Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протест във връзка високите горива.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Много шум за нищо. Такава ми се струва тази работа с горивата...Зареждайте и се радвайте, че все още литъра не е скочил над 3.00 лв

    Коментар


      #17
      Ей- на Шипченски Проход ЕКО-то дизела падна с 2 стотинки !!!!!
      "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

      Коментар


        #18
        snake написа:
        Естествено, че като редови шофьор и на мен ми е неприятно да плащам чувствително повече отколкото преди няколко месеца и да прекроявам бюджета.Но:- Петролът, черното злато, е ключов продукт за нашата планета, а правителството на нашата малка и бедна на ресурси страна не е в отбора на играчите, които определят цената на петрола. В случая не мисля, че има срещу кого да се протестира. По тази логика може да се протестира срещу вятъра.- Цената на горивата в България е почти същата, като в страни в ЕС с по-висок стандарт от нашия. Амо това е положението, не можем да взимаме по-големи заплати без повишаване на производителността на труда. Парите няма откъде да се вземат.- Днес сутринта не повярвах на очите си, но в Пазарджик имаше забележимо по-малко коли по улиците, което на мен като пешеходец ми харесва :D .
        Не те знам какво и като какъв работиш но това за производителността е пълна глупост...... Какво един англичанин работи 300 пъти повече от мен ли? По тази твоя логика няма да има чуждестранно производство у нас. Мога да дам два примера- 1. Италианска шивашка фирма в нашия град- всичка материали и готова продукция идват от там, тук се шият и пак се връщат и продават там. 2. Работя в Швейцарска фирма- всички материали идват от ЕС, и след като изкараме готова продукция всичко се товари и продава пак в ЕС, защо ли правят така чуждите фирми,може да ни обясниш ти За останалите НЕподкрепящи стачката- как така навсякъде в света бензина е по скъп от нафтата, а модерна и развиваща се България е обратното? Дали не е това спекулация, кой е виновен, дали е петрола, замислете се, кой го позволява ако не управата ни?Благодаря :D
        Bravo TD100 98'- това в Гаража
        Brava TD100 96'- Мир на праха и...
        Bravo TD100 97'- новата придобивка на брат ми....
        Какво остана да ви кажа освен "Fiat Diesel Power Forever"

        Коментар


          #19
          Това за нявсякъде по света не е точно така.

          Коментар


            #20
            Gosho_777 написа:
            snake написа:
            Естествено, че като редови шофьор и на мен ми е неприятно да плащам чувствително повече отколкото преди няколко месеца и да прекроявам бюджета.Но:- Петролът, черното злато, е ключов продукт за нашата планета, а правителството на нашата малка и бедна на ресурси страна не е в отбора на играчите, които определят цената на петрола. В случая не мисля, че има срещу кого да се протестира. По тази логика може да се протестира срещу вятъра.- Цената на горивата в България е почти същата, като в страни в ЕС с по-висок стандарт от нашия. Амо това е положението, не можем да взимаме по-големи заплати без повишаване на производителността на труда. Парите няма откъде да се вземат.- Днес сутринта не повярвах на очите си, но в Пазарджик имаше забележимо по-малко коли по улиците, което на мен като пешеходец ми харесва :D .
            Не те знам какво и като какъв работиш но това за производителността е пълна глупост...... Какво един англичанин работи 300 пъти повече от мен ли? По тази твоя логика няма да има чуждестранно производство у нас. Мога да дам два примера- 1. Италианска шивашка фирма в нашия град- всичка материали и готова продукция идват от там, тук се шият и пак се връщат и продават там. 2. Работя в Швейцарска фирма- всички материали идват от ЕС, и след като изкараме готова продукция всичко се товари и продава пак в ЕС, защо ли правят така чуждите фирми,може да ни обясниш ти За останалите НЕподкрепящи стачката- как така навсякъде в света бензина е по скъп от нафтата, а модерна и развиваща се България е обратното? Дали не е това спекулация, кой е виновен, дали е петрола, замислете се, кой го позволява ако не управата ни?Благодаря :D
            Искаш ли да ти дам само част от обяснението? Работил съм 6 месеца в португалска шивашка фабрика в Ловеч. Знаеш ли разликата в производителността каква беше? Средното производство на работник в Португалия беше 2 пъти по-високо в сравнение с това в България.Разликата в заплащането се дължи не само на разликата в производителността. Но за да ти го обясня изцяло не ми достигат познания, а времето, което ще изгубя да обясня това което знам, ми се заплаща достатъчно добре от шефа, за да го прахосвам с лека ръка. Хайде преди да говориш за "навсякъде по света" първо да направиш справка? Провери и пак пиши
            like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

            Коментар


              #21
              Gosho_777 написа:
              snake написа:
              Естествено, че като редови шофьор и на мен ми е неприятно да плащам чувствително повече отколкото преди няколко месеца и да прекроявам бюджета.Но:- Петролът, черното злато, е ключов продукт за нашата планета, а правителството на нашата малка и бедна на ресурси страна не е в отбора на играчите, които определят цената на петрола. В случая не мисля, че има срещу кого да се протестира. По тази логика може да се протестира срещу вятъра.- Цената на горивата в България е почти същата, като в страни в ЕС с по-висок стандарт от нашия. Амо това е положението, не можем да взимаме по-големи заплати без повишаване на производителността на труда. Парите няма откъде да се вземат.- Днес сутринта не повярвах на очите си, но в Пазарджик имаше забележимо по-малко коли по улиците, което на мен като пешеходец ми харесва :D .
              Не те знам какво и като какъв работиш но това за производителността е пълна глупост...... Какво един англичанин работи 300 пъти повече от мен ли? По тази твоя логика няма да има чуждестранно производство у нас. Мога да дам два примера- 1. Италианска шивашка фирма в нашия град- всичка материали и готова продукция идват от там, тук се шият и пак се връщат и продават там. 2. Работя в Швейцарска фирма- всички материали идват от ЕС, и след като изкараме готова продукция всичко се товари и продава пак в ЕС, защо ли правят така чуждите фирми,може да ни обясниш ти За останалите НЕподкрепящи стачката- как така навсякъде в света бензина е по скъп от нафтата, а модерна и развиваща се България е обратното? Дали не е това спекулация, кой е виновен, дали е петрола, замислете се, кой го позволява ако не управата ни?Благодаря :D
              Първо ще отбележа, че за разлика от теб нямам навика да квалифицирам мненията, с които не съм съгласен, като глупост. Не разбрах и какво значение има какво и като какъв работя. Може би това беше прелюдия към кулминационния момент в твоя пост, в който съобщаваш, че работиш в швейцарска фирма. Respect Чети колега, образовай се, знанието не е в това да потърсиш нещо в Google.
              Tonight's the night and it's going to happen again and again...

              Коментар


                #22
                я стига бе ! правят ни на маймуни тука и ние сме съгласни ми те утре може да им хрумне да направят бензина 5 лв кво ще караме колелета ли или какво ще се връщаме 2 века назад тока поскъпва храната поскъпва горивата всичко поскъпва а Заплатите същите ? Как става това и що за Пумярска държава е това ама то ще е така докъто всички си мълчим.Аз съм твърдо за протеста
                Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
                Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.

                http://www.snimka.bg/album.php?album_id=146239

                Коментар


                  #23
                  Но кой ни прави на маймуни в случая ? Държавата ли продава горивата или частните Лукойл и Петрол ? Висок акциз - както казах, акциза е с тази ставка от началото на годината, когато бензина точно поради повишения акциз от 1.95 повиши цената си на 2.05 лв. - толкова ! Тогава какво се получава, срещу кой да протестираме в конкретния случай ? Lane Staley много точно е определил кои са виновните за ситуацията. Ще добавя, че ако се докаже, че има и спекула и нечисти договорки в ценообразуването, протестирайте срещу Лукойл например.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #24
                    Когато производството на нещо е монопол в една държава,то тази държава не може ли да бъде в ролята на регулатор на цените.Правителството говори за социална политика,е ние социална държава ли сме или държава на дива спекула,яко бутане на куфарчета и много други дивотии.Сега не ми казвайте че и в другите държави е така,понеже разликата е огромна.

                    Коментар


                      #25
                      абе всичко идва от стандарта на калпавата ни държава в гърция зареждат на същите цени но вземат заплати средно около 2000 евро а тук средната заплата е от 250 до 450 лева което е около 150 - 200 евро дали и те щяха да са добре ако вземаха заплати като нас. и какво излиза че с една тяхна заплата можеш да си купиш близо 2 тона гориво а с една наша заплата около 200 литра . само каква разлика а?
                      FIAT ili FERRARI se tam
                      FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
                      FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
                      FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p

                      Коментар


                        #26
                        marto_8 написа:
                        абе всичко идва от стандарта на калпавата ни държава в гърция зареждат на същите цени но вземат заплати средно около 2000 евро а тук средната заплата е от 250 до 450 лева което е около 150 - 200 евро дали и те щяха да са добре ако вземаха заплати като нас. и какво излиза че с една тяхна заплата можеш да си купиш близо 2 тона гориво а с една наша заплата около 200 литра . само каква разлика а?
                        Е да ама като започнеш да работиш колкото гърците и ти ще получаваш такава заплата.В момента явно производителността на труда ти е 10 пъти по-малка от на гърците.

                        Коментар


                          #27
                          snake написа:
                          Но кой ни прави на маймуни в случая ? Държавата ли продава горивата или частните Лукойл и Петрол ? Висок акциз - както казах, акциза е с тази ставка от началото на годината, когато бензина точно поради повишения акциз от 1.95 повиши цената си на 2.05 лв. - толкова ! Тогава какво се получава, срещу кой да протестираме в конкретния случай ? Lane Staley много точно е определил кои са виновните за ситуацията. Ще добавя, че ако се докаже, че има и спекула и нечисти договорки в ценообразуването, протестирайте срещу Лукойл например.
                          Колега, радвам се, че споделяме едно мнение.Лично аз отдавам всички тези протести и неправилно насочена енергия на няколко неща ( няма да изброявам всички, но в общи линии са 3 ):1. Пазарът е нещо абстрактно, а хората имат нужда да протестират срещу нещо конкретно. Правителството, особено в страни в преход като нашата, е символ на нещо недотам чисто и честно. Често то с основание е обект на критика, но често критиката се отправя към него просто защото то е под ръка. А и логиката е - щом са виновни за едно, значи са виновни за всичко.2. Вероятно друга част са на възраст над 45 години, а за мнозинството хора от тяхното поколение Държавата е отговорна за всичко - просто по него време е било така.3. Вероятно голяма част от хората които подкрепят протеста нямат особени познания по икономика.И не им е работа да ги имат. НО... всеки човек, претендиращ за интелектуално ниво над средното, се стреми да си обясни КАК ФУНКЦИОНИРАТ НЕЩАТА. Затова моля ви спомнете си какво е казал ( ха познайте кой го е казал, наградата е морална ) Cogito ergo sum.
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #28
                            peho написа:
                            marto_8 написа:
                            абе всичко идва от стандарта на калпавата ни държава в гърция зареждат на същите цени но вземат заплати средно около 2000 евро а тук средната заплата е от 250 до 450 лева което е около 150 - 200 евро дали и те щяха да са добре ако вземаха заплати като нас. и какво излиза че с една тяхна заплата можеш да си купиш близо 2 тона гориво а с една наша заплата около 200 литра . само каква разлика а?
                            Е да ама като започнеш да работиш колкото гърците и ти ще получаваш такава заплата.В момента явно производителността на труда ти е 10 пъти по-малка от на гърците.
                            Пич-няма по ГОЛЕМИ МЪРЗЕЛИ от Гърците- виждал съм ги. Децата им на по 15 год. влизат с майка си до кенефа да им бърше Д-тата...........
                            "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

                            Коментар


                              #29
                              MOYA написа:
                              peho написа:
                              marto_8 написа:
                              абе всичко идва от стандарта на калпавата ни държава в гърция зареждат на същите цени но вземат заплати средно около 2000 евро а тук средната заплата е от 250 до 450 лева което е около 150 - 200 евро дали и те щяха да са добре ако вземаха заплати като нас. и какво излиза че с една тяхна заплата можеш да си купиш близо 2 тона гориво а с една наша заплата около 200 литра . само каква разлика а?
                              Е да ама като започнеш да работиш колкото гърците и ти ще получаваш такава заплата.В момента явно производителността на труда ти е 10 пъти по-малка от на гърците.
                              Пич-няма по ГОЛЕМИ МЪРЗЕЛИ от Гърците- виждал съм ги. Децата им на по 15 год. влизат с майка си до кенефа да им бърше Д-тата...........
                              Точно защото съм го казал това иронично,съм сложил ето този и го казах понеже тук се спомена за производителността на труда......

                              Коментар


                                #30
                                peho написа:
                                MOYA написа:
                                peho написа:
                                marto_8 написа:
                                абе всичко идва от стандарта на калпавата ни държава в гърция зареждат на същите цени но вземат заплати средно около 2000 евро а тук средната заплата е от 250 до 450 лева което е около 150 - 200 евро дали и те щяха да са добре ако вземаха заплати като нас. и какво излиза че с една тяхна заплата можеш да си купиш близо 2 тона гориво а с една наша заплата около 200 литра . само каква разлика а?
                                Е да ама като започнеш да работиш колкото гърците и ти ще получаваш такава заплата.В момента явно производителността на труда ти е 10 пъти по-малка от на гърците.
                                Пич-няма по ГОЛЕМИ МЪРЗЕЛИ от Гърците- виждал съм ги. Децата им на по 15 год. влизат с майка си до кенефа да им бърше Д-тата...........
                                Точно защото съм го казал това иронично,съм сложил ето този и го казах понеже тук се спомена за производителността на труда......
                                Уф Sorry не съм го видял
                                "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

                                Коментар

                                Working...
                                X