Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Забраняват газовите уредби след 2009 !!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Добре сме ние, бензинджиите и печкаджиите - поне един проблем по-малко имаме
    Fiat Marea Weekend 1,6 16V

    Коментар


      #47
      Пак някои се е изказал чул недочул. Представяте ли си Италия без газови уредби или Холандия където от години газта се ползва като гориво за автомобили. Тази забрана ще важи само и единствено за таксиметрови автомобили. Иначе защо да забраняват газовите уредби, нека затворят всички газстанции /как ли ще стане това като гледам с какви усилени темпове се строят нови такива и то от големи компании които сигурно имат доста по добра информация от нашите измислени журналисти/ Едва ли има човек който ще хвърли няколко милиона за нещо което ще работи една година и след това какво - ще зарежда газови бутилки за домашна употреба.

      Коментар


        #48
        stenli написа:
        Пак някои се е изказал чул недочул. Представяте ли си Италия без газови уредби или Холандия където от години газта се ползва като гориво за автомобили. Тази забрана ще важи само и единствено за таксиметрови автомобили. Иначе защо да забраняват газовите уредби, нека затворят всички газстанции /как ли ще стане това като гледам с какви усилени темпове се строят нови такива и то от големи компании които сигурно имат доста по добра информация от нашите измислени журналисти/ Едва ли има човек който ще хвърли няколко милиона за нещо което ще работи една година и след това какво - ще зарежда газови бутилки за домашна употреба.
        Абе чул те Господ, колега, ама по телевизията казаха съвсем друго. А и не само по телевизията, упорито се говори за такава една простотия.
        She was only a whisky maker but he loved her still.

        Коментар


          #49
          Забраната е само и единствено за таксиметровите автомобили.Това е добрата новина.Лошата е, че като почнат да вдигат цената на метана няма кой да протестира, защото ние сме ’овце (ударението на първото о), а таксиджиите няма да ги е*е, защото така или иначе ще им е забранено това гориво.И те така...
          == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

          На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

          Коментар


            #50
            И аз така чух, че само господата таксиджии ще имат забрана, все пак не е нормално да караш на газ или метан и да си калколираш цената все едно караш на бензин или дизел.
            punto HGT

            Коментар


              #51
              Не вярвам забраната да е тотална за таксиджиите. Ще им позволят да карат автомобили с вградени фабрични уредби и да видите как ще се напълни с Мултипла навсякъде . А аз се надявам и майсторите покрай това да се научат да ги правят, че ми е много мерак тая кола.

              Коментар


                #52
                Е ако е само за бакшишите супер, да се спасяват, ама нещо ми намирисва работата, че и другите ще намажем.
                --Старата ръжда любов не хваща!--
                156 sportwagon 1,9 jtd 115
                ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                Коментар


                  #53
                  Как изобщо може да обсъждате тази глупост!? Абсурдно е да се забранят АГУ. Но е крайно време цялата тази история да се регулира. Което според мен е целта - трябва да има контрол. Предполагам, че просто ще регулират поставянето, чрез лицензиране. Защото на мен лично, хич не ми е приятно да джиткам в компанията на бомби. Аз си представям регулацията така: Вносителите на автомобили да поставят АГУ. Караш ФИАТ - отиваш в АутоИталия, или лицензиран от нея сервиз, оборудван според изискванията, поставят ти АГУ, което да бъде с изрядни документи, под които да стоят подписите на вещи лица, които да удостоверяват надеждният монтаж. А не Мунчо и Гунчо да ръчкат по колите и да взимат пари. Ovo je global!Писна ми от "разбирачи" в тъмни гаражи, които се правят на майстори без грам оборудване и да ми се обяснява колко е лошо да се ходи в ерудирани сервизи. Аз лично вярвам само на големи сервизи, където всеки ремонт се документира и се поема отговорност за това!

                  Коментар


                    #54
                    PASSARELLA написа:
                    ...Писна ми от "разбирачи" в тъмни гаражи, които се правят на майстори без грам оборудване и да ми се обяснява колко е лошо да се ходи в ерудирани сервизи. Аз лично вярвам само на големи сервизи, където всеки ремонт се документира и се поема отговорност за това!
                    Историята познава и други случаи... Аз лично съм потърпевш от един такъв сервиз... Голям, за италианци на околовръсното в София, в който и с пари и бой не мож ма закара и убеди, че работят качествено... За какво отидох, какво направиха, какви пари взеха и после точно един такъв квартален познат в тъмен гараж им опраи акитата... То си е до майстора. На малоумен майстор и златни инструменти да му дадеш в ръцете пак ще си твори бози

                    Коментар


                      #55
                      Много е съмнителна тази информация. Най-много такситата да станат предимно Мултипла, Добло, Панда и Кади/Тоуран :D

                      Коментар


                        #56
                        PASSARELLA написа:
                        Как изобщо може да обсъждате тази глупост!? Абсурдно е да се забранят АГУ. Но е крайно време цялата тази история да се регулира. Което според мен е целта - трябва да има контрол. Предполагам, че просто ще регулират поставянето, чрез лицензиране. Защото на мен лично, хич не ми е приятно да джиткам в компанията на бомби. Аз си представям регулацията така: Вносителите на автомобили да поставят АГУ. Караш ФИАТ - отиваш в АутоИталия, или лицензиран от нея сервиз, оборудван според изискванията, поставят ти АГУ, което да бъде с изрядни документи, под които да стоят подписите на вещи лица, които да удостоверяват надеждният монтаж. А не Мунчо и Гунчо да ръчкат по колите и да взимат пари. Ovo je global!Писна ми от "разбирачи" в тъмни гаражи, които се правят на майстори без грам оборудване и да ми се обяснява колко е лошо да се ходи в ерудирани сервизи. Аз лично вярвам само на големи сервизи, където всеки ремонт се документира и се поема отговорност за това!
                        Ае кви бомби бе кога за последно си чул да гръмва газова бутилка?И какви официални сервизи минавал ли си скоро през Александър ауто или Италсервиз? Щото и те са официални сервизи, ама ако идеш там дълго време ще си ближеш раните. Далеч по-добре за държавата би било ако се засили контрола по събирането и плащането на данъците, при осигуряването(айде да си признаем, че не сме осигурени на токлова, колкото взимаме) и т.н. Ама за това май няма мераци скоро да се осъществи.
                        N.Y. State of Mind

                        Коментар


                          #57
                          Слав написа:
                          Забраната е само и единствено за таксиметровите автомобили.
                          И аз слушах, колега - изобщо не се спомена, че става въпрос за таксиметровите автомобили. Може само да ни се иска да е така. Истината е, че теслата ще е огромна, ако накрая не се намери някой нормален в тази държава и да направи нещо по въпроса.
                          Bravo 1.6/16V ... и на газ

                          Коментар


                            #58
                            Между другото има много сервизи, които изобщо не са регистрирани някъде, камо ли да си плащат данъците, а повечето къртят яки пари. Трява да им се прави як контрол, защото миналата година един ми смени накладките и ми скъсал маркуче на спирачките, щях да се утрепя.
                            --Старата ръжда любов не хваща!--
                            156 sportwagon 1,9 jtd 115
                            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

                            Коментар


                              #59
                              Във Варна такъв бум на количеството автомобили има, съответно са и страшни морги, че монтьорите просто преяждат в момента. Дотолкова че даже почват да връщат ’неапетитни’ задачи или да казват космически суми за тях. Иначе се ’минавали’.

                              Коментар


                                #60
                                Аз съм виждал как от битова бутилка за газ се прехвърля в автомобилна.Има такова устроиствоама несъм го заглеждал точно как е направено.Така че има начин за заобикаляне на наредбата.
                                Fiat Tipo 1,4 i.e.
                                1995г.

                                Коментар

                                Working...
                                X