Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Протестът, който се заформя заради скъпия дизел

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    AA, не!Аз докато не стане поне минимум 5лв няма да си помръдна пръста.И да ревем и да не ревем цената е тази и каквото и да направим ще се повишава още и още....Сигурен съм, че точно другия май месец (05.2009) цената ще бъде около 3.5лв, минимум!Ще си изровя поста след 1 година и ще ви покажа Ама ако стане 5лв има поне малък шанс да намалеят задръстванията, стига сте гледали само черната страна на нещата
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #17
      msotiroff написа:
      Крайно време е да спрем спекулацията...
      Колега не мисля че е спекулация.Просто от 1 тон нефт се добиват определени количества бензин и дизел най просто казано.Няма как да се прави само дизелово гориво та да не му се вдига цената. Двете горива вървят в комплект Вече 75 процента от автомобилния парк се движи на дизел включително и колите и затова му се вдигна много търсенето а от там и цената. Бензина е по евтин точно поради тази причина.За акциза е вярно че държавата взима много ама този акциз не е само върху дизела а и върху бензина.Гадно но факт.По добре да правим протест да намалят акциза на горивата
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #18
        100% подкрепям ВО!Тая с горивата,не е за реване...и по скъпи ще станат.Докога...ми докато лудите се налудуват и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09Само като излезнем на протест,щото и аз ще протестирам...като се почне с горивото ,до каде ше стигнем!?
        Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
        Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
        http://www.keepfighting.ms

        Коментар


          #19
          Не е проблема в горивото и в цената му, а в 240 мошеници и един куп мафиоти-политици! Колко много държави бяха по-зле от нас и се оправиха, а ние - все същото - мачкат ни отвсякъде и никой не смее нищо да направи! Само си пишем по форумите. Това е положението. От време на време се сетят я бакшишите, я учителите, я лекарите, я миньорите че нещо не им харесва, стачкуват, вдигат им заплатите с по 5-10%, и млъкват до следващия път, а дотогава инфлацията е общо 20% поне и им е изяла увеличението. Е сега цъкнах на една съвсем произволна страна - словения - средна ЧИСТА месечна заплата през февруари - 864 евро според seebiz.eu, което както и да го смятам е близо 1700 лева. И аз взимам толкова .... за няколко месеца обаче. С такава твърда заплата с удоволствие бих си закупил новото Браво от магазина, или някоя примитивна Тойота, например новия лексус ИС 220Д Средната брутна пак за там - над 1200 Е. Ето и едно мнение на някакъв юзър в някакъв форум, относно заплатите в Будапеща, които били от 500 до 1000 $:
          who the hell would work for 5-1000 a month ?
          или в превод - Кой по дяволите би работил за 500-1000 месечно $ ? (или в бг-пари - 600-1200 лв - грубо) Така че колеги рибата се вмирисва откъм Правителството а не откъм нафтата А за да се опитаме да направим нещо относно това спекулативно вдигане на цената на горивата - просто трябва да не караме - по-малко търсене - повече предлагане - намаляване на цената. Проста икономическа мисъл, както каза колегата PASSARELLA. Поне да беше качествено горивото.....

          Коментар


            #20
            ogi28b написа:
            .......... Поне да беше качествено горивото.....
            За мен от тук идва всичко.Протести срещу цени не мисля че ще доведат до някакъв трайно добър резултат.Трябва да се протестира с искане да получаваме това за което си плащаме.Плащаме за гориво-да получаваме наистина качествено гориво,а не всеки който е излязъл и заредил извън границите на държавата,да псува и да вика тая кола литна като заредих там.Плащаме си местни данъци и какво получаваме за тях?Улици по които след като мине един автомобил и се носят облаци от прах,разбити тротоари,запушени канали и още много други.Плащаме си скъпа вода(поне при нас е така)защото ВиК имали големи загуби от пропуски във водопроводите,ами оправете си ги,като стане повреда сменете с ново,а вместо това се чудят как да забият някое дървено клинче,да замаскират нещата.Нямало пари,ми намерете,спечелете проект от еврофондовете,вземете заем,абе как хората когато трябва да плащат за нещо са длъжни да намерят пари,а когато някой трябва да си свърши работата,за която му се плаща,все се намират непреодолими пречки да си я свърши.Отделно пък че и канализацията им е запушена.Плащаме си данък за автомобила,винетка,за тол такси се говори,е какво получаваме за това-огромни дупки разбира се,липса на маркировка и знаци или объркващо поставени такива.За тези в парламента пък няма какво изобщо да отваряме дума,то е ясно.Още много примери могат да се дадат.Ето за това трябва да се протестира,обаче как да стане това?!Че кой от общината ще се вдигне на протест с който да се задължи да работи,той и така си получава заплатата.Кой от ВиК ще протестира пак да си върши работата същото се отнася и за всички останали които не си вършат работата в това число и разни комисии и регулаторни органи.На тях не им пука за такъв протест в който да се заставят сами себе си да работят,то ако им пукаше щяха да са си свършили работата и изобщо сега да не си говорим за това тук.Та кажете ми,как да стане такъв протест,при положение че повечето хора трябва да протестират за това,самите те да си вършат работата?!

            Коментар


              #21
              Та да обобщим - не е проблем цената на горивото, проблем е цената на труда ни.

              Коментар


                #22
                Mupo написа:
                Та да обобщим - не е проблем цената на горивото, проблем е цената на труда ни.
                Ти гледай когато управляващите докарат виетнамците на Масларова, започнат да работят за жълти стотинки и хукнат с велосипедите

                Коментар


                  #23
                  АКо има такъв Протест и аз ще се включа. Преди няколко дни говорих с баща ми (той е в Испания) и му казах колко е дизела тука и го питах колко е там, той каза 1,05 евро - около 2 леваЗа кво говориме хората работят за по 2 000 евро и дизела им по евтин от нашия

                  --------------------

                  Коментар


                    #24
                    Хватката хора е следната-Правителството трябва да го е страх от народа а не обратното. Навсякъде по света хората правят протестни митинги- а не си ругаят тихичко в къщи. Трябва да го стреснем по някакъв начин нашето правителство.....П.с. Започнах тази тема защото по новините казаха ,че се изготвят такива -ние ще сме добро попълнение
                    "Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"

                    Коментар


                      #25
                      Stilo написа:
                      Mupo написа:
                      Та да обобщим - не е проблем цената на горивото, проблем е цената на труда ни.
                      Ти гледай когато управляващите докарат виетнамците на Масларова, започнат да работят за жълти стотинки и хукнат с велосипедите
                      Пепел ти на устата , ега не стигнем дотам :D .

                      Коментар


                        #26
                        и аз бих отишъл ....обаче!!! всеки казва "егати държавата", "егати правителството", "егати законите", някои даже ходят на протести и митинги (аз също съм ходил едно време да сваляме ЖАН-чо Виденов например), Е И? какво от това......народопсихологията ни е такава, а тя мноооооого трудно може да се промени......

                        Коментар


                          #27
                          peho написа:
                          Плащаме си местни данъци и какво получаваме за тях?Улици по които след като мине един автомобил и се носят облаци от прах,разбити тротоари,запушени канали и още много други.
                          Във връзка с това - днес загледах Джиро д’Италия преди финала за купата - някакъв супер-мега-ултра-междуселски път, дето кола минава веднъж годишно, и то не всяка година - една дупка нямаше!!! Нямаше следи от кърпено даже! А маркировката - безупречна! Все едно снощи е слагана и още е прясна. Знаците.... абе к’во да ви кажа е=ати.MOYA - ние не само ще сме добро попълнение, ами ще ги срутим, стига да има организация! Интернет форумите са... как да кажа... представете си само автомобилните форуми - ние сме с над 7 хиляди потребители, ами ФВ , ами Опелите, форд, за БМВ пък да не говорим... Мотористите... Тунинга... И това са само автофоруми, а колко други има.... БГ-Мама, разни е такива.... Няма организация. В министерство на земеделието говорят на ТУРСКИ!!! Не знам що го написах

                          Коментар


                            #28
                            ogi28b написа:
                            peho написа:
                            Плащаме си местни данъци и какво получаваме за тях?Улици по които след като мине един автомобил и се носят облаци от прах,разбити тротоари,запушени канали и още много други.
                            В министерство на земеделието говорят на ТУРСКИ!!! Не знам що го написах
                            Ами защото е така...
                            I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                            Коментар


                              #29
                              ogi28b само да вметна,че именно заради малкия "автомобилен поток" този "...супер-мега-ултра-междуселски път..." е в това състояние.Разбира се има и много други фактори,строителство при капитални,пазарни отношения/възложител&изпълнител/,а не комунистически директиви,петилетки и т.н.Аз обаче не мога да разбера нещо,ако съм си измил сутринта в 7:30 колата с домашната пароструйка,карам лапето на ЦДГ"Светлото ни бъдеще" и след това ме ръсне пакистански дъждец...кво правим?Само да допълня,че пакистанския дъждец ръсва и си заминава,но колата ти става жълта и "мръсна",а аз съм си забравил джобната пароструйка!Може да се опитам да лавирам и да кажа,че точно отивам на автомивка или и аз незнам...дайте предложения,щото пакистанския дъжд идва
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар


                                #30
                                Знам, че няма да ми се зарадвате, но аз предпочитам истината. А именно - няма спекулация с цената на горивата и е по-добре да свикнем с тази мисъл.Ако ви интересува, мога да дам ориентировъчна разбивка как се формира цената на литър бензин 95 от рафинерията в Бургас. За наше съжаление ще открием, че голяма част от цената (около и над 50%, трябва да проверя конкретните цифри) е акциз и ДДС. Цената на суровината за изработването на 1 л бензин е под 50 ст. Има малко производствени разходи, та с тях ще го докараме до около левче. Всичко останало е акциз и ДДС. Бензиностанциите имат смешни надценки гледайки общата картина.Относно цената на дизелът и горивата у нас и по света. Тук дизелът е сравнително евтин, има 3-4 държави от ЕС, които все още имат по-евтин дизел от нашия, но и там ще се повиши цената неизбежно. Та защо се повишава цената, на първо място защото сме с най-ниска ставка за акциз в ЕС и от ЕС ни задължават да стигнем техните нива. Мисля 2010 е годината, когато ще стигнем най-ниските ставки на по-развитите държави от ЕС. Та това е първото условие, обуславящо повишението на цените на горивата. Второто условие е валидно за дизела - той поскъпва и ще поскъпва още, защото има изискване да се намали процентът на сяра в горивото, а това изисква яки инвестиции в производствената база, за да може тя да произвежда дизел, отговарящ на нормите. Съответно това води до повишение на цената, тъй като продуктът е с по-високо качество.Знам, че ви звучи налудничаво, но горивото на Лукойл е много добро. Проблемът е, че всички вериги, които са познати, продават марката си на франчайзинг и типично по нашенски понякога без контрол на качеството... (говорим за бензиностанции от типа на Шел, Лукойл, ОМВ и т.н.).Отделно, нима си мислите, че рафинерията може да си позволи да продава на цени, по-високи от цените на рафинериите в Гърция или Румъния? А знаете ли колко е времето за реакция на бензиновозите да потеглят натам да заредят? Аз ще ви кажа - 3 часа. На 3-ия час пътуват... Та така приятели, цените на горивата се определят и до голяма степен от пазара и противно на всякаква логика, колкото повече се вдигат цените на горивата, толкова повече се търсят. Няма логика, нали? И аз нямам обяснение, но подяволите е така.Много хора ще скочат срещу изказването ми, но се надявам да проведем един конструктивен разговор, а не да се нападаме.Поздрави,Airfan

                                Коментар

                                Working...
                                X