Не знам колко от вас карат дизел колеги ама трябва май да се включим в протеста за "скъпият дизел" който се заформя Какво ще кажете??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Протестът, който се заформя заради скъпия дизел
Collapse
X
-
То да е само шофирането! По-лошото е, че икономиката ни е на колела и всеки камион, трактор, комбайн или автобус е с дизел и много малко хора се замислят как това влияе на инфлацията, доходите и..............................Но от друга страна това е пазарната икономика за която всички мечтаем и от която всички разбираме. Докато има високо търсене ще има и предлагане на съответната цена.Lupo - The Monster
Е83 3D
Коментар
-
Чак не знам откъде да почна и къде да свърша! Наскоро дори по вестниците даже имаше разбивка на цената на горивата и дизела при 2.40:производствена стойност 1.278акциз 0.60ддс 0.3756печалба 0.147Ето и малко анализ:1. Допреди 6-7-8 месеца, държавата прибираше в ддс и акцизи около 60% от цената. сега този процент е по-нисък само защото е нарастнала производствената цена2. Все пак, за всеки литър гориво пълним хазната с цяло левче. всеки може да си изчисли колко плаща.3. Вземете един калкулатор и се убедете сами, че ддс-то се начислява и ВЪРХУ акциза. с други думи - плащаме данък върху данъка. елегантно, нали 4. ако махнем левчето на държавата, колко струва реално горивото?всичко това са въпроси на цялостната фискална политика. а тя е много дразнещо проста - намаляваме преките трудно събираеми данъци /данък печалба, доходи на физически лица и т.н./ и увеличаваме косвените лесно събиреами данъци /ддс, мита, акцизи и т.н./. логиката е елементарна - който и без това плаща, ще плаща още повече. а понеже хората и фирмите и без това крият доходи, няма пък да се силим да ги търсим я! и нашего брата шофьора ще си плаща като поп.и най-тъпото е, че държавата си има алиби за всичко това - Европа Пък ние ако искаме, нека си протестирамеShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
И аз бих се включил в един такъв протест, но трява да се вдигна до софия, защото протест във Велико Търново никой няма да отрази, а протест в София няма да стане, защото гражданите в софия са доволони от своите заплати и доходи, и увеличението на бензина не е проблем за тях, може би единици ще са бройките, които биха го направили.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
И аз съм ЗА!Аз нещо друго не можах да разбера, обаче - как се получава така разлика между бензина и дизела от вече 0.20 лв.?Направи ми и впечатление, че ОМВ продължавата да продават Алпин дизел по доста от бензиностанциите си и то на цени, които са коригирани от покачването на петрола , а не на цени от зимата. Явно са си забъркали едни големи количества Алпинче още през октомври и сега се мъчат да го пробутат с 30-40 % печалба. Къде е измислената Комисия за защита на потребителя, която се бие в гърдите, че бачка?! Но пък има и друго обяснение - може би Любка и Минчо Празников предвещават сняг и -25 градуса през май и юни. Ба си катаклизмите
Коментар
-
van_dal написа:И аз бих се включил в един такъв протест, но трява да се вдигна до софия, защото протест във Велико Търново никой няма да отрази, а протест в София няма да стане, защото гражданите в софия са доволони от своите заплати и доходи, и увеличението на бензина не е проблем за тях, може би единици ще са бройките, които биха го направили.Ex Fiat 126P
Ex Fiat Tipo 1.6 DOHC 1989
Ex Fiat Bravo 1.6 16V 1997
Alfa Romeo 147 1.6 TS
Не ми работи буква Б на лаптопа, изпи 1 бира. Затова я пиша с 6.
Коментар
-
много е прав колегата trace. в софия заплатите са по-добри, да кажем, но и разходите са мнооого напред - като почнеш от автомивката та до последния данък. така че, не е правилно да се говори, че едва ли не софиянци са скучаещи милионери и си площат всичко с кеф.но нека не обръщаме темата на "софия и страната". аз например съм от русе и живея в софия. и цените на горивата не ме кефятShe was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
gantcho написа:Чак не знам откъде да почна и къде да свърша! Наскоро дори по вестниците даже имаше разбивка на цената на горивата и дизела при 2.40:производствена стойност 1.278акциз 0.60ддс 0.3756печалба 0.147Ето и малко анализ:1. Допреди 6-7-8 месеца, държавата прибираше в ддс и акцизи около 60% от цената. сега този процент е по-нисък само защото е нарастнала производствената цена2. Все пак, за всеки литър гориво пълним хазната с цяло левче. всеки може да си изчисли колко плаща.3. Вземете един калкулатор и се убедете сами, че ддс-то се начислява и ВЪРХУ акциза. с други думи - плащаме данък върху данъка. елегантно, нали 4. ако махнем левчето на държавата, колко струва реално горивото?всичко това са въпроси на цялостната фискална политика. а тя е много дразнещо проста - намаляваме преките трудно събираеми данъци /данък печалба, доходи на физически лица и т.н./ и увеличаваме косвените лесно събиреами данъци /ддс, мита, акцизи и т.н./. логиката е елементарна - който и без това плаща, ще плаща още повече. а понеже хората и фирмите и без това крият доходи, няма пък да се силим да ги търсим я! и нашего брата шофьора ще си плаща като поп.и най-тъпото е, че държавата си има алиби за всичко това - Европа Пък ние ако искаме, нека си протестирамеVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар