Съвсем скромно постижение:Скоро след като си взех колата и бях проверил вече окачване и спирачки я пробвах по магистрала Хемус. Стигнах до 175 и се отказах да я гоня повече, но бях далеч от пълния ход на педала. Предполагам, че за нея няма да са проблем около 200
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Колко км\час сте вдигали с Фиатките?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
georgid написа:Незнам дали имаш предвид мен но колата я имам от скоро 2-3 седмици все още не съм я качвал на магистрала ,но другата седмица заминавам за Англия и ще я кача.131 коня е комън рейл 3-то поколение 310Н.М въртящ момент и въпреки че не е повече от 2000 кубука като ти казваш,а само 1.9 тди 240 си ги вдига.Километража е до 260 незнам дали ще ги вдигне но 240 ги вдига много бързо без да преовеличавам за имам няма 400 метраА с марейката тд100 повече от 190 неиска но и там ги правеше за около 600 метра окето не е бавно според менМи смени го!!! Сложи си километраж до 350-400 км. Тя и него ше изпълни даже за 200 метра
Bosch Common Rail injection system - Milestones of development1997:First Common Rail system in the world for passenger cars. Injection pressure: 1,350 bar. First production use: Alfa Romeo and Mercedes-Benz.1999:Common Rail system for trucks. Injection pressure: 1,400 bar.First production use: Renault (RVI).2001:2nd generation Common Rail for passenger cars makes diesel engines even more economical, cleaner, quieter and more powerful. Injection pressure: 1,600 bar. First production use: Volvo and BMW.2002:2nd generation Common Rail for trucks gives lower emissions, improved fuel consumption and more power. Injection pressure: 1,600 bar.First production use: MAN.2003:3rd generation Common Rail with rapid-switch piezo inline injectors for cars. Advantages: up to 20 % lower emissions or up to 5 % more power or up to 3 % lower fuel consumption or up to 3 dB(A) less engine noise. Injection pressure: 1,600 bar.First production use: Audi.
She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
айде и ние да се запишем в тази луда тема.Само веднъж, на магистрала реших да пробвам какво може Алфета, все пак за първи път си имаме кола над 100 коня. Та Алфа ромео 145 1,6 TS - 120 кончета. По новия участък на магистрала Хемус ги лепна 200 без проблем + пуснат климатик, педала натиснат на половина.... не вярвам да вдигне повече, освен ако съм по надолнище. Само да кажа, че сипахме някакъв смотан 95 бензин и цялата колона се оплаквахме от това, че колите на всички се спънаха. Ако се осмеля някой ден пак да натискам така колата, ще е след като съм сипал поне 100 октанов бензин. Иначе с 95 толкова може.СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Миналата седмица, на прибиране от гр.Септември си карам аз по магистралата със 130 км/ч.Тъкмо започнах изпреварване на два тира, отзад ми пресвяткат някакви ксенони... да се махам демек. Ми... махнах се, натискайки газта на Делтата до долу. Като преминах 200 ксеноните спряха да се приближават, а като я закрепих на 230 изостанаха доста назад. Позадържах така докато фаровете отзад съвсем изчезнат и после си върнах на 130... Всъщност педалът не беше съвсем до долу, вероятно можеше още мъничко, но оборотомера беше почти на границата на червената зона и не посмях да я държа дълго там.Удоволствието е неописуемо, лошото е, че не с единия, ами с двата крака си в гроба... (Моля, не правете това у дома си. Разказаната история е изпълнена от професионалисти)П.С. Излишно е да казвам, че г-жа Immortal си беше по това време в къщи. Никога не рискувам така, когато не съм сам!
Коментар
-
Immortal написа:Миналата седмица, на прибиране от гр.Септември си карам аз по магистралата със 130 км/ч.Тъкмо започнах изпреварване на два тира, отзад ми пресвяткат някакви ксенони... да се махам демек. Ми... махнах се, натискайки газта на Делтата до долу. Като преминах 200 ксеноните спряха да се приближават, а като я закрепих на 230 изостанаха доста назад. Позадържах така докато фаровете отзад съвсем изчезнат и после си върнах на 130... Всъщност педалът не беше съвсем до долу, вероятно можеше още мъничко, но оборотомера беше почти на границата на червената зона и не посмях да я държа дълго там.Удоволствието е неописуемо, лошото е, че не с единия, ами с двата крака си в гроба... (Моля, не правете това у дома си. Разказаната история е изпълнена от професионалисти)П.С. Излишно е да казвам, че г-жа Immortal си беше по това време в къщи. Никога не рискувам така, когато не съм сам!
230км без да натискаш педала до край. Браво за колицата и за това , че нерискуваш когато возиш други хора. Така е редно .
Коментар
-
-
я аз тая тема не съм я засичалтова лято за бургас 180. вдигнах ги там кадето е летището преди пловдив, после се сетих че там ограничението е 90от 140 до 180 мн бързо падна стреката и сигурно щеше да направи 200, но повече и да ги подържа зор
Brava 103HP
''Фиата тръгва там където Голфа спира''
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар