Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат-за и против.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    bravosx 1,6 16v написа:
    MartoModev написа:
    КИМИ написа:
    Единствената кола, по която ВСИЧКО, което може се чупи на всеки 50 хил. км. е...VW (фалве- то) :D :D :D
    Как го реши това.Да не говориш за някой 20 гнилоч
    Не говори изобщо и аз го подкрепям на 100%,любимите ми боклуци са голф4
    Не че съм карал Голф 4 ама какво им е на тях пък.Шкода Октавия е едно към едно и не съм чул някой да ги псува.
    И да знаете!!!За всичко е виновна твърдата вода

    Коментар


      #32
      За голфа не знам ,но вече 2 месеца карам на вуйчака Октавията 2(взеха му книжката за превишена скорост) и мога да кажа ,че това е доста стабилен автомобил двигателя е 2.0 TDI до 4-та върти гуми ,на пета не съм пробвал ,абе като натиснеш педала на газта и те залепя за седалката.И за да не съм в оф топик ,да кажа че очаквам към 10-ти другия месец да търкалям Мареа Уикенд ,нямам търпение просто :D

      Коментар


        #33
        Всичко си е до конкретния автомобил, защото кола на 10 години и над 200 000 км. не може да се съди за каквото и да било, ей сега братчеда си зема мерцедес 200 Е на 15 години е перфектен е, няма драскотина, ама стария собственик е карал и е поддържал. Моето браво като го зех е на 170 000 км. напълно реални, двигателя беше счупил разпределителен вал и вътре беше сълза, никакво износване, но климатика е изпуснал фреона, чистачките работят само на една степен, клапата за външен/вътр. въздух не работи, клапата за посоките на въздуха също не работи, фаровете са отвратителни светят в краката ми, защото не са регулирани(явно след удар) Средното гърне беше изгнило, ама след като го оправих вътре не се чува нищо. Шофьорската седалка е счупена и не може да се вдига. Общо ремонтите ще ми излезнат около 1000 лв., ама като купувах колата ми беше много на далавера. Както казах по-горе то си е до конкретния автомобил и до възможностите. Един приятел има брава за 3 години е сменил един носач и бенз помпа и си жули човека. Като искаш колата да не ти се чупи си вземи чисто нова.
        --Старата ръжда любов не хваща!--
        156 sportwagon 1,9 jtd 115
        ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

        Коментар


          #34
          Тая тема сме я дъфкали сто пъти, но все пак...Подценяването на Фиат като цяло се дължи на същите причини, поради които Фолксвагена е най-великата кола - нещо като народопсихология. В 99,9% от случаите хората нямат никакво наблюдение по въпроса, но са "чули", че е така - Фиат е кофти, Вагена - супер. Тук помага и митът за немската инжинерна мисъл, което си е пълна простотия, защото при автомобилостроенето по-важни са инвестициите, а не "инжинерната мисъл".Простите факти са, че конструкции на Фиат са печелили всички автомобилни състезания, а на ФауВе - николко, Фиат съществува от зората на автомобилостроенето, немските - от по-късно, Фиат са измислил горе-долу всяко нововъдение в автомобилната индустрия, немците просто са ги копирали.Естествено, че тук сме пристрастни, но фактите са си факти. Когато Фолксваген спечели рали шампионата или формула 1, когато предложи нова концепция за двигател, тогава може да се говори.Иначе, на въпроса, аз смених Фиат с Фиат и съм доволен. Естествено, чупи се, но всички коли се чупят, а при Фиат-а ремонтите са по-евтини. Разхода е нещо, за което всеки сам си решава - както казваше един познат, "ако имаш брада, носиш си гребенче". И още нещо, чупи се, но никога не ми е давал повреда, която да ме остави на пътя. Винаги е нещо дребно, нещо, с което можеш да продължиш да караш още известно време.Що се отнася до удоволствието да караш такава кола, за това нямам думи, неописуемо е. Някъде бях писал тук, че това не е просто автомобил, а емоция и страст и стоя зад думите си!И като виждам към какво си се насочил, мога да кажа само, Именно, това е колата!!! Е, може да помислиш и за седан, но това си е твоя работа.
          Shit happens, sometimes...
          Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
          Marea 1.8 HLX - червена като аватара

          Коментар


            #35
            миналата седмица в Дружба вън до сервиза на фолцвагоните спряло едно жълто ламборжини. Обикаляха го, гледаха го, снимаха го, цъкаха кат часовници....и им викам "Това не е ли италианска кола?" Кога ше видим да обикалят германска кола и да цъкат...М-)
            Brava 1.6 16V, Бензин

            Коментар


              #36
              Не съм съгласен с крайните отрицателни мнения за Форд. Имат своите недостатъци, като всяка евтина кола, но да се твърди, че се чупят още в завода е несериозно. Друг е въпроса, че някои възли са отвратителни за ремонт. Тези, които ме познават, знаят колко години съм се занимавал професионално само и единствено с Форд. Митовете за него са почти същите като за италианските автомобили. Специално голфаджиите (от по-старото поколение) още не могат да простят на модела Ескорт RS, който чувствително застраши величието на любимата им кола преди двайсетина години. Дизела на Форд(1.6, 1.8 ) е един от най-сполучливите мотори в Европа за времето си.
              Fiat Marea 1.8i 16V
              Fiat Tipo 1.4i 8V
              Fiat Punto 1.6i 8V
              www.italauto-bg.net/forum/

              Коментар


                #37
                Един колега вече се изказа, че съотношението цена-качество на Фиат е най-добро и аз напълно го подкрепям. Тук говорим както за цена на придобиване, така и за цена на поддръжка. По разговори със собственици на други автомобили мога да кажа, че по всякакви цени моята Marea Weekend 2.4 JTD, Aug. 2000 горе-долу се равнява на дизелово VW Polo. И не съм на мнение, че се чупят повече от която и да е друга кола на подобни години и километри. Нека си го кажем реално - повечето коли, които идват тук са на 7-8-9-10 години след втора ръка и там вече дето се вика, никой не ще да ги купи. И е общо взето най-евтино да поспретнеш една фиатка. Всичко останало са субективни оценки. Може много да хвалят някои VW Passat, но аз като седна в моята кола си ми прави кеф и има сума ти дребни на пръв поглед неща, които ги няма в един Passat 3, например. Всички тези неща дават на италианските /и френските/ автомобили изящество, което липсва на немските каруци, които ВИНАГИ са и по-грозни. Marea се води от класа на Golf 3 комби и мога да те уверя, че не може дори и дума да става за някакво сравнение с този зайчарник.Та така. Ако ще си вземаш Marea оглеждай се да е HLX и винаги й наливай масло Selenia.
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #38
                  а тук се отвори дума и за форд...за старите фордаци незнам ама новите особено дизелите /имам впечатление от фокус/ са просто страхотни...много приятно возене...много пространство вътре а как набират не е истина просто...дори мисля че и в друга тема бях писал подобен пост но немога да не го напиша отново...според мен форд не е лоша марка като изключим някой от миналите модели /ескорт примерно/ с тях си се изложиха...но новите им коли са си доста добри...само дето частите им са малко по скъпи ама така е - кола...като искаш да караш ще плащаш...така ми казва баща ми като взема да смятам колко пари трябва да давам за ремонти...а засега за фиата се заформят 1000лв /хем частите са евтини.../...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #39
                    Има много промити мозъци.Нямам нищо против немските автомобили , но в повечето случаи техните собственици имат самочуствие все едно са хванали господ за шлифера :D Само Фиатите се чупят а техните немски китуци сменят само консумативи , като за консуматив се считат дори основен ремонт извьршен сьбота и неделя в забутана работилница далеч от погледите на гордите собственици на Фиат зада некажат същите аджеба гоуфо се счупил :D При мен в Карлово нещата неса по различни.В компанията всички си сменихме колите през последните два месеца.Аз купих Мареата и се започнаха познатите приказки.....приателите ми си взеха Вектра 1.6 Екотек-съдба на втората седмица хвърли гарнитура и след лек шлайф на главата за сега върви ;Рено Меган 1.6 същата работа протече от всякаде последния ремонт му беше смяна на водна помпа.;ФВ голф 1.6 -Счупи спирачен диск,смени почити всички гумени съединения , водната помпа а от два дена има някакъв проблем недържи обороти и рязко спаднала мощност.От всички аз имам най-много километри защото последния месец се изживявам като пьтна помощ :D а и ходим за части с моята кола.Сега никой не споменава нищо за Фиата , а единия даже се изказа разкайващо " аз трябваше да взема онази Брава която си бях харесал ама нали разправят че Фиатите......." Това е около мен , наслаждавам се на карането аз и моето семейство и пет пари недавам кой какво казал .Кориоз е че тьста ми е монтьор " от онова старото поколение дето като кажат Фолксваген мед им капе от устата"като разбрал че сьм си купил Фиат едва не е припаднал с думите еее защо точно пък Фиат са взели . :D
                    Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                    Коментар


                      #40
                      да не забравим и БМВ,двама души от компанията са решили да си взимат 318-и до 93-94 г. ,та единия зевзек ми вика "Абе ти луд ли си вземи си по-добре БМВ ,знаеш ли как вървят и харчат нормално ,а и поддръжката не е много скъпа".Аз подсмихнах по мустак и му казах ,че пак ще си говорим като вземе Баварията.

                      Коментар


                        #41
                        комшията взе едно БМВ 525 дизел... при него всичко започва от 300 лв. нагоре... п.п. някой гледа ли новата реклама по телевизията на ЛевИнс??? каква беше закъсалата кола на рекламата - ФВ Пасат комби... без коментар...
                        Fiat Punto 1.1-Синята птица
                        Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                        Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                        Коментар

                        Working...
                        X