Благодаря на всички! Малко информация за колата - мотора е 1.9 JTD Multijet, 8 клапана, турбина Garrett VGT 17 с електронно регулируема променлива геометрия, 120 к.с при 4000 об/мин, 255 Nm въртящ момент при 2000 об/мин. Освен стандартните екстри за версия Dinamic има допълнително двузонов климатроник, лети джанти 16", прагове и заден спойлер (кит "Спорт"), термо барче между предните седалки, странични и прозоречни възглавници, CD с MP3, резервна гума с нормален размер. Пълна е с глезотии, повечето от които още не знам как се ползват. Върви като разпрана, въпреки че е електронно "спъната" през първите 3000 км, а и аз гледам да не подминавам 2500 об., и все пак се изстрелва без да се замисли на всяка предавка. Утре ще направя снимки на интериора.
Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
Ex: Marea 2.4 JTD 2000
Ex: Brava 1.6 1997
Ex: Puntо 1.1 1994
Честита придобивка.Много да се слушате и да те радва дълго време.Наистина е много хубава.Ако не ти е проблем може ли да качиш малко снимки на салона ,таблото и под капака.
Колега Честито!Ти тук въплъщаваш мечата поне не 50% от нас!Със здраве да си я караш и много да те слуша и моля те споделяй впечатления и разходи - мен лично ме интересуват живо...
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
само едно нещо не ми харесва и това е стелката на шофьора :D иначе колата е супер и аз си мечтая следващата ми кола да е новото браво да си я караш сас здраве
FIAT ili FERRARI se tam
FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p
Коментар