Добре де колеги то според това дето чета почти всички карате по магистралите с 150 -180 км.Питам се тогава за чий бяс е този правилник като в него пише че максималната разрешена скорост на магистралите е 130 км . ??? Не би ли трябвало да отпадне ограничението на скороста и да пише в правилника че по магистралите може да се кара с такава скорост която може да постигне автомобила ти..Защо аджеба го пишат до 130км??? Защо по останалите пътища разрешената максимална скорост е до 90км. Ами да ги махнат и знаците и ограниченията и да се юрнем както ние си знаем и да видим до къде ще я докараме.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Кой с колко кара по магистрала и първокласен път?
Collapse
X
-
msi написа:Пича имаше впредвид радстояние от 300-400 км.Прочетохте ли бисера по нагоре с пандата дето яде баварци Аз пък много се дразня като настигна по прав и равен път, пенсионер да кара с 60-70. Се едно е цар на пътя.sugarboy написа:Е, то няма как в България да поддържаш 400 километра 180 средна скорост, така че разликата в цената ще е много по-малка.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Tук не става въпрос за нарушения.НЯМА в България шофьор, който да спазва навсякъде ограниченията за скорост, които на места са абсурдни. Направих си следния експеримент, провокиран от тази тема. Опитах да карам по булевардите в Ямбол с 50 км/ч. Е, не... Всички ме изпреварваха, свиреха ми и така. Знам какво е и в по-големите градове. Може би само 10% от водачите спазват всички ограничения, с което пречат на останалите и създават предпоставки за ПТП.Не казвам всички да се юрнат кой с колкото може. НО съвсем нормално е, в булевардите с 2 и 3 платна в големите градове, скоростта да е поне 70 км/ч (С колкото реално се кара).Евалла на Варна, напр. по бул."Левски" има следните знаци - минимална скорост за движение 60 км/ч, максимална 80 км/ч. Опитайте да карате с 90 по някоя от главните артерии на България - например пътя Бургас - Стара Загора. Ми просто всички ще ви изпреварват.Ето ви един пример за абсурдността на ограниченията. Едно време, когато макс. скоростта в града беше 60, на един участък в промишлената зона, където има пешеходна пътека пред тогава работещ завод имаше ограничение 50. Като направиха в града ограничението 50, там го смъкнаха на 40, както си стои и до днес, при условие че въпросния завод отдавна не съществува и в района няма и жива душа пешеходец. Пешеходци няма, ама познайте какво има - патрулка, скрита в храстите зад бившата автобусна спирка.... ИЗНЕНАДААА!.Друг пример - в Сливен, булеварда от ж.п.гара към Технополис, в участъка след бензиностанция Геомекс. 3 ленти за движение в едната посока. Тротоар отделен от булеварда със зелена ивица от поне 3 метра трева. От едната страна на булеварда - ж.п.линия, на поне 5 метра по-ниска кота, от другата страна - високата ограда на бившия завод Светлина. Няма пиле откъде да прехвръкне. Пешеходци там не стъпват изобщо. Да, ама си има 50 ограничение, и куките вардят скрити зад завоя...Още по-фрапантно - влизането в Стара Загора откъм Бургас - има поне 10 км участък, с отделни платна с по две ленти всяко, жива душа няма там, но има ограничения 50 км/ч, при това умело замаскирани в короните на дърветата. Ама си има и поне 2 патрулки почти винаги... Дайте да се ловим кой кара бързо. Пък че града е задръстен от неправилно паркирани луксозни лимузини и джипове - никой не го е еня. Ама на "Тиквата" (напр.) нищо не му казва сержантчето, даже му маха за поздрав, пък на редовия водач веднага вади палка и пише акт... Оня ден в Гърция по тяхната магистрала си карам с 160-170, и почти всички ме изпреварваха като спрял... Пък после - били културни водачи, да да.Тези ограничения за скоростите, особено в извъннаселени места са морално, технически и технологично остарели. Първите ограничения за скоростта в Англия са били -... 5 км/ч, като пред автомобила е трябвало да бяга един слуга с байряче... Сегашните ограничения са били актуални за автомобилите от 60-те и 70-те години. Просто сегашните автомобили са в пъти по-безопасни от тогавашните.
