Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кажете си мнението за фиат типо 1.6 двувалка

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кажете си мнението за фиат типо 1.6 двувалка

    Биват ли ? Чупат ли се здрави ли са вървежни ли са Благодаря предварително.
    Fiat Punto 1.4 gt turbo
    Ford Fiesta 1.3 new port

    #2
    Щом е двувалка е вървежна.Стига да е запазена и да не е със издухана компресия.Оглеждай се добре защото от кола на 15-18 години не може да се очаква много.

    Коментар


      #3
      Аз съм с такава и да ти кажа нямал съм ядове по нея които да са стрували повече от 300 лв. (водна помпа+ангренаж+ролка=270лв; съединител+работа в сервиза=около 200лв). Другуто което съм пазаръвал са разни дребни джаджи. Доста вървежна, но както ми казаха и на мен в началото: "Не очаквай нисък разход на газ. В момента съм я докарал до невероятните за мен лично 12 градско/9-10 навън, но в София съм стигал по задръстванията и до 20 ... Друго тегаво и е, намиране на части понякога, тъй като е някаква сбирщина и често по каталог няма нищо, а се намира от други модели, най-лесното е направо с чарка право в магазина (ще последва опит за да те разубедят, че не може да си смъкнал това от Типо 1.6 ). Никъде нямат софт за компютъра и, но моното е с екстра и може сам да си диагностицираш грешките. И най-важното, давай я за ремонт само на майстор, който е пипал точно този двигател, иначе може да не я направи като хората... малко е капризна. А за здравината - нямам какво да казвам много, на мен това ми е първата кола, кара се по баири, морави и чукари и досега е отцеляла и не ме е изоставяла никъде (минава на доста повече места колкото си мислиш, въпреки че изглежда ниска). От както я купих есента на 2004, по-сериозните ремонти са 2 предни носача, водна помпа, съединител и нов цялостен ауспух. Е, имам и един ремонт на главата, ма нали съм лаик и нищо не отбирам, се оказа, че така прегрявала съм си я купил... но от тогава няма никакви ядове. Общо взето обобщено - хубава, пъргава, но изисква повечко чоплене и глезене, и определено не е за теб, ако обичаш предимно да сипваш гориво и да се возиш. З по-конкретно инфо подири колегата /////, той разглоби съвсем скоро неговата до болт почти Е и я сглоби после де

      Коментар


        #4
        благодаря за подробното инфо
        Fiat Punto 1.4 gt turbo
        Ford Fiesta 1.3 new port

        Коментар


          #5
          Вчера още видях темата, но се въздържах! Исках първо колегите да коментират въпроса!И тъй! Какво да ти кажа! Има си предимствата и недостатъците!Айде да почна от недостатъците, пък дано не те разочаровам!Значи според епер и евин, такава кола изобщо не е произвеждана никога! Отиваш на магазина и казваш данните на колата и те мигат на парцали, щото и в техните каталози те такова нещо нема (или евентуално ще я объркат с 1.6-единия вал). Системата за впръскване на гориво е GM, което за мен си е доста голям косур! Няма да намериш в нито един магазин какъвто и да е компонент от електрониката (евентуално ако продавача е печен и друг път се е сблъсквал с проблема, може и да свърши работа)! Много малко сервизни специалисти са се сблъсквали със такава система и нямат никакъв опит, а ако евентуално открият проблема - вече започва да виси въпроса със резервните части (AIT-sensor, TPS, стъпковия мотор! Та в резюме - слабото място на тоя тип автомобили е оскъдното инфо, липсата на опит на сервизните специалисти към електрониката и липсата на резервни части за същата тази електроника! И още нещо което специално на мен не ми се нарави - дават топспийд - 185 км/ч по каталог! Изключително къси скорости, ускорението е невероятно, но... 185 - толкоз!Изключително иконамичен двигател, ако не го гониш повече 100 км/ч! Аз нямам газ и не мисля да слагам! 5/100 извън града и към 9/100 в задръстванията градско (все пак типо-то не е ного лека - 1100кг)! Обаче ако тръгваш състезателно и я подгониш нагоре - все едно някой пробива голяма дупка в резервоара!Иначе е невероятна кола! Изключително пъргава машинка с много нервен двигател (пак казвам, ако електронната система е настроена прецизно иначе е много мудна и меланхолична)! Мотора е нещо изключително здраво и не се износва току-тъй! Скоростите и полуоските (респективно каретата) са сходни на дизеловите - нема чупене! Всичко останало е обикновено дизелово типо - окачване, спирачки... Невероятна катерачка - те това нещо нема закъсване - питай ме само през какво не съм минавал! Даже се хванах на бас с един с джи-класа, че той от където мине и аз ще мина, ама той включва блокаж, 4х4, а типо-то с лекота си минава... е верно малко се осурка отдолу, но нищо му няма! Много хубаво тежи двигателя и ако имаш хубави гуми туй нещо няма закъсване! В снега само аз и шефа ходехме на работа с колите си, ама той е с Терано 4х4!Отвън изглежда много малка кола, ама вътре е толкова просторно, за секунди се превръща в голямо комби и аз съм събирал вътре 2 перални и си затварям 5-тата врата!Ще спомена, че съм нощувал многократно в колата (последно са срещата в Арбанаси) и се събуждам свеж и бодър - много удобни са седалките. Да спомена, че става и за терен за секс (айде и колегата bubachko да спомене 2 приказки по въпроса) !Ремонта като на всяко типо е супер олеснен! Изобщо не ти са необходими специални съоражения за ремонта! На поляната на средата става!Освен всичко двигателя не надвишава 100 кс и е с катализатор, което ще рече много тънък годишен данък!Сам Можеш да си направиш диагностиката - компа си има опция за това!Доста стана май!Сега като се замисля, ако не се бях привързал толкова към колата има една темпра се продава 1.8, пак двувалка, със система магнети марели, мултипоинт впръскване и е писана на малко коне по документ! 200 км/ч ги няма за нищо!Последно и приключвам - за пример - IAT-сензора на системата магнети марели е към 30 лева и го има по магазините, а на GM системата е към 85 лева и го няма - чака се много и то ако са печени продавачите!Така, че пак си помисли - много е важно на какъв екземпляр ще попаднеш!

          Коментар


            #6
            Ей това включване чаках..........
            Типо 1.4i.e. ex again Alfa Romeo 156 2.0 The Precious!!!!!! ex
            Fiat Punto MK2- 1,9 JTD - the city car. ex
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm ex
            Lancia Musa 1.4 16V Aut ex; JEEP Grand Cherokee 2.7 CRD ex;
            BMW X3 3.0D Aut

            Коментар


              #7
              Газово извращение ,не наказвайте горкото Типо така,горкото то.
              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

              Коментар


                #8
                dani389 написа:
                Газово извращение ,не наказвайте горкото Типо така,горкото то.
                С тея цени на бензина трябва да се самонаказваме иначе
                N.Y. State of Mind

                Коментар


                  #9
                  ///// написа:
                  колегата bubachko да спомене 2 приказки по въпроса
                  То по тоя въпрос... много е удобна наистина... няма спор, ама малко требе и акъл, да знаеш къде газиш, че при мен е свързано и с въпроса "Къде да покатерим Типо-то за повечко романтика?", и единия път приключи - както доста добре е описано тука нейде и бая народ е чел - с вадене на колата от плажа с помоша на балчишката пожарна в 3 саба’але, а другия път чичо милицай ни хвана по пищови с жената, явно се бяхме навряли по нечий терен па по малките часове А относно наказването с АГУ - няма как, в момента с пенсионерско каране съм я докарал до 13-14 градско по задръстванията (днешна засечка). Не гоня нормативи и рекорди по скорост и тръгване от място. Ама като взема предвид цената на бенца, трябва да ми харчи най-много 7 градско, което не ми се вижда как ще стане...

                  Коментар


                    #10
                    С други думи, по добре НЕ си купувай точно този модел на Типо. Не за друго ами само факта, че колата я няма по никакви каталози и компютърни софтуери е достатъчен. Проблема с намирането на части е по скоро сериозен, както и това че колата си пада малко хибрид между ГМ и Фиат. Докато както каза колегата /////, мотора дето е 1.8 пак двувалката е ясен на компютрите и каталози и почти всичко му се намира лесно. Просто този мотор 1.6 двувалка, швейцарка... както искаш така го кажи си е капризен малко, и най-лошото е че според каталозите НЕ СЪЩЕСТВУВА.п.п.както казват по някой предавания: "Не опитвайте това сами в къщи, ние сме професионалисти", та ако си фен и имаш време да се човъркаш, и двигателите не са ти чужди, по скоро ще ти е весело да се ровичкаш, но ако по-скоро прибягваш до МАЙСТОРИ и сервизи..... пак си помисли
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                    сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                    ИТАЛФЕСТ 2007

                    Коментар


                      #11
                      благодаря в крайна сметка фиатчето се оказа 1.8 двувалка ... та кажете мнението си за него
                      Fiat Punto 1.4 gt turbo
                      Ford Fiesta 1.3 new port

                      Коментар


                        #12
                        hibryd написа:
                        благодаря в крайна сметка фиатчето се оказа 1.8 двувалка ... та кажете мнението си за него
                        Това вече е коренно различна бира! Нека колегата Immortal се произнесе по въпроса!

                        Коментар


                          #13
                          Това Гран Туризмото бре
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            Видях и аз темата за "Великата Двувалка". Мога да изразя само суперлативи за този двигател. На газ върви повече отколкото на бензин.. ..лично мнение. Вдига до около 9-10 к оборота (електронен оборотомер). Продължава да ускорява прилично и след 7к оборота. Насира Голф 1.8 ГТИ 115 коня...един вал *(зависи от задкормилното устройство). Все още се движи( моя кошник ), и има по-добро ускорение от Мареа 1.6 .И както спопмена колегата ///// частите са много кът. Обикновенно излизат от Ланча, а и от Типо 1.8.
                            Обичта е по - силна от омразата. Сърцето е по - силно от огорчението. Усмивката на душата е по - силна от мрака. Великодушието надмогва мъстта.
                            Трезвен ТУК не пиша!
                            Un Italiano Vero

                            Коментар

                            Working...
                            X