Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си сложа ли климатик на Бравата?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Да си сложа ли климатик на Бравата?

    Здравейте колеги,идва лятото и аз за пореден път се самопроклевам че преди 2 години си купих кола без климатик.Някои от вас знаят че съм капарирал нов апартамент и това прави изгледите за смяна на колата от далечни към никакви А Бравичката ми е обгрижена, гледана, лъсната и др.Не че не мога да я дам за 4хилки и за същите пари ( или да добавя няколко стотин ) да си взема някоя друга Брава или Марея - ама с клима.Обаче... почва се - обслужване, ремонти и т.н - поне 700-800кинта докато я вкарам в час, да не говорим че моята е с платено всичко ( ГО, КАСКО, ГТП, Винетка - още 500-600лв), а една друга - едва ли ще има нещо платено. Освен това моята е препръскана почти цялата и в момента няма забележки...Само 4 дръжки имам за смяна ( не са съвсем скапани, тръгнали са - затова ги търпя, засега...).Да не говорим че имам качени - АГУ с всичко дето си требе + ламбда контрол, ксенони, музичка Пайнер.Та мисълта ми е дали да не издиря климатик (компресор, външен и вътрешен радиатор) от някое 1,4, което се разпродава на части и да се направи един олекотен монтаж ( без електрическа клапа и бутане на таблото). Така като се замисля - май ще ми струва колкото обгрижването на друга кола, а ще си е моята...Какво мислите вие?Или в най-лошия случай - ще си я карам и ще псувам лятото, както и досега.
    Прикачени файлове
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    #2
    Re: Да си сложа ли климатик на Бравата?

    Yavor написа:
    Здравейте колеги,идва лятото и аз за пореден път се самопроклевам че преди 2 години си купих кола без климатик.Някои от вас знаят че съм капарирал нов апартамент и това прави изгледите за смяна на колата от далечни към никакви А Бравичката ми е обгрижена, гледана, лъсната и др.Не че не мога да я дам за 4хилки и за същите пари ( или да добавя няколко стотин ) да си взема някоя друга Брава или Марея - ама с клима.Обаче... почва се - обслужване, ремонти и т.н - поне 700-800кинта докато я вкарам в час, да не говорим че моята е с платено всичко ( ГО, КАСКО, ГТП, Винетка - още 500-600лв), а една друга - едва ли ще има нещо платено. Освен това моята е препръскана почти цялата и в момента няма забележки...Само 4 дръжки имам за смяна ( не са съвсем скапани, тръгнали са - затова ги търпя, засега...).Да не говорим че имам качени - АГУ с всичко дето си требе + ламбда контрол, ксенони, музичка Пайнер.Та мисълта ми е дали да не издиря климатик (компресор, външен и вътрешен радиатор) от някое 1,4, което се разпродава на части и да се направи един олекотен монтаж ( без електрическа клапа и бутане на таблото). Така като се замисля - май ще ми струва колкото обгрижването на друга кола, а ще си е моята...Какво мислите вие?Или в най-лошия случай - ще си я карам и ще псувам лятото, както и досега.
    ми аз си мисля че е безмислена процедура...де да знам аз пък се чудя защо си взех кола с климатик след като предпочитам да си отварям прозорчето лятото и да ми влиза свеж въздух...а и нещо този въздух от климатика сякаш не ми понася...де да знам...за дълъг път ще е добре ама...аз не бих си сложил ако нямах...
    Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
    BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
    BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

    Коментар


      #3
      Според мен си заслужава. Стига да имаш нервите сам да си го направиш. Аз лично не бих се захванал с така интервенция, освен ако не ми избият бушоните нещо...
      www.CarProfi-BG.com
      Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
      Зареждане и ремонт на автоклиматици.
      Най-атрактивните цени в София!

      Коментар


        #4
        Давай смело!!!Супер си е колицата и няма смисъл да я продаваш само заради един климатик!Успех
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #5
          Монтирането на климатик си е голямо приключение - трябва да си намериш кола абсолютно същия модел и да си го свалиш защото в повечето случаи мине ли през автоморга липсват една камара дребни детайли /конзолки, планки и т.н./ без които е доста труден монтажа. Не забравяй че и ЕКУ то има разлики. Ще трябва да мислиш някаква система да вдига малко оборотите на празен ход като тръгне климатика.ПС Без сваляне на таблото е невъзможно, но свалянето натаблото ще ти е най-малкия проблем

          Коментар


            #6
            Всичко зависи от това колко дълго смяташ да я караш. За едно две лета не си заслужават разходите, по добре се огледай за брава с климатик и продай тази. А има и друго не се ли сложи климатика както трябва започват проблемите (поне така е при моите познати, които си сложиха допълнително климатик) затова преценйвай добре. Успех.
            BRAVA 1,4 12V
            Nissan Navara

            Коментар


              #7
              След, като колата ти е "гледана", нагласена и обичана, като че ли :D сложи климатик. Все пак тя е 1.4 и се замисли, как ще и се отрази
              Frontera Sport, X20SE март 1998

              Коментар


                #8
                Vladim написа:
                След, като колата ти е "гледана", нагласена и обичана, като че ли :D сложи климатик. Все пак тя е 1.4 и се замисли, как ще и се отрази
                Тя и сега си е куца кобила, ама бръмкам основно на градско, та няма къде да се състезавам.Иначе от всичко, което казахте най-ме притесняват думите на Стенли - че има разлики в ЕКУ... И че трябва да намеря начин за повишаване на оборотите. Винаги съм си мислел че ЕКУ-то си го прави автоматично, все пак затова си има стъпков мотор. Ама знам ли - сигурно е прав. А че гадост нещо такова - това също ми е ясно. Даже снощи след като писах доста си помислих и точно това ми минаваше през ума - ако се захвана с такъв монтаж искам аз лично да си разколачвам колата, да я закарам така на майсторите на клими - само да и качат климата, а после аз да си я събирам, за да знам че всичко ще е ОК.
                Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                Коментар


                  #9
                  Незнам Явка, но аз без климатик не мога да си представя шофирането лятото...било то и градско.Ако бях на твое място, определено щях да търся варианта със слагане на климатик на тази Брава.Това е моето мнение.
                  "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                  ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                  Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                  Коментар


                    #10
                    И аз имах такива идеи миналото лято, но предпочетох да продам палиото и да си взема кола с климатик. Това си е сериозна интервенция и не е ясно дали ще бъде успешна и колко пари ще ти излезе всичко. Освен това си зависи и как и колко караш, ако е предимно градско, не си струва.
                    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                    Коментар


                      #11
                      Кола без климатик и хидравлика, за мен не е кола! Направо я сменяй, според мен...

                      Коментар


                        #12
                        PASSARELLA написа:
                        Кола без климатик и хидравлика, за мен не е кола! Направо я сменяй, според мен...
                        Да ама смяната не е опция сега...В момента дължа точно 101бона на строителя и махам крачоли за осигуряване на средства...После ме чакат ремонти, обзавеждане...Моя си е колицата поне 3-4 годинки от тук нататък.А после - направо се мятам на Крома, мамка му...
                        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Коментар


                          #13
                          blagun написа:
                          Давай смело!!!Супер си е колицата и няма смисъл да я продаваш само заради един климатик!Успех
                          И аз мисля така!!!
                          Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
                          Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
                          EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

                          Коментар


                            #14
                            Vladim написа:
                            След, като колата ти е "гледана", нагласена и обичана, като че ли :D сложи климатик. Все пак тя е 1.4 и се замисли, как ще и се отрази
                            Мойто браво беше 1.4 без газова уредба. Лятото като пуснех клитатика, колата тотално умираше, газ до дупка , а тя седи на едно място .За това предпочитах да я карам бяз клима. А твойта има и газ- смятай какъв мъртвец ще стане.
                            Fiat Bravo 99г.(Goodbye) ,Citroen Xsara VTS 99г., Mercedes C 220 CDI 2000г.

                            Коментар


                              #15
                              аз също съм да не слагаш. ти както описваш карането си наистина ще те спре мноо яко климата. освен това градско както каза колегата снейк не е оферта- първо смуче гадости отвън, втото едва ли толкова седиш по задръствания, че да не можеш да изтраеш 5-10 минути до работа... е, извънградско е друго.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X