Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Един космос - BМW 330D

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Един космос - BМW 330D

    Колеги, имах удоволствието да покарам, макар и за кратко една добра количка.Става въпрос за BМW 330D - 231 магарета.Това чудо как върви, само то си знае. Направо си държиш трудно главата на раменете И всичкото това с разход под 10л./100км градско! Вярно, че съм фен на дизела, ама това надминава всичко С огромно нетърпение чакам да излязат по-големи JTD-та, които да влизат в пряка конкуренция на този двигател, че така не ми харесва
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    И пак си карал по-малкия дизел - демек не би-турбото Е няма по-голями жтд-та да праят от 2.4...тва е
    Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
    Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
    Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

    Коментар


      #3
      Не съм го казал, ама пак ще повторя, немеца прави две коли: 1. Porsche, 2. BMW. Те това е!!!
      Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

      Коментар


        #4
        Мдаааа, всеки ден пред прозореца ми на офиса е паркирано 535xd - което ще рече че не само е 3,0л битурбо дизел, ами и е 4х4 с най-голямото си нахалство.На един от шефовете ми е - взе си го преди година и неща, даже дали не станаха 2...Конете май бяха около 300, не помня точно, но съм запомнил въртящия момент - 555нм!!!!!!!!!!!!!!Нямате идея как дърпа това чудо, сигурно прави 1,5же при яко изтегляне - а боксуване няма - 4 колела дърпат, тракшън контроли, джапанки по 50санта широки...Шефа като си избираше кола и помня че споделяше че в БМВ като ходил му препоръчали да си вземе дизеловия мотор - бил не само с по дбори показатели, но и доста по-здрав. Макар да е фен на бензина се реши на този дизел и никак не сбърка...
        Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

        Коментар


          #5
          Че вървят много вървят,спор няма.Ами как да си вземе бензинов аналог като нямат турбиниран За невиделите в темата на Ици ще кажа че 330xd го дърпа при изключен буустконтролер(т.е. само 0.8 надув) ,на половин подадена газ и поради неравността на настилката почваше да върти гуми при скорост от 150-170км/ч на 5 скорост При достатъчно гладка настилка и вече разработено Типо-то ще загуби само старта,оттам нататък големия далекоглед Иначе си има Алфи 1.9 JTD с по 200 коня заводски, що да няма 2.4 JTD с повечко коне
          Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

          Коментар


            #6
            abarth77 написа:
            Не съм го казал, ама пак ще повторя, немеца прави две коли: 1. Porsche, 2. BMW. Те това е!!!
            А Мерцедес къде в Полски тръмбеш ли ги правят?
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #7
              ivanko_rs написа:
              Че вървят много вървят,спор няма.Ами как да си вземе бензинов аналог като нямат турбиниран За невиделите в темата на Ици ще кажа че 330xd го дърпа при изключен буустконтролер(т.е. само 0.8 надув) ,на половин подадена газ и поради неравността на настилката почваше да върти гуми при скорост от 150-170км/ч на 5 скорост При достатъчно гладка настилка и вече разработено Типо-то ще загуби само старта,оттам нататък големия далекоглед Иначе си има Алфи 1.9 JTD с по 200 коня заводски, що да няма 2.4 JTD с повечко коне
              С тази минимална разлика, че БМВ-то ще изкара поне половин милион километра, ще изхарчи поне със 150% по-малко гориво и няма да се налага да си правиш застраховка живот на всеки старт и като подминеш 200 км/ч Не съм казал, че е невероятна кола за дръпки, просто е много хубаво усещането, което изпитах.А и да не забравяме, че тежи с около 500 кг. отгоре, за да е супер реално сравнението Ици да се пуска тогава с М3-ка примерно, и тогава да се дадат резултати А за 1.9JTD...2.4 се очаква да е следващия с би-турбо, но още е само в разработване и всичко е на думи.Очаква се и 4.8JTD също така.....
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                1.9 дензел го има вече с две турбини, но все още го монтират само в СААБ.... скоро и в Алфа - имат някакви измислени договорки За другите нови и по-мощни дизели имаше писано някъде и циефрите иглеждат просто прекрасно

                Коментар


                  #9
                  sachma написа:
                  abarth77 написа:
                  Не съм го казал, ама пак ще повторя, немеца прави две коли: 1. Porsche, 2. BMW. Те това е!!!
                  А Мерцедес къде в Полски тръмбеш ли ги правят?
                  Колега, това беше метафора :D Искам да кажа, че признавам само тези две марки. А Мерцедес е...пфу...
                  Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

                  Коментар


                    #10

                    Коментар


                      #11
                      Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...

                      Коментар


                        #12
                        bubachko написа:
                        Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...
                        Никой няма да те хапе :D Всичко е въпрос на вкус. Ето, да речем по отношение на дизайна. Аз пък уважавам именно тази последователност и традиция, която се наблюдава при Porsche. Там и да махнеш емблемата, няма как да сбъркаш колата. А в последните години се нагледах на автомобили, дето като им махнеш емблемите и надписите и нема познаване каква марка е! А по отношение на инженерна мисъл, съотношение обем на двигател/конски сили, Porsche са недосегаеми. Но е нелепо да се сравнява такава марка с който и да е от по-масовите автомобили. Просто са създадени за различни цели :D :D :D
                        Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

                        Коментар


                          #13
                          !

                          bubachko написа:
                          Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...
                          именно колега, и аз така мисля, толкова са скучни че не може повече!Иначе има яки баварки, ама са недоизмислени!
                          EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
                          Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
                          ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
                          Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

                          Коментар


                            #14
                            Re: !

                            Fiat_Alfa_Fen написа:
                            именно колега, и аз така мисля, толкова са скучни че неможе повече!Иначе има яки баварки ама са недоизмислени!
                            Да, бе, Росене, особено новото BMW М3 Coupe е много "скучно" Вие луди ли сте, бе, хора! Понякога сте такива сектанти, че чак ми заприличвате на тези от едни други форуми
                            Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.

                            Коментар


                              #15
                              !

                              Ти май не прочете какво написах? Има яки баварки ама не са доизмислени. Един познат си купи мисля че последната 7-ца кола която се води лимузина лукс, е серийно излиза със спортно окачване, и спортни седалки! ГЕНИАЛНО!
                              EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
                              Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
                              ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
                              Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X