Коцев, ти като стар ШЕФЬОР, ако можеш да ми обясниш нещо:Доказано е, че съвремените автомобили, оборудвани с ЕърБег гарантират оцеляване при челен удар с максимална скорост от 45 - 50 километра в час, със задействал се еърбег и поставен предпазен колан. Най-сигурният автомобил е Майбах, за когото от производителя се твърди, че гарантира оцеляване при челен удар 62 км/ч, със задействал се еърбег и поставен предпазен колан. Та в този ред на мисли, обясни ми каква е точно огромната разлика между катастрофа и инцидент с автомобил движещ се със 130 и този със 150!? Обясни ми и още нещо: поради що законодателя е решил, че на Цариградско шосе може да се кара с 80 километра, а на Ботевградско само с 50 - тук-таме с 60!?Още нещо ми обясни - защо в Пловдив например, има табели, указващи пътя за София, а този за Пазарджик не!? Защо в Столицата няма нито една табела на която да пише Варна или Бургас!? Защо пътувайки за Рилски манастир, незнаех до последно кой точно е пътя и откъде да съм сигурен, че пътя за Кюстендил води и до Благоевград!? Защо в Ловеч, нито една табела не води към Левски, а в Левски всички водят към Троян!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой с колко кара по магистрала и първокласен път?
Collapse
X
-
Стига сте вземали за мезе другаря Коцев. Всеки да си кара, както се чувства в безопасност. Това, че на нас ни падат пердетата и караме меко казано неразумно, не значи, че трябва да служим за пример. Хвала на такъви шофери като Коцев, ама много са малко в днешно време. Аз също, ако никой не ме засича и да ми се прави на по-хитър и по състезател, предпочитам да си карам с 90, хем и жената няма да ми пили и да натиска спирачката вдясно, ама трудно се постига такова душевно равновесие.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Изобщо не ми хвали такива шофЕри. Шофьорът, според мен, трябва да се движи така, че да не пречи ан другите - нито защото се движи по-бързо, нито защото се движи по-бавно. В случаите когато му е изправен автомобилът, разбира се. За чий х...някой би се движил с неизправен автомобил вече е друг въпрос, за друга тема. Да спазваш ограничения и очевадно предизвикваш образуване на колона или да изпреварваш рисковано е еднакво опасно. Не ми се търси в закона, но там май имаше нещо подобно - е, без това за превишената скорост де Онзи ден на връщане от Доспат минах по пътя Велинград - Варвара. Предполагам знаете, че се вие като настъпан червей. По едно време настигнах някаква кола, изпреварих я. Зад мен имаше един новичък Мерцедес - след изпреварването му направих място да мине пред мен. И си карам на 20-30 метра след него. И в един не чак толкова остър десен завой Yellow_Flash_Colorz_PDT_23 виждам светешите стопове на Мерцедеса, набивам спирачки ... може би 2 метра ме деляха от задницата му. А то какво - една лелка, изпъчена на седалката като генерал на парад кара с има няма 20 км/ч. Е извинявайте, ама... сега някой ще каже - длъжен си да може да спреш, защото там може да има обърнал се автомобил, паднал камък, какво ли не. Така е - успях да спра. НО тази лелка представлява движеща се опасност в продължение на 20-25 км. Не може така.like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair
Коментар
-
Lane Staley написа:Не може така.Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
PASSARELLA написа:Още нещо ми обясни - защо в Пловдив например, има табели, указващи пътя за София, а този за Пазарджик не!? Защо в Столицата няма нито една табела на която да пише Варна или Бургас!? Защо пътувайки за Рилски манастир, незнаех до последно кой точно е пътя и откъде да съм сигурен, че пътя за Кюстендил води и до Благоевград!? Защо в Ловеч, нито една табела не води към Левски, а в Левски всички водят към Троян!?
Коментар
-
nikki_sixx написа:Според мен, катастрофите по пътищата на страната ни, а и тези в градовете, ще намалеят поне с 95 % при спазването само на едно условие - СПАЗВАНЕТО НА ПРЕДИМСТВО!
Коментар
-
Immortal написа:и добавям - НАУЧАВАНЕТО НА ПРАВИЛНИКА!Immortal написа:Щото много хора си мислят, че пуснатият мигач им осигурява предимство. Най-очевадния пример - аз карам винаги в лявата лента в града (имам такова право). Каращите в дясна лента стигат до неправилно (или правилно - няма значение) паркиран или спрян автомобил в тяхната лента, пускат левия мигач и ми секат пътя. А в правилника пише, че при преминаване от една лента в друга си ДЛЪЖЕН да пропуснеш движещите се по съответната лента.Ама кой да го прочете?!?Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
-
Докато сами си измисляме правила и караме по тях винаги ще има жертви.Нервите се ограничения 50,60,80....но това е правилника който трябва да се спазва да ама не това е България и всеки си прави каквото иска тук се играе всеки срещу всеки.Във всяка държава има ограничения на скороста и хората се стараят що годе да го спазват защото наказанията са им големи . Преди два дена един приятел се прибра от Англия и разказва как карали по магистралата и само една кола изпреварвала наред когато го подминала регистрацията била българска РВ :D Сега по темата , винаги карам 5-10 или 15км./ч. над допустимата скорост в зависимост от видимоста като радар съм надушвам ги от километри ченгетата :DФиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Съгласен колега Atanas71 и мен в Гърция ме изпреварват основно български коли :D Не знам къде толкова "бързат" колегите, 90-100 си е идеална скорост за извънградско, 120-130 за магистрала също.Интересно ми е да споделят средната им скорост, какво като се засилиш със 160 за 5-6км, а после като паднеш на 80, само си изгорял горивото, а не пътуваш по-бързо.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
-
Immortal написа:nikki_sixx написа:Според мен, катастрофите по пътищата на страната ни, а и тези в градовете, ще намалеят поне с 95 % при спазването само на едно условие - СПАЗВАНЕТО НА ПРЕДИМСТВО!Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
-
ilko-gd написа:Съгласен колега Atanas71 и мен в Гърция ме изпреварват основно български коли :D Не знам къде толкова "бързат" колегите, 90-100 си е идеална скорост за извънградско, 120-130 за магистрала също.Интересно ми е да споделят средната им скорост, какво като се засилиш със 160 за 5-6км, а после като паднеш на 80, само си изгорял горивото, а не пътуваш по-бързо.
Коментар
-
С колата на един приятел (Mercedes CLK Cabrio) София-Варна за 2 часа и 40минути. На магистралата под 200 не падаше. Значи има разлика дали ще караш според ограниченията или по-бързо, времето е 2 пъти по-малко. Tва ,че само си гориш горивото ,а не стигаш по-бързо, не е вярно.Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар