Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

либра или стило

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    wwweb написа:
    Sashe написа:
    Откриите приликите и разликите
    Давай! Едната ’97, другата ’99. А пък сравнение между 156 ’02-’03 спрямо Либра от същата година, май няма смисъл да правим :DПък, на който му е тясно в 156, да вземе да отслабне до нормални граници На крив ...
    Колега да открием разликите ли?Ами да взема да ти покайа мойта либра (2005 г) отвътре и ще разбереш че алфата е посничка като голф 1
    ланчия либра 2.4 jtd 150к 2005 г--учебна

    Коментар


      #62
      ivanvanko написа:
      Ами да взема да ти покайа мойта либра (2005 г) отвътре и ще разбереш че алфата е посничка като голф 1
      Защо? Твойта с 3 такива калорифера ли е?

      Коментар


        #63
        Разни хора разни интереси !На мен Lybra-та си ми харесва повече от Stilo-то по всичко , за друг това е обратното !Всеки си купува и се вози в това , в което му е по вкуса и джоба !
        Никога не е късно да откриеш себе си!
        Lancia Lybra 1.8cm3 131hp V.V.T. 2002г. Бивша
        Fiat Stilo 1.6 16v Dynamic 2002

        Коментар


          #64
          Ей голям спор голямо нещо. И 2-те коли на мен си ми харесват доста. Стилото е с по-спортно излъчване.Либрата е по-комфортна, някакси по-улегнала. Въпросът е какъв тип кола искаш, а не коя от 2-те е по-хубава.
          Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
          Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
          Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
          BMW X3 3.0D Aut

          Коментар


            #65
            Видях си Либрата на снимките и реших да се включа.... То бива бива фанатизъм ама чак толкова... Аз също се оглеждах за 156 но все пак взех Либра! Всеки трябва да постигне душевен мир сам!... темата ми заприлича на подобни от Ауди форума... Audi е най, моето Audi е най най, други коли няма! То там стана ясно че по добре Б4, дори Б3, от колкото Либра ама..
            Lancia начин на мислене...

            Коментар


              #66
              Благодаря на всички за мненията.Аз съм карал 3 фиата уно,1 фиат панда 1типо 1 темпра 1 дедра 2аудита 2 мареи.Исега имам уно с което никога не бих се разделил и мареата и пак гледам за италианско возило за да сменя мареата/комби е/.От стило очаквах по тихо купе вътре,а вън е супер.Аз съм на 33 години и по всичко личи че щте карам либра лимозина.Оште веднъж много благодаря за отговорите а за качеството на италианките не бива и да се говори.Колкото плашташ толкова получаваш.

              Коментар


                #67
                Дам Аз постнах снимки на Либрата на Delta. Докато колегата очевидно не е снимал своето стило (ако е, то е рядък щастливец) а е ползвал чичко google Интересно че винаги въпроса с цветното ТФТ се подминава. Че даже и някакви рекламни снимки постнати... като във всяка брошура на шир-потреба кола, само дето не е баш така Колкото Стило-та с такъв дисплей сте виждали, щото аз Либра без не съм виждал Ланча Либра в базова версия предлага повече отколкото Алфа 156 и Стило в базови версии. Доста повече. Несериозно е да се твърди друго.Иначе всеки да си избира какво да кара, според мен в ценовия диапазон 7-10к лева от Либрата можеш да получиш най-много. Отвън и аз съм съгласен че е особена - за някои защо не и грозна и не на всеки би харесала. Мир

                Коментар


                  #68
                  snk1 написа:
                  Колкото плашташ толкова получаваш.
                  Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерц
                  She was only a whisky maker but he loved her still.

                  Коментар


                    #69
                    Аз съм практичен човек,затова зададох и практичен въпрос.Имах ауди но очите ми бяха пак по фиат,затова си купих мареата.За ауди 2000 година обаче не ми стигат парите а и да ги имах пак не бих дал толковеа много пари,заштото разликата в цената не би покрила разликата в качеството и въобште стоката която ште получа.За това пак си гледам иртали и не ме интересува мнението на околните.Аз до сега не съм имал проблем

                    Коментар


                      #70
                      gantcho написа:
                      snk1 написа:
                      Колкото плашташ толкова получаваш.
                      Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерц
                      Е ти вече се изказа. Да знаеш ,че тези 10 000лв отгоре не са само заради мерника на капака. Не е сериозно да я стравниш точно с Е220 CDI
                      Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                      Коментар


                        #71
                        westdogg написа:
                        ....За салона....... плюшения на либрата е далеч по хубав от евтиния мокет на алфата. ......
                        Колега, само няма да обиждаш Алкантарата на Либрата с тъпия плюш, че разликата е огромна.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #72
                          westdogg написа:
                          gantcho написа:
                          snk1 написа:
                          Колкото плашташ толкова получаваш.
                          Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерц
                          Е ти вече се изказа. Да знаеш ,че тези 10 000лв отгоре не са само заради мерника на капака. Не е сериозно да я стравниш точно с Е220 CDI
                          Сравнявам с Мерц за да се види според мен напълно необоснованата разлика в цената, а и защото имам доста впечатления от возене и поддръжка на служебни Е-класи. Ако имаш предвид, че е по-удачно да се сравни с подобна С-класа, нека така да е - пак ще има разлика минимум 5-6 бона и никой не меже да ме убеди, че това е заради нещо повече от мерника По същия начин може да се сравни и с подобни Ауди и БМВ. При тези автомобили се плащат едни огромни пари много често само и единствено заради марката. Бях гледал в каталога на Бош напълно аналогични части, вече не помня точно за какви двигатели, но бяха помпи за високо налягане за common rail дизел - за италианските колици 2000 кинта без ДДС, а за Mercedes и BMW - 7700 без ДДС. Едва ли някой вярва, че производствените разходи на Бош са 3-4 пъти по-високи Но това за марката на колата пак си е въпрос на вкус и мироглед. Аз и милиардер да бях, пак щях да си карам италианка.
                          She was only a whisky maker but he loved her still.

                          Коментар


                            #73
                            Тази тема ме заинтригува. Имам една оферта за Либра 1,8 VVT, комби за 8000 лв., запазена.Чудя се обаче тази цена не е ли малко ниска. Освен това, ако ще я взема то ще е единствено с идеята да сложа газов инжекцион. Нямам намерение да храня тоя добитък с бензин.Интересуваме колко литра е багажника на това комби? Искам да сложа една 40-50 литрова бутилка, че да не заема много място.

                            Коментар


                              #74
                              gantcho написа:
                              westdogg написа:
                              gantcho написа:
                              snk1 написа:
                              Колкото плашташ толкова получаваш.
                              Ееееее, пич, по всичко личи, че даже сме и набори, но отговори ми следния въпрос: Като си купиш, например Mercedes E220 CDI 2000 140 коня за 18000 кинта, повече ли ще получиш от Lybra 2.4 JTD 136 коня, пак 2000 година за 8000 кинта, повече ли ще получиш? И дори и да е малко повече, което не бих казал, но все пак, ще отстъпва ли качеството като за 10 бона?????Никога! Но ще поддържаш точно мерц
                              Е ти вече се изказа. Да знаеш ,че тези 10 000лв отгоре не са само заради мерника на капака. Не е сериозно да я стравниш точно с Е220 CDI
                              Сравнявам с Мерц за да се види според мен напълно необоснованата разлика в цената, а и защото имам доста впечатления от возене и поддръжка на служебни Е-класи. Ако имаш предвид, че е по-удачно да се сравни с подобна С-класа, нека така да е - пак ще има разлика минимум 5-6 бона и никой не меже да ме убеди, че това е заради нещо повече от мерника По същия начин може да се сравни и с подобни Ауди и БМВ. При тези автомобили се плащат едни огромни пари много често само и единствено заради марката. Бях гледал в каталога на Бош напълно аналогични части, вече не помня точно за какви двигатели, но бяха помпи за високо налягане за common rail дизел - за италианските колици 2000 кинта без ДДС, а за Mercedes и BMW - 7700 без ДДС. Едва ли някой вярва, че производствените разходи на Бош са 3-4 пъти по-високи Но това за марката на колата пак си е въпрос на вкус и мироглед. Аз и милиардер да бях, пак щях да си карам италианка.
                              И аз пак така,колкото и пари да имам,дори милиарди да са ще си направя колекция само от италиянки и тук там е някоя японка,немците въобще не ме вълнуват напротив много се смея като някои каже,че колите на света били само 2 и това са мерцедес и остамналите,голям смях пада
                              forza la FIAT
                              http://gorata.net/f.php?f=dani_bravo

                              Коментар


                                #75
                                doofiat написа:
                                Тази тема ме заинтригува. Имам една оферта за Либра 1,8 VVT, комби за 8000 лв., запазена.Чудя се обаче тази цена не е ли малко ниска. Освен това, ако ще я взема то ще е единствено с идеята да сложа газов инжекцион. Нямам намерение да храня тоя добитък с бензин.Интересуваме колко литра е багажника на това комби? Искам да сложа една 40-50 литрова бутилка, че да не заема много място.
                                Цената е перфектна, па ти ако искаш им даи 9000 да си си по спокоен че си платил повече Багажника не е хамбар но не е и малък, но се чудя за кво ти е такава цистерна от 50 литра вътре. Тогава къвто и багажник да е все ще стане на половина, една на място на резервата гума ще ти заспи.
                                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                                Коментар

                                Working...
                                X