мерси. Съобразена скорост според теб означава да пъпля с 40 и да дебна за подивели говеда. И примера за онзи дето настигнал бавно каращ дядка и щял да се натресе в него - за теб дядката залужава Ленински орден за предпазливост. Обаче аз смятам, че освен с вероятността да налетиш на някое айванче, трабва да се съобразяваш и с останалите участници в движението, с това с каква скорост се движат те. И в произшествията не бива да вземате страната на по-тежко пострадалия, а на този който се е движил съобразно правилата.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Давайте момчета както си вие знаете .От мен винаги сте имали път пропускам ги такива като вас да карат с колкото си искат .Затова всеки ден статистиката сочи кой е крив и кой е прав .Като се опарите друга песен ще запеете. :D Вие ме изкарахте че пъпля по пътищита и такива като мен дето спазват знаците са заплаха за движението . Лежете на тая кълка пък дай боже дано аз излеза крив защото иначе .. не ми се мисли . Видяхте ли линка по горе с катастрофата на двете момчета и в какво състояние е Мерцедеса . Сто процента те винаги са били прави като им се направи забележка но ето че действителноста е друга за голямо съжаление. За тия 63 години съм се нагледал по пътищата на паметници и катастрофи все от хора мислещи се че са големи професионалисти.Аз ще държа на своето си мнение макар и сам да остана на барикадата :D :D
Коментар
-
Lane Staley написа:....И в произшествията не бива да вземате страната на по-тежко пострадалия, а на този който се е движил съобразно правилата.
Коментар
-
vital написа:За съобразената скорост съм напълно съгласен, но по някога и тя не е достатъчна. Пример, който винаги се сещам: Карам в едно село късно вечер на участък с осветление, карах с не повече от 20км/ч, заради огромните дупки. Та след като минах тези дупки, буквално метри, вече бях с около 30км/ч зад един завой точно срещу мен в моето платно видях колоездач без никакви светлини/светлоотразители, който се движеше много бързо. Веднага завъртях в дясно, защото той се движеше по средата и спрях максимално близо до бордюра. За тези няколко секунди той не можа да отреагира и леко ми закачи огледалото(само задра и го прибра навътре) залюла се, но продължи надолу без да спре. При тази ситуация бях с мека казано подходяща скорост(действието се развива след 1ч през ноща, уж няма никой), какво ли щеше да стане, ако бях с разрешените 50 или дори повече. Едва ли щях да мога да отбия толкова бързо и да се разминем, защото колоездача въобще не мръдна със см от траекторията си.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар