Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колани и на задните пътници?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Само да вмъкна,че при краш тестовете куклите на задните седалки са с колани.

    Коментар


      #32
      Сега, ти не дръж на тия работи. Човека иска да ни убеди, че при едно ПТП от удара колана заяжда, вратите така се огъват, че не могат да се отворят, и той изгаря жив във възникналия огИн от ПТП-то. Я се порови в оня руския сайт със снимките да видищ колко такива дето не слагат колани на задните седалки, има излетели през предното стъкло. Отвори да видиш в какви всевъзможни пози ги има изпотрошени. Никой не ти говори за скорости над 100 км кими. Говорим за тези най-честите и едни от най-опасните. Със скорост до 50 км/ч. Седиш си кротко на светофара и някой заблеял се решава да спре в теб. На къде ти отива тялото ? Или не може дори да си отмааш главата в подглавника на този отпред пак да се нараниш? Или пък тялото строго определено отива напред. Ами ако кривне и се завре между 2-те седалки. Там също ли е мекичко ? Ей такива неща ме вълнуват. Правилно отбеляза колегата, че на краш тестовете куклите са с колани и на задните седалки. Тази тема е чешане на език. ФАКТ е, че те са необходими и полезни. Вече е въпрос на личен избор, дали ще ги сложиш заради лична безопасност, дали ще ги сложиш заради полицейски проверки и дали ще ги сложиш въобще.

      Коментар


        #33
        КИМИ написа:
        Задната врата много по- лесно се заклещва при удар и на пътника му трябва повече време да излезе, ако е отзад- при всеки страничен удар е така, а при такъв удар коланите не пазят- замо те заклещват. При челен удар седящите отзад нямат убиващото табло или волан пред себе си, така че коланите по- скоро пречат при скорости под 100 км/ч., за по- високите скорости са препоръчителни- за магистрала.
        КИМИ явно обаче силите вселенски не им пука за твоите разсъждения, то и на физиката много не и пука, защото напоследък де що катастрофа има - тея отпред са си живи, а тези отзад са станали на кайма..., точно щото са били без колани. Обикновено ги намират проснати по пода или осукани около предните седлаки или нейде пред колата - примерно в тая дето ги е блъснала, а понякога са отнесли и дървото, което е пречело...
        Steliyan's Life!
        FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

        Коментар


          #34
          от коланите има голяма полза... писал съм... септември месец като направих моята глупава катастрофа, благодарение на колана се отървах с уплаха и протъркан панталон на джоба - от колана...на каката отзад съм взел седалка и ВИНАГИ е с колан, освен сутрин и вечер, като я взимам от градината и карам в квартала с 20 км. в час, но дори и тогава като натисна по-рязко спирачките, тя се залепя за моята седалка!!!на бебока още преди 3-4 месеца взех столче, като доста време обикалях магазините и избирах... в моята кола колана се ползва не поради страх от глоба, а за сигурност!!!наистина е вярно, че не дай си боже има вероятност да останеш заклещен... но мисля че тя е нищожна в сравнение с вероятността да излетиш през предното стъкло, при положение, че си без колан...
          Fiat Punto 1.1-Синята птица
          Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
          Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

          Коментар


            #35
            Един мой приятел катастрофира със 120 км/ч с едно престаро Рено 9. Евала, че бяха с колани и само е натъртен здравата, а шофьора има 10-ина шева на лицето от стъклата. Интересното е, че моя приятел е скъсал колана с тялото си, но все пак не се е ударил в таблото отпред. Вероятно колана си е свършил работата все пак, щом е жив и здрав. Вярно отпред е седял, но все пак мисля е полезно да споделя, че коланите помагат.

            Коментар

            Working...
            X