Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забраняват газовите уредби след 2009 !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    И аз го гледах. Казаха и че в Европата яко слагат Газови системи, че било по-икономично. Даже държавата ги подпомагала щото са еко ....
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    Коментар


      #77
      КИМИ написа:
      Депутатите имат вериги бензиностанций и никой не им зарежда бензина, така че очаквам ответен удар- двоен акциз на газта и да стане 2.20- ха сега да ви видя, гявули такива. Бенз!
      Само че почти на всяка бензиностанция има и газстанция и въпросните депутати имат не по-малка далавера и от газта въпреки ниската и цена. Преди 10 години един познат беше тръгнал да прави газстанция и имах достъп до информация за това колко и как може да се печели от газта. Само разлика от няколко градуса на околната температура мога да ти докарат доста парички. Газта се купува на тонове, а се продава на литри. С малко познания по физика всеки може да разбере за какво става на въпрос. Да не говорим и за разликата в цените според качеството на газта, тогава беше над 2 пъти сега едва ли е по различно.

      Коментар


        #78
        Не знам аз ли не разбрах или вие, ама никога не са казвали, че забраняват газстанциите или газовите уредби искат всяка кола да върви с горивото за което е направена и в това няма нищо лошо в Испания преди години беше така и мисля, че и сега не е по различно. И аз лично съм за махането на газовите уредби, не искам да се разминавам или на паркинга на магазините да съм заобграден с движещи се самоделни бомби.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #79
          dani389 написа:
          Не знам аз ли не разбрах или вие, ама никога не са казвали, че забраняват газстанциите или газовите уредби искат всяка кола да върви с горивото за което е направена и в това няма нищо лошо в Испания преди години беше така и мисля, че и сега не е по различно. И аз лично съм за махането на газовите уредби, не искам да се разминавам или на паркинга на магазините да съм заобграден с движещи се самоделни бомби.
          Нема начин колега свиквай. Колко газови уредби си видял експлоадирали от както си шофьор, бензина е не по-малко опасен особедно в жегите.Аз лично ще карам на газ докато може и има изгода и невярвам това да стане със махането на газовите уредби поне в близките 5 г. В Испания как е било........тук е България и няма да стане Испания всяка страна си има идентичност.
          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

          Коментар


            #80
            Има страни (мисля Индия) в които градският транспорт задължително е на газ.
            Brava 98' 1.6 16V - Червенокосата италианка

            Коментар


              #81
              bubachko написа:
              КИМИ написа:
              ...така че очаквам ответен удар- двоен акциз на газта и да стане 2.20...
              Ща го напра’ат, ма ше се фанат за дедовия... нали тогава няма да рипне само шоферлъка, а целокупниябългарски народ дет се газифицира ужким за по ефтинко... И ще почнат да се отказват от услугата. Как мислите, дали няма да стане така? А дали тогава и тея от Овергаз дето продълбаха всяка уличка във всеки квартал на всеки град по България ще си седят мирни и кротки... . А кой знае колко заводи и предприятия има още с разни специализирани газови инсталации... Ще замирише тогава не на газ, а на революция
              Какво общо има пък газта за битови нужди, тя не е пропан-бутан, по-точно тази за която прекарват тръбите Овъргаз, тя е природна. Въпреки, че има много домакинства, които готвят и се топлят с бутилките и за тях ще е проблем покачването на газа. Нямат логично обяснение да вдигат цената, понеже пропан-б-а е по евтин като производство и е екологично по-чист, ако в ЕС не вдигнат акциза и тука няма да го вдигнат.
              --Старата ръжда любов не хваща!--
              156 sportwagon 1,9 jtd 115
              ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

              Коментар


                #82
                Абе незнам дали аз не съм разбрал нещо, ма тази "директива" както я нарекоха и от която направиха новината не е за махане на уредбите и за спиране на газта, а за намаляване на вредните емисии... Което не виждам как ще стане, ако накарат всяка кола да си кара на горивото за която е писана... Не че много разбирам, ама сигурно всички 20-годишни таралясници на газ са по-екологични от повечето коли на пазара, без да гледаме чистак-новите де. Друг е въпроса колко са сигурни и с тази новина не се ли опитаха да загатнат предполагаемо спиране от движение на старите коли... Или купуваш на бате Фичо (стойност 1000лв) катализатор за 1200лв, или сменяш старата самоделна бутилка с такава за 2000лв (сигурна)... ако не те кефи - еее-там могат да ти го изкупят за скрап за 200лв . Да не говорим за всички "старчоци" тип баба Лада и дедо Мохер и всички други подобни дето даже си нямат контрол на изгорелите газове...
                van_dal написа:
                bubachko написа:
                КИМИ написа:
                ...така че очаквам ответен удар- двоен акциз на газта и да стане 2.20...
                Ща го напра’ат, ма ше се фанат за дедовия... нали тогава няма да рипне само шоферлъка, а целокупниябългарски народ дет се газифицира ужким за по ефтинко... И ще почнат да се отказват от услугата. Как мислите, дали няма да стане така? А дали тогава и тея от Овергаз дето продълбаха всяка уличка във всеки квартал на всеки град по България ще си седят мирни и кротки... . А кой знае колко заводи и предприятия има още с разни специализирани газови инсталации... Ще замирише тогава не на газ, а на революция
                Какво общо има пък газта за битови нужди, тя не е пропан-бутан, по-точно тази за която прекарват тръбите Овъргаз, тя е природна. Въпреки, че има много домакинства, които готвят и се топлят с бутилките и за тях ще е проблем покачването на газа. Нямат логично обяснение да вдигат цената, понеже пропан-б-а е по евтин като производство и е екологично по-чист, ако в ЕС не вдигнат акциза и тука няма да го вдигнат.
                Това всъщност не го знаех че са различни газове Yellow_Flash_Colorz_PDT_14 , простете ноля на невежия. Но идеята ми беше същата, бая са домакинствата на проан-бутан....

                Коментар


                  #83
                  сигурни...все пак една АГУ не е сложно устройствотова е най-малкия проблем със сигурносттакато знам как се минава на ГТП (не за уредбата, а за основния)пълен майтапа в графите има доста точки които трябва да се изпълнят...току що в Люлин, на светофара преди тунела изгоря една кола
                  2015 Renault Megane Expression GT
                  2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                  Всичко за FIAT Bravo 2007

                  Коментар


                    #84
                    Аз пък нямам такива проблеми карам си Bi Power-a със фабричния метан и неме инт. Мен чесно казано ме самнява да ги забранят газовите!Предполагам че само ще изловят НЕ законните без паспорти и така.Ще си проличи през 2009 живот и здраве.Между другото Bi Power-a се продава,ако някои има интерес можи да ми пиши на лична.
                    Fiat Marea 1.6 16v Bipower
                    Citroen Saxo 1.6 VTS 90 k.c.
                    Citroen Saxo 1.6 16v 118 k.c.

                    Коментар


                      #85
                      Абе хора въобще не го мислете тва нали ония ден казаха по новините че тва отпадало.И щяло да бъде ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО но не и задължително Такаче караите си колите спокоино.
                      кола без турбо е като жена с малки цици, върши ти работа ама не ти праи кеф

                      Коментар


                        #86
                        Гангстер, къде го ремонтираш тоя метан като има проблем? Че нашите майстори май много много фабрични уредби не пипат.

                        Коментар

                        Working...
                        X