Колеги, имах удоволствието да покарам, макар и за кратко една добра количка.Става въпрос за BМW 330D - 231 магарета.Това чудо как върви, само то си знае. Направо си държиш трудно главата на раменете И всичкото това с разход под 10л./100км градско! Вярно, че съм фен на дизела, ама това надминава всичко С огромно нетърпение чакам да излязат по-големи JTD-та, които да влизат в пряка конкуренция на този двигател, че така не ми харесва
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Един космос - BМW 330D
Collapse
X
-
Не съм го казал, ама пак ще повторя, немеца прави две коли: 1. Porsche, 2. BMW. Те това е!!!Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
Мдаааа, всеки ден пред прозореца ми на офиса е паркирано 535xd - което ще рече че не само е 3,0л битурбо дизел, ами и е 4х4 с най-голямото си нахалство.На един от шефовете ми е - взе си го преди година и неща, даже дали не станаха 2...Конете май бяха около 300, не помня точно, но съм запомнил въртящия момент - 555нм!!!!!!!!!!!!!!Нямате идея как дърпа това чудо, сигурно прави 1,5же при яко изтегляне - а боксуване няма - 4 колела дърпат, тракшън контроли, джапанки по 50санта широки...Шефа като си избираше кола и помня че споделяше че в БМВ като ходил му препоръчали да си вземе дизеловия мотор - бил не само с по дбори показатели, но и доста по-здрав. Макар да е фен на бензина се реши на този дизел и никак не сбърка...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Че вървят много вървят,спор няма.Ами как да си вземе бензинов аналог като нямат турбиниран За невиделите в темата на Ици ще кажа че 330xd го дърпа при изключен буустконтролер(т.е. само 0.8 надув) ,на половин подадена газ и поради неравността на настилката почваше да върти гуми при скорост от 150-170км/ч на 5 скорост При достатъчно гладка настилка и вече разработено Типо-то ще загуби само старта,оттам нататък големия далекоглед Иначе си има Алфи 1.9 JTD с по 200 коня заводски, що да няма 2.4 JTD с повечко конеPeugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
-
ivanko_rs написа:Че вървят много вървят,спор няма.Ами как да си вземе бензинов аналог като нямат турбиниран За невиделите в темата на Ици ще кажа че 330xd го дърпа при изключен буустконтролер(т.е. само 0.8 надув) ,на половин подадена газ и поради неравността на настилката почваше да върти гуми при скорост от 150-170км/ч на 5 скорост При достатъчно гладка настилка и вече разработено Типо-то ще загуби само старта,оттам нататък големия далекоглед Иначе си има Алфи 1.9 JTD с по 200 коня заводски, що да няма 2.4 JTD с повечко конеA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
sachma написа:abarth77 написа:Не съм го казал, ама пак ще повторя, немеца прави две коли: 1. Porsche, 2. BMW. Те това е!!!Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
deadairplane
-
bubachko
Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...
Коментар
-
bubachko написа:Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
!
bubachko написа:Точно трите цитирани немски возила са ми "най-пфу" на мен... Един дизайн, разпънат на 300 модела (с леки изменения, ма като фейс - еднакви), за амнайсе хиляди години... не мерси. Просто няма креативност там, изключение прави май само Z- серията на BMW... С коне и оборудване могат да се хвалят и къде по-красиви коли, па били и те пак немски Ма това си е мое мнение де, сега очаквам някой да ме захапе за глезена...EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
-
Re: !
Fiat_Alfa_Fen написа:именно колега, и аз така мисля, толкова са скучни че неможе повече!Иначе има яки баварки ама са недоизмислени!Understeer - when you hit the wall with the front of the car. Oversteer - when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower - how fast you hit the wall. Torque - how far you take the wall with you.
Коментар
-
!
Ти май не прочете какво написах? Има яки баварки ама не са доизмислени. Един познат си купи мисля че последната 7-ца кола която се води лимузина лукс, е серийно излиза със спортно окачване, и спортни седалки! ГЕНИАЛНО!EX: Fiat Bravo 1.6 103++hp/ Fiat Coupe 131hp/ AR 156 2.4jtd 1??hp
Alfa Romeo 147 1.6 16v 2005г. 120hp
ВАЗ 2107 project. SUZUKI GSXR 600 SRAD
Не са важни конете в колата, а лимките в главата!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар