Историята е следната - понеделник и вторник ми се падаха почивни и се заех да направя основен ремонт на газовата уредба... та направих си го аз, запалих Абарта и се накефих на супер вървеж на газ. Всичко работеше чудесно! Викам, чакай да взема жена ми от работа. Спирам на паркинга, двигателя работи тихичко. В момента в който жена ми стъпи в колата, изведнъж изчезнаха всички токове - ей така, сякаш някой дръпна шалтера. Запалих чак след един час и частично разглабяне на таблото... Днес същото - цял ден си карах нормално с хъс, че много ме кефи как върви на газ. Въртях гуми, дърпах се по светофарите, друсах се по дупките - всичко повече от добре. Вечерта взимам жена ми от работа. Този път направи номера точно на паркинга пред един супермаркет. Върти и не пали. Отново около половин час разглабяне на корите на таблото и волана... този път причината беше друга...Та какви изводи си направих:1. Никога не прави номерата в напечена обстановка - кръстовища, задръствания и др. под. - само на паркинг или поне когато съм на място където на никой не преча. 2. Номерата ги прави само когато жена ми стъпи вътре - ревнува ли какво ли???3. По принцип те двете със съпругата ми не се спогажда още отначало - оказа се, че седалката не може да се мърда достатъчно напред и жена ми не стига педалите...По всичко личи, че Фиата ми е женски. Доброто в цялата работа е, че явно ме харесва. Е аз също я харесвам, така че е взаимно, но тази ревност почва да ме изнервя... какво да правя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Днес разбрах - моят фиат е женски...
Collapse
X
-
И аз да споделя една такава случка. Значи напраих ремонт на двигателя щото харчеше масло като луда а колата беше нов нос от итали ама както и да е. Всичко беше ОК. Реших да изляза с едно момиче а то обичаше да се вози в кола. Ми хубу една разходка и най-далечкото където стигнахме и трагнах да се вращам спря. Паля работи на 2 от време на време на 3 цилиндъра а все пак това е дизел. Както и да е изданих се пред момичето додаха драпнаха ме и се прибрах. Свалям главата сменям гарнитурата на главата защото не я притегнах на 500км което е задължително за дизелов двигател и след 2 часа пак карах. Има нещо наистина. Количките ревнуват и това е истината.
Коментар
-
Re: Днес разбрах - моят фиат е женски...
johnfound написа:Историята е следната - понеделник и вторник ми се падаха почивни и се заех да направя основен ремонт на газовата уредба... та направих си го аз, запалих Абарта и се накефих на супер вървеж на газ. Всичко работеше чудесно! Викам, чакай да взема жена ми от работа. Спирам на паркинга, двигателя работи тихичко. В момента в който жена ми стъпи в колата, изведнъж изчезнаха всички токове - ей така, сякаш някой дръпна шалтера. Запалих чак след един час и частично разглабяне на таблото... Днес същото - цял ден си карах нормално с хъс, че много ме кефи как върви на газ. Въртях гуми, дърпах се по светофарите, друсах се по дупките - всичко повече от добре. Вечерта взимам жена ми от работа. Този път направи номера точно на паркинга пред един супермаркет. Върти и не пали. Отново около половин час разглабяне на корите на таблото и волана... този път причината беше друга...Та какви изводи си направих:1. Никога не прави номерата в напечена обстановка - кръстовища, задръствания и др. под. - само на паркинг или поне когато съм на място където на никой не преча. 2. Номерата ги прави само когато жена ми стъпи вътре - ревнува ли какво ли???3. По принцип те двете със съпругата ми не се спогажда още отначало - оказа се, че седалката не може да се мърда достатъчно напред и жена ми не стига педалите...По всичко личи, че Фиата ми е женски. Доброто в цялата работа е, че явно ме харесва. Е аз също я харесвам, така че е взаимно, но тази ревност почва да ме изнервя... какво да правя?
Коментар
-
Re: Днес разбрах - моят фиат е женски...
johnfound написа:Историята е следната - понеделник и вторник ми се падаха почивни и се заех да направя основен ремонт на газовата уредба... та направих си го аз, запалих Абарта и се накефих на супер вървеж на газ. Всичко работеше чудесно! Викам, чакай да взема жена ми от работа. Спирам на паркинга, двигателя работи тихичко. В момента в който жена ми стъпи в колата, изведнъж изчезнаха всички токове - ей така, сякаш някой дръпна шалтера. Запалих чак след един час и частично разглабяне на таблото... Днес същото - цял ден си карах нормално с хъс, че много ме кефи как върви на газ. Въртях гуми, дърпах се по светофарите, друсах се по дупките - всичко повече от добре. Вечерта взимам жена ми от работа. Този път направи номера точно на паркинга пред един супермаркет. Върти и не пали. Отново около половин час разглабяне на корите на таблото и волана... този път причината беше друга...Та какви изводи си направих:1. Никога не прави номерата в напечена обстановка - кръстовища, задръствания и др. под. - само на паркинг или поне когато съм на място където на никой не преча. 2. Номерата ги прави само когато жена ми стъпи вътре - ревнува ли какво ли???3. По принцип те двете със съпругата ми не се спогажда още отначало - оказа се, че седалката не може да се мърда достатъчно напред и жена ми не стига педалите...По всичко личи, че Фиата ми е женски. Доброто в цялата работа е, че явно ме харесва. Е аз също я харесвам, така че е взаимно, но тази ревност почва да ме изнервя... какво да правя?1997 Brava 1.6, 16V
Коментар
-
Re: Днес разбрах - моят фиат е женски...
Crash73 написа:За да нямаш проблеми с паленето, не ходи да прибираш жена си... Давай и по 5 лева за такси, и си спести главоболията. :DАко се наложи да я прибираш, пробвай тя да седне зад волана...Fiat Ritmo 105TC
1600cc 105к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар