Прочети долните две статии, колегите са се постарали да опишат всички необходимо.Някои от нещата (особено във втората статия) се отнасят з авсички автомобили втора употреба.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=621http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=557Успех! :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бъдеща покупка на Мареа, малко помощ!
Collapse
X
-
morpheus_vip написа:поредният въпрос ,но няма как , по-какво може да се познае дали е имало газова уредба монтирана на колата
Коментар
-
Аз пък съм твърдо за седана. Затова и карам такъв. Просто, комбитата не ми харесват на вид а и не ми трябва пикап. (това все пак е въпрос на лично предпочитание и вкус) Горещо препоръчвам по-големия мотор, но това също е въпрос на предпочитание. Все пак, при предимно извънградско каране, големия е по-доброто решение, защото разликата като разход е малка, но динамиката е по-добра, което си е удобство, когато ти се налага да изпреварваш тир-ове. За оборудването има изписано много, но нищо не е универсално, почти във всеки екземпляр има разлики, независимо от модела.Първоначалното обслужване плюс застраховките е поне 1000 лв. - 500 за ремъци,ролки, филтри и масло, около 500 за двете застраховки, още 70 за винетка. Застраховките може и да са повече, ако е по-нова колата и ако е с по-висок пакет оборудване. Прехвърляне не се плаща ако колата е купена на фактура от автокъща, плаща се ако я взимаш с договор през нотариус, но това не трябва да те плаши, защото при нотариуса и обявяваш цена, каквато намериш за добре, примерно 1000 лв. и таксата ти е петдесетина лв, включително държавна и нотариална. В кат излиза под 100 лв регистрацията и номерата, но точно колко не знам, че моята не я регистрирах сам и тая услуга ми влизаше в цената на колата.Може да се познае, че е слаган газ по необясними дупки по дъното на багажника - където е била закрепена бутилката и където са излизали тръбите за да ходят към мотора. В коша на мотора също ще има една-две допълнителни дупки, но там е по-трудно да се забележат, че там незаети дупки - дал господShit happens, sometimes...
Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
Marea 1.8 HLX - червена като аватара
Коментар
-
morpheus_vip написа:момчета много благодаря за отговорите и линковете с информация ,ако някой има впечатления относно двигателя 1.8i 16V ,бих се радвал да сподели колко му харчи ,съответно грдаско и извънградскоTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:morpheus_vip написа:момчета много благодаря за отговорите и линковете с информация ,ако някой има впечатления относно двигателя 1.8i 16V ,бих се радвал да сподели колко му харчи ,съответно грдаско и извънградскоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
morpheus_vip написа:да изтупам темата от праха ,стрували си си да взема кола с газов инжекцион и по какво мога да позная дали е фабриченTonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Колегите са ти обяснили вече доста неща, но като купуваш, имай предвид и следните фактори:1. В Италия такситата са бели, респективно белите коли 90 на сто са били таксита, т.е. на доста километри.2. Предполагам вече всеки знае, че на стъклата на всички коли е изписана годината на производство. Например най-долният ред на стъкрото е ...0.. ще рече произведен 2000 година, ...6.. - 1996 и т.н. Сега някой колега веднага ще каже, че това е годината на производство на стъклото, но имай предвид, че никой производител не държи на склад части много дълго, да речем повече от месец - целят се редовни доставки и оптимизация на cashflow. Мисълта ми е, че това си остава най-сигурния начин да разбереш година на производство. Понякога има щампа на вътрешната страна на коланите, но не може да се разчита.3. Застраховката е друг един момент. Сигурно знаеш, че застрахователната стойност се определя по гермаския каталог Eurotax Schwacke но това е само за 10 години назад. На базата на застрахователната стойност и тарифното число на застр. компания се определя застрахователната премия. Например колата е 5000 лв. по каталог а тарифното число на БулИнс е 7.2%, годишната премия е 360лв. Имаш вариант за разсрочено плащане на 2 и 4 вноски с минимално оскъпяване. За "лош" външен вид обикновено можеш да смъкнеш от каталожната стойност до 20%, което си е необходемо като се има предвид, че тя винаги е по-висока от пазарната, по която си си купил колата. Ако не можеш да плащаш скъпа застраховка винаги имаш вариант на т.нар. "подзастраховане", при което ТИ си определяш застрахователната стойност. Купил си колата за 3000, застраховаш я за толкова въпреки че по Schwacke е 5000. Понеже 3000 е 60% от 5000, имаш 40% подзастраховане. Това не е много препоръчително, защото ако ти откраднат фар за 100 кинта ще получиш само 60. Също така ти е необходим и свестен застрахователен агент, защото и те са заинтересовани да платиш повече :D Например моята кола по Schwacke струва за 2008г. над 10000, а аз съм я купил за много по малко... Освен това имаш първоначално маркиране при застраховател около 40 кинта... Абе надявам се съм помогнал да си планираш някои разходи.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
morpheus_vip написа:да изтупам темата от праха ,стрували си си да взема кола с газов инжекцион и по какво мога да позная дали е фабриченVIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
При всички случаи си струва. Първо - заради самата цена на газа, която е повече от два пъти по-евтина от най-евтиния бензин. И второ - заради самия газов инжекцион, с който ще избегнеш проблемите от обикновената газова уредба, сложена на кола с пълен инжекцион. И не на последно място - ще си напред с 1200-1500 лева, които ще ти трябват за поставянето на ГИ, ако решиш.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар