AA, не!Аз докато не стане поне минимум 5лв няма да си помръдна пръста.И да ревем и да не ревем цената е тази и каквото и да направим ще се повишава още и още....Сигурен съм, че точно другия май месец (05.2009) цената ще бъде около 3.5лв, минимум!Ще си изровя поста след 1 година и ще ви покажа Ама ако стане 5лв има поне малък шанс да намалеят задръстванията, стига сте гледали само черната страна на нещата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Протестът, който се заформя заради скъпия дизел
Collapse
X
-
msotiroff написа:Крайно време е да спрем спекулацията...http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
100% подкрепям ВО!Тая с горивата,не е за реване...и по скъпи ще станат.Докога...ми докато лудите се налудуват и т.н. Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09 Yellow_Flash_Colorz_PDT_09Само като излезнем на протест,щото и аз ще протестирам...като се почне с горивото ,до каде ше стигнем!?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Не е проблема в горивото и в цената му, а в 240 мошеници и един куп мафиоти-политици! Колко много държави бяха по-зле от нас и се оправиха, а ние - все същото - мачкат ни отвсякъде и никой не смее нищо да направи! Само си пишем по форумите. Това е положението. От време на време се сетят я бакшишите, я учителите, я лекарите, я миньорите че нещо не им харесва, стачкуват, вдигат им заплатите с по 5-10%, и млъкват до следващия път, а дотогава инфлацията е общо 20% поне и им е изяла увеличението. Е сега цъкнах на една съвсем произволна страна - словения - средна ЧИСТА месечна заплата през февруари - 864 евро според seebiz.eu, което както и да го смятам е близо 1700 лева. И аз взимам толкова .... за няколко месеца обаче. С такава твърда заплата с удоволствие бих си закупил новото Браво от магазина, или някоя примитивна Тойота, например новия лексус ИС 220Д Средната брутна пак за там - над 1200 Е. Ето и едно мнение на някакъв юзър в някакъв форум, относно заплатите в Будапеща, които били от 500 до 1000 $:who the hell would work for 5-1000 a month ?
Коментар
-
ogi28b написа:.......... Поне да беше качествено горивото.....
Коментар
-
Хватката хора е следната-Правителството трябва да го е страх от народа а не обратното. Навсякъде по света хората правят протестни митинги- а не си ругаят тихичко в къщи. Трябва да го стреснем по някакъв начин нашето правителство.....П.с. Започнах тази тема защото по новините казаха ,че се изготвят такива -ние ще сме добро попълнение"Що за човек е човекът, който не прави света по-добър?"
Коментар
-
и аз бих отишъл ....обаче!!! всеки казва "егати държавата", "егати правителството", "егати законите", някои даже ходят на протести и митинги (аз също съм ходил едно време да сваляме ЖАН-чо Виденов например), Е И? какво от това......народопсихологията ни е такава, а тя мноооооого трудно може да се промени......
Коментар
-
peho написа:Плащаме си местни данъци и какво получаваме за тях?Улици по които след като мине един автомобил и се носят облаци от прах,разбити тротоари,запушени канали и още много други.
Коментар
-
ogi28b написа:peho написа:Плащаме си местни данъци и какво получаваме за тях?Улици по които след като мине един автомобил и се носят облаци от прах,разбити тротоари,запушени канали и още много други.I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!
Коментар
-
ogi28b само да вметна,че именно заради малкия "автомобилен поток" този "...супер-мега-ултра-междуселски път..." е в това състояние.Разбира се има и много други фактори,строителство при капитални,пазарни отношения/възложител&изпълнител/,а не комунистически директиви,петилетки и т.н.Аз обаче не мога да разбера нещо,ако съм си измил сутринта в 7:30 колата с домашната пароструйка,карам лапето на ЦДГ"Светлото ни бъдеще" и след това ме ръсне пакистански дъждец...кво правим?Само да допълня,че пакистанския дъждец ръсва и си заминава,но колата ти става жълта и "мръсна",а аз съм си забравил джобната пароструйка!Може да се опитам да лавирам и да кажа,че точно отивам на автомивка или и аз незнам...дайте предложения,щото пакистанския дъжд идваПежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Знам, че няма да ми се зарадвате, но аз предпочитам истината. А именно - няма спекулация с цената на горивата и е по-добре да свикнем с тази мисъл.Ако ви интересува, мога да дам ориентировъчна разбивка как се формира цената на литър бензин 95 от рафинерията в Бургас. За наше съжаление ще открием, че голяма част от цената (около и над 50%, трябва да проверя конкретните цифри) е акциз и ДДС. Цената на суровината за изработването на 1 л бензин е под 50 ст. Има малко производствени разходи, та с тях ще го докараме до около левче. Всичко останало е акциз и ДДС. Бензиностанциите имат смешни надценки гледайки общата картина.Относно цената на дизелът и горивата у нас и по света. Тук дизелът е сравнително евтин, има 3-4 държави от ЕС, които все още имат по-евтин дизел от нашия, но и там ще се повиши цената неизбежно. Та защо се повишава цената, на първо място защото сме с най-ниска ставка за акциз в ЕС и от ЕС ни задължават да стигнем техните нива. Мисля 2010 е годината, когато ще стигнем най-ниските ставки на по-развитите държави от ЕС. Та това е първото условие, обуславящо повишението на цените на горивата. Второто условие е валидно за дизела - той поскъпва и ще поскъпва още, защото има изискване да се намали процентът на сяра в горивото, а това изисква яки инвестиции в производствената база, за да може тя да произвежда дизел, отговарящ на нормите. Съответно това води до повишение на цената, тъй като продуктът е с по-високо качество.Знам, че ви звучи налудничаво, но горивото на Лукойл е много добро. Проблемът е, че всички вериги, които са познати, продават марката си на франчайзинг и типично по нашенски понякога без контрол на качеството... (говорим за бензиностанции от типа на Шел, Лукойл, ОМВ и т.н.).Отделно, нима си мислите, че рафинерията може да си позволи да продава на цени, по-високи от цените на рафинериите в Гърция или Румъния? А знаете ли колко е времето за реакция на бензиновозите да потеглят натам да заредят? Аз ще ви кажа - 3 часа. На 3-ия час пътуват... Та така приятели, цените на горивата се определят и до голяма степен от пазара и противно на всякаква логика, колкото повече се вдигат цените на горивата, толкова повече се търсят. Няма логика, нали? И аз нямам обяснение, но подяволите е така.Много хора ще скочат срещу изказването ми, но се надявам да проведем един конструктивен разговор, а не да се нападаме.Поздрави,Airfan
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар