Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Бъдеща покупка на Мареа, малко помощ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Прочети долните две статии, колегите са се постарали да опишат всички необходимо.Някои от нещата (особено във втората статия) се отнасят з авсички автомобили втора употреба.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=621http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=557Успех! :D
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #17
      morpheus_vip написа:
      поредният въпрос ,но няма как , по-какво може да се познае дали е имало газова уредба монтирана на колата
      И аз повтарям същия въпрос: Как може да се разбере, дали колата е имала газ/метан и т.н... (демек била е сдухана от каране 999 999+++ км) и дали не е махната после тази уредба, за да си мисли купувача, че колата е на "150 000 реални", както пише във всички обяви...Някъде нещо да се гледа, на нещо да се обърне внимание за бивша газификация?

      Коментар


        #18
        Аз пък съм твърдо за седана. Затова и карам такъв. Просто, комбитата не ми харесват на вид а и не ми трябва пикап. (това все пак е въпрос на лично предпочитание и вкус) Горещо препоръчвам по-големия мотор, но това също е въпрос на предпочитание. Все пак, при предимно извънградско каране, големия е по-доброто решение, защото разликата като разход е малка, но динамиката е по-добра, което си е удобство, когато ти се налага да изпреварваш тир-ове. За оборудването има изписано много, но нищо не е универсално, почти във всеки екземпляр има разлики, независимо от модела.Първоначалното обслужване плюс застраховките е поне 1000 лв. - 500 за ремъци,ролки, филтри и масло, около 500 за двете застраховки, още 70 за винетка. Застраховките може и да са повече, ако е по-нова колата и ако е с по-висок пакет оборудване. Прехвърляне не се плаща ако колата е купена на фактура от автокъща, плаща се ако я взимаш с договор през нотариус, но това не трябва да те плаши, защото при нотариуса и обявяваш цена, каквато намериш за добре, примерно 1000 лв. и таксата ти е петдесетина лв, включително държавна и нотариална. В кат излиза под 100 лв регистрацията и номерата, но точно колко не знам, че моята не я регистрирах сам и тая услуга ми влизаше в цената на колата.Може да се познае, че е слаган газ по необясними дупки по дъното на багажника - където е била закрепена бутилката и където са излизали тръбите за да ходят към мотора. В коша на мотора също ще има една-две допълнителни дупки, но там е по-трудно да се забележат, че там незаети дупки - дал господ
        Shit happens, sometimes...
        Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
        Marea 1.8 HLX - червена като аватара

        Коментар


          #19
          както и вътре в купето - трябва да има следи от ключа за газ/бензин
          2015 Renault Megane Expression GT
          2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
          Всичко за FIAT Bravo 2007

          Коментар


            #20
            както и вътре в купето - трябва да има следи от ключа за газ/бензин
            Не се заяждам, но това не е задължително. И на двете ми коли ключа беше/е залепен с двойнозалепваща лепенка.
            Shit happens, sometimes...
            Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
            Marea 1.8 HLX - червена като аватара

            Коментар


              #21
              и това е вариант :D но всеки си има подход
              2015 Renault Megane Expression GT
              2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
              Всичко за FIAT Bravo 2007

              Коментар


                #22
                момчета много благодаря за отговорите и линковете с информация ,ако някой има впечатления относно двигателя 1.8i 16V ,бих се радвал да сподели колко му харчи ,съответно грдаско и извънградско

                Коментар


                  #23
                  morpheus_vip написа:
                  момчета много благодаря за отговорите и линковете с информация ,ако някой има впечатления относно двигателя 1.8i 16V ,бих се радвал да сподели колко му харчи ,съответно грдаско и извънградско
                  Зимата: градско - 12-13 л./100 км., извънградско - 7,5 л./100 км.Онзи ден направих един дълъг преход Пазарджик - Нови пазар - Пазарджик, близо 800 км. Разход: 6,7 л./100 км.
                  Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                  Коментар


                    #24
                    snake написа:
                    morpheus_vip написа:
                    момчета много благодаря за отговорите и линковете с информация ,ако някой има впечатления относно двигателя 1.8i 16V ,бих се радвал да сподели колко му харчи ,съответно грдаско и извънградско
                    Зимата: градско - 12-13 л./100 км., извънградско - 7,5 л./100 км.Онзи ден направих един дълъг преход Пазарджик - Нови пазар - Пазарджик, близо 800 км. Разход: 6,7 л./100 км.
                    същото е при мен с 1,6 16 на по-малко купе/браво/, така че ако намериш 1,8 си супер.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #25
                      да изтупам темата от праха ,стрували си си да взема кола с газов инжекцион и по какво мога да позная дали е фабричен

                      Коментар


                        #26
                        morpheus_vip написа:
                        да изтупам темата от праха ,стрували си си да взема кола с газов инжекцион и по какво мога да позная дали е фабричен
                        Безспорно газовия инжекцион е по-добрия вариант от обикновената газова уредба, която използва бензиновата инжекционна система. А дали си струва - зависи от цената. Ако решиш допълнително да поставяш ГИ, към 1500 лв. е удоволствието. Но по темата за ГИ най-компетентен във форума може би е qnisZ, можеш да го поразпиташ на ЛС.
                        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                        Коментар


                          #27
                          Колегите са ти обяснили вече доста неща, но като купуваш, имай предвид и следните фактори:1. В Италия такситата са бели, респективно белите коли 90 на сто са били таксита, т.е. на доста километри.2. Предполагам вече всеки знае, че на стъклата на всички коли е изписана годината на производство. Например най-долният ред на стъкрото е ...0.. ще рече произведен 2000 година, ...6.. - 1996 и т.н. Сега някой колега веднага ще каже, че това е годината на производство на стъклото, но имай предвид, че никой производител не държи на склад части много дълго, да речем повече от месец - целят се редовни доставки и оптимизация на cashflow. Мисълта ми е, че това си остава най-сигурния начин да разбереш година на производство. Понякога има щампа на вътрешната страна на коланите, но не може да се разчита.3. Застраховката е друг един момент. Сигурно знаеш, че застрахователната стойност се определя по гермаския каталог Eurotax Schwacke но това е само за 10 години назад. На базата на застрахователната стойност и тарифното число на застр. компания се определя застрахователната премия. Например колата е 5000 лв. по каталог а тарифното число на БулИнс е 7.2%, годишната премия е 360лв. Имаш вариант за разсрочено плащане на 2 и 4 вноски с минимално оскъпяване. За "лош" външен вид обикновено можеш да смъкнеш от каталожната стойност до 20%, което си е необходемо като се има предвид, че тя винаги е по-висока от пазарната, по която си си купил колата. Ако не можеш да плащаш скъпа застраховка винаги имаш вариант на т.нар. "подзастраховане", при което ТИ си определяш застрахователната стойност. Купил си колата за 3000, застраховаш я за толкова въпреки че по Schwacke е 5000. Понеже 3000 е 60% от 5000, имаш 40% подзастраховане. Това не е много препоръчително, защото ако ти откраднат фар за 100 кинта ще получиш само 60. Също така ти е необходим и свестен застрахователен агент, защото и те са заинтересовани да платиш повече :D Например моята кола по Schwacke струва за 2008г. над 10000, а аз съм я купил за много по малко... Освен това имаш първоначално маркиране при застраховател около 40 кинта... Абе надявам се съм помогнал да си планираш някои разходи.
                          She was only a whisky maker but he loved her still.

                          Коментар


                            #28
                            morpheus_vip написа:
                            да изтупам темата от праха ,стрували си си да взема кола с газов инжекцион и по какво мога да позная дали е фабричен
                            Ако говорим за марея - НЯМА фабричен газов инжекцион! Има просто такъв поставен в Италия.Просто там хората си вършат съвестно работата и поставят газовите уредби така, както трябва, а не тукашните пионерски изпълнения на набедени "майстори"!Изключение правят Мареите с BiPower - т.е с две горива - бензин и природен газ (метан), но там дали са газови (метанови) инжекциони - не съм запознат - да каже колегата kilar - той има такава!
                            VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
                            VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
                            VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
                            VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
                            Нека Силата на бъде с Нас...

                            Коментар


                              #29
                              Отново мерси за информацията и един последен въпрос ,струва ли си да взема кола с газов инжекцион .

                              Коментар


                                #30
                                При всички случаи си струва. Първо - заради самата цена на газа, която е повече от два пъти по-евтина от най-евтиния бензин. И второ - заради самия газов инжекцион, с който ще избегнеш проблемите от обикновената газова уредба, сложена на кола с пълен инжекцион. И не на последно място - ще си напред с 1200-1500 лева, които ще ти трябват за поставянето на ГИ, ако решиш.
                                Fiat Marea Weekend 1,6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X