Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кой с колко кара по магистрала и първокласен път?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Аз си карам, как ми е кеф... и на магистрала съм карал с 90км/ч и на междуградски път съм карал с 160км/ч - кеф ти бързо, кеф ти бавно Благунчо, туй синичкото, смачканичкото на снимчицата не е Купенце, а е Баркетка

    Коментар


      #47
      Последното не]о, което може да се каже за Хемус е магистрала

      Fiat Bravo T-Jet 120

      Коментар


        #48
        Бе за малко да се похваля, че спазвам някакви правила за движения, ама някак си като гледам акта от вчера.... Преди Плевен ...дрън-дрън... някакъв си Фиат... при разрешена 90.... минал малко по-бързо ~133 ... кофти работа. Иначе на магистралата съм в ляво и зависи от колата с Фиатката 120-140 рядко я карам на 5000 оборота, с друг автомобил и по-други скорости развивам, с мотора колкото ми стиска. По м/уградски около 80-120 или колкото покаже радара. В града някой път 220-350 (м/ч)...Понеже става въпрос за скорости и кофти моменти.... искам да каже, че не винаги скоростта определя ситуацията, а идиотизма на шофьорите, ОК карай колкото си искаш път широк, ама като движиш с 140-150 не си мисли, че за триста метра можеш да задминеш ТИР движещ се с 110 и отделно да се надаш, че аз карам пенсионерската. Отделно при задминаване или изпреварване съм забелязъл, че масово колеги издебват най-смотаните места да печелят време... Пасата крета с 100, Бравото се държи на четърта и го дебне точно до момента в който събере смелост да тръгне, естествено това се прави без мигач, тръгва се от бронята, абсолютна липса на каквато и да е култура, а де не говорим за умения на пътя....Това го пиша за едно ’PP’ Bravo светло синьо, което на два пъти ме изкара от равновесие и ако не бях изморен от тия 750 км път със сигурност щеше да бере ядове....Поздрави на Плевенската пътна полиция, много точни хора....рядко изпитвам удволетвореност когато ми пишат акт.

        Коментар


          #49
          е извинqвай, но има пъти6та (пример Софиq - Самоков) където освен залепен за колата отпред и ускорqвайки о6те от завоq трудно може да се изпревари.. независимо с колко мо6тна кола сиП.П. Кирилизатора на форума нqма 4 и 6т и за това използвам цифри

          Fiat Bravo T-Jet 120

          Коментар


            #50
            И ти можеш да се сложш до ’PP" Bravo-то.... за какви изпреварвания в и от завой ще ми говориш с Фиат Браво 1.2. Там и с Clio 1.2 съм като отмъстител, щото скоростите са ниски (до 80км/ч), аз ти говоря за изпреварване при 3000-4000 оборота с високи предавки. За колко ги правиш от 100 до 140 за да направиш безопасно изпреварване на ТИР каквото случка съм разказал. То само до 31-ви километър има едно гробище специалисти стриктно описани в лист А4 с не актуална снимка.

            Коментар


              #51
              Kuku написа:
              Аз си карам, как ми е кеф... и на магистрала съм карал с 90км/ч и на междуградски път съм карал с 160км/ч - кеф ти бързо, кеф ти бавно Благунчо, туй синичкото, смачканичкото на снимчицата не е Купенце, а е Баркетка
              Знам,ама пустите Купета не се мачкат толкова често....
              BMW E90 320D
              ех. FIAT COUPE 2.0 16V
              ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
              ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

              Коментар


                #52
                60 в града, 110 магистралата, 100 на хубав път. И по-бързичко бих пробвал по "Тракия", ама много удря в джоба с тоя малък двигател . А Хемус не я броя за магистрала
                Punto 55S

                Коментар


                  #53
                  LiGuru написа:
                  И ти можеш да се сложш до ’PP" Bravo-то.... за какви изпреварвания в и от завой ще ми говориш с Фиат Браво 1.2. Там и с Clio 1.2 съм като отмъстител, щото скоростите са ниски (до 80км/ч), аз ти говоря за изпреварване при 3000-4000 оборота с високи предавки. За колко ги правиш от 100 до 140 за да направиш безопасно изпреварване на ТИР каквото случка съм разказал. То само до 31-ви километър има едно гробище специалисти стриктно описани в лист А4 с не актуална снимка.
                  Ситуациqта с тира не q коментирам. Виждал съм ТИР който изпреварва едновременно друг ТИР + камион по баирите около Карнобат така 4е там кретениqта е qсна.Qсно е, 4е никой не оби4а да му се кара на гъза, но наистина не виждам какъв е проблема 4овек да се изнасq възможно най близо до предната кола, при положение 4е местата за изпреварване по този път са доста малко... qзвителни ти забележки за добавqне на РР или кубатурата на двигателq ми не ме притеснqват особено - 4овек трqбва да изпреварва подготвен и съответно моментата ситуациq + възможно най-кратко пребиваване в насре6тното (независимо дали по твое желание или принуден от пътq) и до голqма степен изпреварването "от бронq" + високи оборите ми осигурqват това не6то.Поздрави,П.П. Нека само уто4нq, 4е изпреварване от бронq не озна4ава каране в бронq...

                  Fiat Bravo T-Jet 120

                  Коментар


                    #54
                    60 в града,90 по първокласен,110 по магистрала Тракия.+-10км :D
                    Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                    Коментар


                      #55
                      BolgAryan написа:
                      LiGuru написа:
                      И ти можеш да се сложш до ’PP" Bravo-то.... за какви изпреварвания в и от завой ще ми говориш с Фиат Браво 1.2. Там и с Clio 1.2 съм като отмъстител, щото скоростите са ниски (до 80км/ч), аз ти говоря за изпреварване при 3000-4000 оборота с високи предавки. За колко ги правиш от 100 до 140 за да направиш безопасно изпреварване на ТИР каквото случка съм разказал. То само до 31-ви километър има едно гробище специалисти стриктно описани в лист А4 с не актуална снимка.
                      Ситуациqта с тира не q коментирам. Виждал съм ТИР който изпреварва едновременно друг ТИР + камион по баирите около Карнобат така 4е там кретениqта е qсна.Qсно е, 4е никой не оби4а да му се кара на гъза, но наистина не виждам какъв е проблема 4овек да се изнасq възможно най близо до предната кола, при положение 4е местата за изпреварване по този път са доста малко... qзвителни ти забележки за добавqне на РР или кубатурата на двигателq ми не ме притеснqват особено - 4овек трqбва да изпреварва подготвен и съответно моментата ситуациq + възможно най-кратко пребиваване в насре6тното (независимо дали по твое желание или принуден от пътq) и до голqма степен изпреварването "от бронq" + високи оборите ми осигурqват това не6то.Поздрави,П.П. Нека само уто4нq, 4е изпреварване от бронq не озна4ава каране в бронq...
                      Е как какъв е проблема като изпреварването продължва като гонка лада ---> москвич около 30 -40 сек. и отделно да се лепнеш за броня на ТИР с видимост 10-15% си е самоубииство..... И тук не става въпрос дали, а кога да се изпревари..... не може на видимост 1км. да се чудиш и да набираш смелост и баш преди завои или байр да тръгнеш. А точната ситуация е следната. Към Плевенските дебри на връщане от Русенско, трафика беше в обратна посока, което прави изпреварванията определено рискови. Аз карам колата от подписа и следвам Q7 на ортака, смятай той за колко време се изстрелва. Проблема стана когато настигнахме една колона от 7-8 автомобила, водена от ТИР следван от въпросното Браво, ТИР-а на два пъти му дава знак да почва маневрата, пуска му мигачи влиза м/у дърветата даже с песен по радиото го поздрави... няшия не... страх го е. Първата простотия която направи бе да се опита да пребие едно голфче, това стана след като Тира видя, че тоз юнак ич не го бива на пътя и реши да събере скорост за байра вдигна на около 100-110, наближавайки байра бравока явно реши, че е много бърз, притесни се от колоната дето е спретнал и на двеста метра от байра тръгва, след него явно с размътено съзнание тръгва и CA голфу, е да ти казвам ли какво стана когато на връо се появи първия автомоби със средна скорост 100 км/ч и тия двамата са в средата на тира и имат 10-15 км разлика с него. Първоначално се видя как гоуфу върна още една предавка, после пусна стоповете, после пак газ... е в този момент аз се прибрах намалих и викам няма да гледам. В крайна сметка ситуацията се размина след двойно изпреварване от страна на гоуфу и синьо браво пак след тир-а вече със средна скорост на колоната 20 км/ч щото всички имахме нужда от цигара време. Шофоря от насрещното Ауди беше почти спрял на 20 см в банкета и явно не знаеше къде се намира. На следващото спускане ортака реши да се спасвява и заедно с два автомобила се изтреля покрай колоната. Останахме четирима за около 1-2 км. останахме само аз бравчо и ТИРа, ужасът бе изписан на лицата ни. Честно казано подозирах, че младежа отпред е склонен да кара така до Гюешеово и няма никакви намерения да прави повече маневри. Когато видях участъка за мен пуснах мигач върнах на 4-та и тръгнах в момента в който се изравних с бравото чух "леко баце" (от спътника до мен), тъпото копеле решило пак да се пробва без да гледа, без грам мозък ме вкарва в бенкета на насрещното при скорост 120 км/ч. Като видя какво се опитва да направи пак се върна зад ТИР-а, аз някак си се върнах на пътя и довърших маневрата и то с много късмет. След десетина мин. се срещнах с ортака на една пиш-отбивка и той ми разказа за момчето от гоуфу, което е спряло да се осъзнае малко при него и вика "тоз на човек на приличаше" нямал е представа къде е и за къде е тръгнал....

                      Коментар


                        #56
                        Прясна ,прясна .Още пари снимката
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          #57
                          Ако щете и пеш да ходим,кретените по пътя няма да свършат!В събота и неделя ходих от Разград до Нова Загора (Лестат здрасти,не се видяхме,ама друг път).200 км в едната посока.Пътя е приличен към отличен на места,но е натоварен доста.На отиване имаше поне 5 случая в които бях щастлив от спирачките си.Ситуацията е следната:ТИР,Пежо и аз съм трета кола.При достатъчна видимост и с пуснат мигач се изнасям да изпреварвам и в момента в който се изравнявам със задният калник на Пежото,пича реши,че той е човекът и без мигач дори се "изстреля" напред.В този момент се движехме с около 110.Не мога да ви опиша колко бях щастлив,когато катаджията размаха палката и го спря....И тоя не беше единствен дето явно няма лостче отляво на волана Та призовавам за повече внимание и разумно каране.За някои това е 60 км/ч,а за други 200 км/ч,ама всеки си знае....
                          I don't always blow black smoke with my JTD ... but when I do, it's directly into your cooler!

                          Коментар


                            #58
                            LiGuru написа:
                            ...Тира видя, че тоз юнак ич не го бива на пътя и реши да събере скорост за байра вдигна на около 100-110, наближавайки байра бравока явно реши, че е много бърз, притесни се от колоната дето е спретнал и на двеста метра от байра тръгва, след него явно с размътено съзнание тръгва и CA голфу, е да ти казвам ли какво стана когато на връо се появи първия автомоби със средна скорост 100 км/ч...
                            Вие сте настинали, бре!значи от всичкото, което прочетох дотук стигнах до олигофреничното заключение, че на междуградски път може да се изпреварва ТИР, когато той си не пада под 90, дори когато ТИРА е надвишил позволената скорост- на някои пак им се изпреварва...ИМА ДОСТАТЪЧНО БЪРЗИ ДЪРВЕТА ОТСТРАНИ ЗА ВСИЧКИ БЪРЗАЦИ! :D :D :D
                            Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                            Коментар


                              #59
                              КИМИ написа:
                              LiGuru написа:
                              ...Тира видя, че тоз юнак ич не го бива на пътя и реши да събере скорост за байра вдигна на около 100-110, наближавайки байра бравока явно реши, че е много бърз, притесни се от колоната дето е спретнал и на двеста метра от байра тръгва, след него явно с размътено съзнание тръгва и CA голфу, е да ти казвам ли какво стана когато на връо се появи първия автомоби със средна скорост 100 км/ч...
                              Вие сте настинали, бре!значи от всичкото, което прочетох дотук стигнах до олигофреничното заключение, че на междуградски път може да се изпреварва ТИР, когато той си не пада под 90, дори когато ТИРА е надвишил позволената скорост- на някои пак им се изпреварва...ИМА ДОСТАТЪЧНО БЪРЗИ ДЪРВЕТА ОТСТРАНИ ЗА ВСИЧКИ БЪРЗАЦИ! :D :D :D
                              Тук мисля че ЛиГуру имаше предвид, че ТИР-а натиснал газта за да вземе баира, а не че се е движил с 90-100... интересна колона щеше да е наистина ако това е истината :D

                              Fiat Bravo T-Jet 120

                              Коментар


                                #60
                                Откакто ми изчистиха грешката МАР сензор от компютъра, колата направо се отпуши.Може да е 1,2 обаче като набере е страшна На магистрала еднократно 155, обикновенно 130-140.На първокласен път (то колко е първокласен само ние си знаем) - 80-120 в зависимост от условията.В града - 15-100 - тука вече всичко е относително.А днес на връщане от Копривщица - в София по Ботевградското шосе - 110 Yellow_Flash_Colorz_PDT_43 Забравих че има камери там, сега ще очаквам честитка.... Yellow_Flash_Colorz_PDT_37

                                Коментар

                                Working...
                                X