Еми колеги тва е сектата си е секта и нямаше как, още идна италянка вкарах във фамилията :D пък да видим дали ще ми дойде в повечко 2.0 16V 96г. 2 airbag-a ето и снимки на колата втората е на петрохан с двете красавици ... а ако може колегите с купета да ми отговорят на 1-2 въпроса 1. Значи по таблото имам проблем с уреда за темп. на маслото (постояно е закована стрелката долу) и уреда за бензина постоянно играе на горе на долу, ако някой е имал подобен проблем нека сподели ! 2. Колко е нормалната темп. на колата, защото около 5мин. след паленето залепна на 90, а на Петрохан стигна 100 и малко и перката си работеше през цялото време Ето снимки на малкото ферари :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още едно купе във форума !!!
Collapse
X
-
честито с здраве да я настъпваш мн да върви и малко да гори ,за уреда на бензина нз моя е същия слагам за 20лв когато не ми свети лампата минавам през една дупка или спящ полицаи или там квото и да е само да се дигне малко повече предницата е светва ама вече съм му свикнал на бравока така че нп.F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa
-
При моята ланча го има същия проблем.Ако нафтата е под 15 литра немога да разбера колко всъщност имам Затова не я оставям под 15 литра Yellow_Flash_Colorz_PDT_08 А относно температурата на маслото и при мен беше така , но днес се покачи доста като я натиснах на 160-170 км/ч - към 70-80 градуса мисля че стигна.
Коментар
-
Re: Още едно купе във форума !!!
nastybg написа:Еми колеги тва е сектата си е секта и нямаше как, още идна италянка вкарах във фамилията :D пък да видим дали ще ми дойде в повечко 2.0 16V 96г. 2 airbag-a ето и снимки на колата втората е на петрохан с двете красавици ... а ако може колегите с купета да ми отговорят на 1-2 въпроса 1. Значи по таблото имам проблем с уреда за темп. на маслото (постояно е закована стрелката долу) и уреда за бензина постоянно играе на горе на долу, ако някой е имал подобен проблем нека сподели ! 2. Колко е нормалната темп. на колата, защото около 5мин. след паленето залепна на 90, а на Петрохан стигна 100 и малко и перката си работеше през цялото време Ето снимки на малкото ферари :DBMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Честито.За температурата може да провериш като извадиш кабела от датчика и с пробна лампа дадеш маса ще разбереш дали вътрешния прибор работи. А за да го сравниш има мултицети с датчик за температура с него може да мериш температурата на охлаждащата течност и да съпоставиш.Обичам си работата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар