Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колани и на задните пътници?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    chris написа:
    Lestat написа:
    Е то .. нищо ново, задните колани винаги трябва да са сложени ... проверят си и за тях и актове пишат, само може да се радвате че не са хванали някой от вас(тези които не са ги използвали)
    На кой съставят акта - на пътника или на шофера?
    На пътника - глобата е с цел да се накаже този който не спазва закона, между другото аз когато карам приятели или клиенти ги предупреждавам, че ако не си поставят колана глобата е 50 лв. и се налага напътника, досега няма отказал да си го постави
    Fiat Punto 1.1 Petrol year 95

    Коментар


      #17
      И аз така правя - когато някой се качи в колата ми , първите ми думи , независимо дали е отзад или отпред, са: "Глобата за непоставен колан е индивидуална, аз не отговарям, а и колана може да ти спаси живота ако нещо се случи, твой е изборът дали да го сложиш." , досега няма някой който не си е сложил колан.

      Коментар


        #18
        Щом колана е поставен в колата трябва пътника на съответното място на го слага!Аз лично независимо дали съм сам или не не тръгвам без всички в колата да са си поставили коланите!Казвам им че няма да тръгна ако не си сложат колана и това е!!!Аааа и това с глобата върши работа! :D
        Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
        Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
        EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

        Коментар


          #19
          Tornado написа:
          [Грузинците решили въпроса по Соломоновски. Погребват мъртвите си отстрани на пътищата. Направо в банкета! Хем лесно за поддръжка, хем има доста силен възпиращ ефект. Мисля, че тази идея може да се осъществи за някои пътища в България."край на цитата.
          Това едва ли е необходимо.Отстрани до пътищата в БГ има достатъчно паметници които да напомнят на малумниците какво става като се правиш на герой. Лошото е че тези паметници напомнят само на нормалните хора за нещо лошо ,а тъпаците си знаят-" това на мен не може да ми се случи".

          Коментар


            #20
            Колеги тука аз ли съм най-големият късметлия???Последните 10-на дни пътувам една 10километрова осцечка 2 седмици подред и през ден ме спират куките , и всеки път съм без колан и не ми правят проблеми затова.Може би не ми казваха нищо защото търсеха някой и винаги патрулките бяха 2-3 и спираха всичко живо дето мине дори и колеездачите / . Иначе по тема тея колани дето са назадната седалка за какво мислите са сложени за украса ли??Много ясно че не , но са друг е въпроса ако отзаде няма никакви колани - поне в този случай куката няма да ти прави проблем

            Коментар


              #21
              според мен трябва да се слагат коланите отзад защото както каза един колега по рано да се изчисли един човек 40 кг с 50 км та по въпросаако при евентуален удар пасажера отзад няма колан той е доста по опасен за пътника отпред от колкото за себе си
              Fiat Brava
              Volkswagen Golf
              и тия три неща

              Коментар


                #22
                Задната врата много по- лесно се заклещва при удар и на пътника му трябва повече време да излезе, ако е отзад- при всеки страничен удар е така, а при такъв удар коланите не пазят- замо те заклещват. При челен удар седящите отзад нямат убиващото табло или волан пред себе си, така че коланите по- скоро пречат при скорости под 100 км/ч., за по- високите скорости са препоръчителни- за магистрала.
                Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                Коментар


                  #23
                  Абе аман от философи. Щом са сложени, значи има значение. Не заради куките. Заради личната безопасност. Още повече не си спомням някой скоро да е разправял как са го спряли и са написали акт на пътника за без колан. Който иска, нека не го слага. Въпрос на избор. Обаче ако е дете, сложете му го. Живота е пред него. Не сте вие тези които ще определяте неговата съдба. Ми нямало табло. Не знам до колко си запознат с технологията на катастрофите, ама поне от филмите които съм гледал, за краш тестове и т.н. при катастрофите голямата смъртност идва не от удар в таблото ами от т. нар. камшичен удар на тялото (движението му рязко напред и рязко назад, който нанася непоправими травми на гръбначния стълб и прекъсва нормалната връзка с мозъка. А мозъка е 90 % от човека)

                  Коментар


                    #24
                    А я си представи- колана и вратата са те заклещили, а намирисва на пожар...А?Аз си казах мнението- за скорости над 100- да се слагат- тогава са сериозните травми на возещите се отзад,а предните- винаги.
                    Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                    Коментар


                      #25
                      Човече. Челен удар на 2 автомобила със скорост 40 км/ч се равняват на скок от 8-мия етаж на сграда. Глупости си говорим. Както и да е. Не го слагай. То си е за теб.

                      Коментар


                        #26
                        Колко много хора нямаше да си отидат от този свят, ако задните колани бяха задължителни и се слагаха така, както предните.... Миналата седмица едно лайно от габровската математическа гимназия решило да се прави на интересен пред девойките и другите младежи, без да има книжка, взел колата на майка си и ще ходи на училище нашия.......е да, ама вторият ли, третият ли час решил да се прави на Шумахер и прелитайки зад гимназията, изтърва колата, преобръща се по капак и се спира в някакъв огромен камък на метри от сградата на гимназията. Момичето на задната седалка е изхвърчала на метри от колата и в момента все още е в кома. Ако е била с колан.......!!!!!

                        Коментар


                          #27
                          Преди няколко години не държаха толкова на поставянето и на предните колани, а когато започнаха яките повсеместни глоби- започна да се кара винаги с колан.така трябва и за задните колани- да има някой друг акт, особено ако е спрян автомобил за превишена скорост или нещо такова.Винаги ще има такива, които не слагат колани.Животът е толкова крехък, а толкова не го ценим- това е лудост...Наистина момичето с колан при преобръщане вероятно е щяло да е по- добре, но това не е било градско каране, а ненормално идиотско препускане към нещастието- тука има убиец- това е истината- при високи скорости коланите на задната седалка са задължителни, а качването при шофьор убиец е още по краино нежелателно.
                          Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                          Коментар


                            #28
                            КИМИ хиляди автомобили са разбити на краш-тестове отпред отзад отстрани отгоре отвсякъде и явно е доказано че е по-добре отзад да има колани, нищо че могат да те заклещят . а за преди няколко години дето казваш - тамън бях изкарал книжка, в края на тийнейджърските си години, и разбира се - абе къф колан бе копеуе, лут ли си.... и даже бях намислил да ги свалям, те на полския фиат са на 2 болта, и ако куките ме спрат казвам че колата фабрично няма колани....

                            Коментар


                              #29

                              Коментар


                                #30
                                chris написа:
                                vesko написа:
                                chris написа:
                                да спазваме знаците и да не караме като малоумни.
                                То това зависи от нас!
                                Ми така е, аз си ги спазвам, ама тоя дето ми е отсреща...Аз за тях говоя, не колан, не каска, ами нищо не може да те спаси от такъв...Па после ми пускат теми тука некви келемета дето са зели книжка оня ден, колко са дигнали с колата и как са я напраили 300 коня.
                                Алоуу, младеж, я се поуточни малко по-ясно За някого конкретно ли говориш, или така просто ти е кефнало в момента По въпроса с оригиналните колани мога да ви кажа че са крайно недостатъчни при скорост на удара над 50. А пък какво остава ако се пренебрегнат изобщо ?Всички може да се досетите как изглеждат едни 6 точкови масивно широки колани, мислени така, че да си вършат напълно работата. Единствено забележка за задни колани са ни правили един път на границата на Словения.Между другото карането без колан е по-неточно, съответно и опасно в даден момент.
                                sigpic
                                Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign
                                475HP 11,5/1,9/191
                                YouTube

                                Коментар

                                Working...
                                X