Коментар
-
коцев написа:Добре де колеги то според това дето чета почти всички карате по магистралите с 150 -180 км.Питам се тогава за чий бяс е този правилник като в него пише че максималната разрешена скорост на магистралите е 130 км . ??? Не би ли трябвало да отпадне ограничението на скороста и да пише в правилника че по магистралите може да се кара с такава скорост която може да постигне автомобила ти..Защо аджеба го пишат до 130км??? Защо по останалите пътища разрешената максимална скорост е до 90км. Ами да ги махнат и знаците и ограниченията и да се юрнем както ние си знаем и да видим до къде ще я докараме.Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V - Ex
Alfa Romeo 166 2.4 JTD - Ex
Volvo S60 Sport 2.4D
Коментар
-
Коцев живее с 30 год. назад, при това на друга планета.Аз съм бил свидетел на катастрофа станала именно заради "баш карач" като него.Пенсионер кара на главен път с 60-70 км в неделя следобяд. Времето е слънчево и ясно, пътя е равен като стъкло. Понеже има голямо насрещно движение, изпреварването е почти невъзможно. Където е везможно - по пък има знак забраняващ изпреварването. Пенсионера карач продължава да си кара необезпокоявано така вече 6-7 мин, зяд нуго колоната е станала поне 20 коли. Положението започва да се изнервя, на "карача" не му пука, не отбива никъде и кове на 70. Народа отзад вече тотално се изнервя и започват рисковите изпреварвания. При едно такова, последва ПТП и добре че бях по назад.Естествено "карача" е невинен. Но защо пък всички зад него трябва да му се подчиняват и да карат като него с 60-70??? Да не би пътя да е правен само за "карачи" като него?Значи... при това положение, "карача" е по опасен отколкото аз, ако карам и говоря по тел. Обаче глобата ще я отнеса аз. Закона е пълен смях. Необходимо е спушно да се преразгледат всички ограничения по пътищата. Но това да не се прави от "карачи" пенсионери, живеещи в друг свят и на щат в агенция Пътища!Коцев, не е необходиво да ни напомняш през ден какви сме престъпници! Вместо това, карай във възможно най дясната лента, възможно най в дясно. Казвам го с цел да не стават сакътлъци.Само слабите се стремят към порядък. Силните владеят хаоса.
Коментар
-
Immortal написа:Коцев, тук не става въпрос за нарушения.НЯМА в България шофьор, който да спазва навсякъде ограниченията за скорост, които на места са абсурдни. (Е, може би ти си единствен).Направих си следния експеримент, провокиран от тази тема. Опитах да карам по булевардите в Ямбол с 50 км/ч. Е, не... Всички ме изпреварваха, свиреха ми и така. Знам какво е и в по-големите градове. Може би само 10% от водачите спазват всички ограничения, с което пречат на останалите и създават предпоставки за ПТП.Не казвам всички да се юрнат кой с колкото може. НО съвсем нормално е, в булевардите с 2 и 3 платна в големите градове, скоростта да е поне 70 км/ч (С колкото реално се кара).Евалла на Варна, напр. по бул."Левски" има следните знаци - минимална скорост за движение 60 км/ч, максимална 80 км/ч. Опитайте да карате с 90 по някоя от главните артерии на България - например пътя Бургас - Стара Загора. Ми просто всички ще ви изпреварват.Ето ви един пример за абсурдността на ограниченията. Едно време, когато макс. скоростта в града беше 60, на един участък в промишлената зона, където има пешеходна пътека пред тогава работещ завод имаше ограничение 50. Като направиха в града ограничението 50, там го смъкнаха на 40, както си стои и до днес, при условие че въпросния завод отдавна не съществува и в района няма и жива душа пешеходец. Пешеходци няма, ама познайте какво има - патрулка, скрита в храстите зад бившата автобусна спирка.... ИЗНЕНАДААА!.Друг пример - в Сливен, булеварда от ж.п.гара към Технополис, в участъка след бензиностанция Геомекс. 3 ленти за движение в едната посока. Тротоар отделен от булеварда със зелена ивица от поне 3 метра трева. От едната страна на булеварда - ж.п.линия, на поне 5 метра по-ниска кота, от другата страна - високата ограда на бившия завод Светлина. Няма пиле откъде да прехвръкне. Пешеходци там не стъпват изобщо. Да, ама си има 50 ограничение, и куките вардят скрити зад завоя...Още по-фрапантно - влизането в Стара Загора откъм Бургас - има поне 10 км участък, с отделни платна с по две ленти всяко, жива душа няма там, но има ограничения 50 км/ч, при това умело замаскирани в короните на дърветата. Ама си има и поне 2 патрулки почти винаги... Дайте да се ловим кой кара бързо. Пък че града е задръстен от неправилно паркирани луксозни лимузини и джипове - никой не го е еня. Ама на "Тиквата" (напр.) нищо не му казва сержантчето, даже му маха за поздрав, пък на редовия водач веднага вади палка и пише акт... Оня ден в Гърция по тяхната магистрала си карам с 160-170, и почти всички ме изпреварваха като спрял... Пък после - били културни водачи, да да.Тези ограничения за скоростите, особено в извъннаселени места са морално, технически и технологично остарели. Първите ограничения за скоростта в Англия са били -... 5 км/ч, като пред автомобила е трябвало да бяга един слуга с байряче... Сегашните ограничения са били актуални за автомобилите от 60-те и 70-те години. Просто сегашните автомобили са в пъти по-безопасни от тогавашните.Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
Едва ли само аз съм единствения който се опитва да спазва знаците . Има и други колеги . Второ . Напълно съм съгласен с безугледното спиране и паркиране в градовете.Но това също е резултат от навика да не се спазват знаците извън населеното място и така се кара по инерция и в населеното място. Трето . Чакам някой да ми обясни причината да има ограничение на скороста по магистралите до 130 км при условие че пътя е с три или четири платна и е хубав за пътуване . Защо е въведено това ограничение ? ??? Аз си имам своето обяснение и то е следното : миналото лято не загинаха ли трима младежи с БМВ карайки с над 200км по магистралата Тракия като се прехвърлиха през мантинелата и се удариха в автобус . Загинаха . Път чудесен . И катастрофа , защо ??? .Тая от Перник не прехвърча ли и тя през мантинелата и уби трима млади хора в мерцедес ? Също път хубав с две ленти . Стависки не уби ли пак млад човек само защото му се виждало че колоната кара бавно по пенсионерски и хоп давай както ние си знаем .Така че няма да се уморя да пиша и повтарям че спазването на знаците независимо дали правилно или неправилно са поставени е най правилното решение. Той и сина на щангиста ученика няколко пъти е щракал спусъка на пистолета без да произведе изстрел но ето че на третото натискане пищова е гръмнал .Така е с движението по пътищата . Игра на комар но то веднаж става и после цял живот страдание.Нима не са те наизпреварвали на завой или на участък с никаква видимост .? Да много пъти и всичко е било на косъм .А тия с мотоциклетите ?? Като че ли за тях скороста почва от сто нагоре .Навират се между колите с голяма скорост и показват маймунджилъци . Ето днеска един пак се е простил с живота си / и то е бил полицай !/ Това е моето виждане и няма да го променя. :D
Коментар
-
След Солун незнам, но в участъка Кавала - Ксанти - Гюмюрджина - Александруполи те уверявам, че се кара кой с колкото може. Вече 4-ти път изминавам този път, гарантирам ти че е така. Катаджии има само около Ксанти (там се слиза за малко от магистралата), ама те люпят семки и хич и не поглеждат движението. На първокласния път Свиленград - Александруполи (докато се качиш на магистралата) има 2 ленти и 2 аварийни ленти. Първия път излгежах като идиот, спазвайки ограничението от 100 км/ч. След това им "хванах цаката" - залепих се зад един грък и до Ал/поли не паднах под 120 никъде.Надолу от Солун движението е много натоварено и вероятно има доста КАТаджии, но в този район почти няма коли - прилича на нашата магистрала между Стара Загора и Пловдив, дори още по-пусто. А първия пътми се случи следната случка - в с.Мандра (малко след Орестиада) има постоянен пост - не са катаджии, някакви други - вероятно гранична полиция. Аз ги видях отдалеч и забих на 50. Точно преминавайки покрай тях, край мен (и тях) профуча един грък с поне 90 км/ч. Онези изобщо не помръднаха...Във всички случаи не са като нашия тип "и ко ши прайм ся?"...Има солени глоби там, да, но няма "измислени" нарушения и скрити в храстите знаци...
Коментар
-
Immortal написа:След Солун незнам, но в участъка Кавала - Ксанти - Гюмюрджина - Александруполи те уверявам, че се кара кой с колкото може. Вече 4-ти път изминавам този път, гарантирам ти че е така. Катаджии има само около Ксанти (там се слиза за малко от магистралата), ама те люпят семки и хич и не поглеждат движението. На първокласния път Свиленград - Александруполи (докато се качиш на магистралата) има 2 ленти и 2 аварийни ленти. Първия път излгежах като идиот, спазвайки ограничението от 100 км/ч. След това им "хванах цаката" - залепих се зад един грък и до Ал/поли не паднах под 120 никъде.Надолу от Солун движението е много натоварено и вероятно има доста КАТаджии, но в този район почти няма коли - прилича на нашата магистрала между Стара Загора и Пловдив, дори още по-пусто. А първия пътми се случи следната случка - в с.Мандра (малко след Орестиада) има постоянен пост - не са катаджии, някакви други - вероятно гранична полиция. Аз ги видях отдалеч и забих на 50. Точно преминавайки покрай тях, край мен (и тях) профуча един грък с поне 90 км/ч. Онези изобщо не помръднаха...Във всички случаи не са като нашия тип "и ко ши прайм ся?"...Има солени глоби там, да, но няма "измислени" нарушения и скрити в храстите знаци...Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
van_dal написа:Това не е бисер, а самата истина и само такива като теб дето не са карали такава кола не знаят колко върви, баща ми има сеат марбела, абсолютно същата е като пандата, преди като я карах стигах редовно докъм 150-160, до СФ от ВТ се взима за 2 ч. и 30 мин., а абсолютния ми рекорд е Севлиево- ВТ за 23 мин., абе пълни километража до горе, ама откакто аз си взех лична кола карам до 120-130 и толкова.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Колега msi.Да си видял някъде да пиша че трябва да се кара с 60 км ??? Не си нали . Пиша само да се спазват знаците и правилника . Като е написано че максимлната скорост по второстепенните пътища е 90км то не трябва да се кара с повече от 90. Това за мен е закон . Движа се с 80-90 но никога над допустимата скорост . За мен също е престъпление при нормален път и движение да се кара с 50-60 км при условие че може спокойно и с 80км .Не ме нареждай при такива водачи защото и аз се ядосвам на такива . Дори когато виждат че има голяма колона след тях би следвало на първата отбивка да спре и пропусне колоната . Аз даже като видя след мен че някой напира се изнасям в крайно дясно и го пускам да бяга . Но ме е яд когато и аз съм с 80-90км и пътя е натоварен с насрещно движение то някой отзад да те притиска и напира и да създава предпоставка за катастрофа. Ей за тия километри говоря .След като аз карам с 80-90 и ограничението е 90км то за къде се напъват да изпреварват??? Ами ще си карат и те с максимално разрешената скорост и това е. Кратко и ясно. Не съм го измислил аз а други хора са го написали тоя пусти правилник .А след като има правилник то той трябва да се спазва .Колкото до годините на даден човек също мога да поспоря . Има водачи на 30-40 години които ама не са хич за пътя , то така има и водачи над 60 години които също не за пътя. Тъй че възраста е относително понятие. Във всяка област си има неща които човек или ги може или не независимо от възраста си.Не се пиша на голям моралист както ме изкарвате но просто от 40 годишния си опит се опитвам да ви посъветвам пък всеки си носи глава на раменете. Като се обърне колата пътища много но вече е много късно....
Коментар
-
sugarboy написа:van_dal написа:Това не е бисер, а самата истина и само такива като теб дето не са карали такава кола не знаят колко върви, баща ми има сеат марбела, абсолютно същата е като пандата, преди като я карах стигах редовно докъм 150-160, до СФ от ВТ се взима за 2 ч. и 30 мин., а абсолютния ми рекорд е Севлиево- ВТ за 23 мин., абе пълни километража до горе, ама откакто аз си взех лична кола карам до 120-130 и толкова.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
Да, аз разбрах, че отговаряш на колегата за Пандата, но просто ползвах думите ти за отсечката Севлиево - Велико Търново. Колегата Коцев е прав за ограниченията и дисциплината, но наистина в днешно време 90 км/ч не е нормална скорост за ограничение. Съвременните коли имат вече и шеста скорост - то 90 е малко за пета, какво остава за шеста.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Вчера ходих до Сф да прибера съпругата ми, която се връщаше от Париж. От как съм купил Стильо все ми е мерак да го кача на магистралата и да видя как аджеба се държи.., и да го настъпя както трябва!Е, останах очарован... даже това е меко казано... в продължение на поне 10 минути си поддържаше 200 км/ч , а и през повечето време карах само с 160-180... невероятен е...седи като тухла на пътя и в завоите!Изживяването си струваше... Опитах и максимална скорост да засека.., но над 220 не можах да стигна! Т.е. макс 220и ги държах за около минута и половина...п.п.- на връщане от София, на магистралата както си бях със 180... приблизително, и някаква АЛФА джи ти ме задмина сякаш бях спрял! (много вървят тез Алфети бря... )Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар