A никой се не запита защо ще ги махат???Няма логика, никакъв смислен довод няма- значи няма да стане това нещо- това е статия на някой дизелджия, дето го е яд на нафтата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Забраняват газовите уредби след 2009 !!!
Collapse
X
-
Напълно възможно е да го забранят. това не е срещу пропан бутана а срещу некадърно слаганите бутилки. Наскоро имаше катастрофа и след удара хората живи изгоряха вътре. Никой не се замисля че това истинска бомба при една по тежка катастрофа.Има отдавна модели на волво и фиат с фабрично поставени газови, май трява към такива да се ориентираме.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
bubachko
infineon написа:... това не е срещу пропан бутана а срещу некадърно слаганите бутилки...
Коментар
-
Вече се замислям има ли начин някакси да се монтира газовата уредба така, че да не се вижда ... на прегледите някакси да се скрие... все нещо ще се измисли, нали живеем в БГ ... еб*т ни, но и ние ще се опитаме да ги еб*м, може и да успеем...П.С. Или пък с бутилки за битова газ (у дома се готви САМО на газ...и имам 2 големи бутилки...) някакси да се приспособи с някакъв накрайник... и да се слагат като се кара, а като се минава прегледа без тях, нещо такова... Абе да ги е*а и малоумниците... все нещо ще се измисли... само ни усложняват живота излишно!!!
Коментар
-
jenshen73 написа:Ама що никой не вниква в новината? И кое е екологичното на Пропан-Бутана, като е една фракциите на Петроля??? Директивата ще е срещу допълнително монтиранеите Пропан-Бутанови газови извращения, които никак не са екологични, дори напротив. Виж, метана е друга бира.
Коментар
-
Re: Забраняват газовите уредби след 2009
van_dal написа:Днес в-к "Новинар" бумна с новина, която засяга голяма част от БГ шофьорите, а именно че в Брюксел са решили колите след 2009 трява да се движат само на горивото за което са произведени и газовите уредби ще трява да се демонтират. http://www.novinar.net/?act=news&act...r=MjY0MDs1MA== В статията основно се пише за такситата, но това е защото тяхната камара се е заитересувала от въпроса, това значи че и обикновенните коли също ще трява да премахнат АГУ. Въпреки че се надявам при нас да не се приеме този закон, или най-малкото ще има начини да се заобикаля. Се някой от народните ни представители ще трява да губи оборот от газстанцията си, или бензиностанцията, няма как да го допуснат.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
Коментар
-
Immortal написа:jenshen73 написа:Ама що никой не вниква в новината? И кое е екологичното на Пропан-Бутана, като е една фракциите на Петроля??? Директивата ще е срещу допълнително монтиранеите Пропан-Бутанови газови извращения, които никак не са екологични, дори напротив. Виж, метана е друга бира.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Immortal написа:jenshen73 написа:Ама що никой не вниква в новината? И кое е екологичното на Пропан-Бутана, като е една фракциите на Петроля??? Директивата ще е срещу допълнително монтиранеите Пропан-Бутанови газови извращения, които никак не са екологични, дори напротив. Виж, метана е друга бира.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Е аз в колата си не синтезирам пропан или бутан. Аз го изгарям. Има огромна разлика. А още повече, че рафинирането се прави не на ЛПГ-то, а на нефта, при който процес се получават пропана и бутана като странични продукти.По твоята логика, като запаля газовата печка в кухнята, трябва да слагам противогаза Въглеродния диоксид изобщо не е вреден - той се отделя при дишане от всяко живо същество. Виж, ако горенето е непълно, и се отдели въглероден оксид, това е вече друга работа... но същото може да се получи и при метана.Иначе хич биля не разбирам от химия. В дипломата ми за средно по химия имам 3.50 (Добър ).При пълно горене се получава ето това:2 C4H10 + 13 O2 → 8 CO2 + 10 H2OC3H8 + 5 O2 → 3 CO2 + 4 H2OЕто и тук http://en.wikipedia.org/wiki/Liquefied_petroleum_gas хората са го написали:Its advantage is that it is non-toxic, non-corrosive and free of tetra-ethyl lead or any additives and has a high octane rating (108 RON). It burns more cleanly than petrol or diesel and is especially free of the particulates from the latter.А при изгарянето на бензин или нафта какви говна се получават, няма да ми стигне една страница да ги изпиша.
Коментар
-
Тая статия си прилича на изсмукана от пръстите.Обаче има едно нещо с което съм съгласен. Сульо и пульо слага газови уредби по гаражчета. Спестява се масово за сметка на сигурността. Да не говорим че грам обучение не са минали майсторите. Всеки дето слага газова уредба трябва да има сертификат за минато обучение от фирмата чиито продукти монтира. Ама не фалшименто, нали. Контрола в момента е нулев.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар