Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колко км\час сте вдигали с Фиатките?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Съвсем скромно постижение:Скоро след като си взех колата и бях проверил вече окачване и спирачки я пробвах по магистрала Хемус. Стигнах до 175 и се отказах да я гоня повече, но бях далеч от пълния ход на педала. Предполагам, че за нея няма да са проблем около 200
    She was only a whisky maker but he loved her still.

    Коментар


      georgid написа:
      Незнам дали имаш предвид мен но колата я имам от скоро 2-3 седмици все още не съм я качвал на магистрала ,но другата седмица заминавам за Англия и ще я кача.131 коня е комън рейл 3-то поколение 310Н.М въртящ момент и въпреки че не е повече от 2000 кубука като ти казваш,а само 1.9 тди 240 си ги вдига.Километража е до 260 незнам дали ще ги вдигне но 240 ги вдига много бързо без да преовеличавам за имам няма 400 метраА с марейката тд100 повече от 190 неиска но и там ги правеше за около 600 метра окето не е бавно според мен
      Къде незнание, къде поизхвърляне....Значи, да почнем от там, че помпа-дюза и common rail direct injection са две напълно различни системи. Първата се ползва само от VAG, а втората от почти всички останали. Не коментирам коя е по-добра, не ми е специалност. После, поколенията на common rail... Ми няма как Аудито произведено 2002г. да е 3-то поколение ДОРИ изобщо да е common rail. Това, което се води 3-то поколиние е от следващата година и действително първата кола с такъв двигател е Ауди. Справката е малко по-долу.Иначе, прави ми впечатление, че колата ти е конструктивно осакатена. Да сложат те на такъв автомобил тахометър само до 260 км Ми смени го!!! Сложи си километраж до 350-400 км. Тя и него ше изпълни даже за 200 метра Bosch Common Rail injection system - Milestones of development1997:First Common Rail system in the world for passenger cars. Injection pressure: 1,350 bar. First production use: Alfa Romeo and Mercedes-Benz.1999:Common Rail system for trucks. Injection pressure: 1,400 bar.First production use: Renault (RVI).2001:2nd generation Common Rail for passenger cars makes diesel engines even more economical, cleaner, quieter and more powerful. Injection pressure: 1,600 bar. First production use: Volvo and BMW.2002:2nd generation Common Rail for trucks gives lower emissions, improved fuel consumption and more power. Injection pressure: 1,600 bar.First production use: MAN.2003:3rd generation Common Rail with rapid-switch piezo inline injectors for cars. Advantages: up to 20 % lower emissions or up to 5 % more power or up to 3 % lower fuel consumption or up to 3 dB(A) less engine noise. Injection pressure: 1,600 bar.First production use: Audi.
      She was only a whisky maker but he loved her still.

      Коментар


        С мойта рейсинг каруца на Цариградско на бензин 180 и на газ 185 км/h. Мога смело да кажа, че на газ ускорява по-добре. Може и още, ама все се намира някой да ти отнеме предимството
        FIAT BRAVO 1,6 16V 103ps ''97''г.

        Коментар


          айде и ние да се запишем в тази луда тема.Само веднъж, на магистрала реших да пробвам какво може Алфета, все пак за първи път си имаме кола над 100 коня. Та Алфа ромео 145 1,6 TS - 120 кончета. По новия участък на магистрала Хемус ги лепна 200 без проблем + пуснат климатик, педала натиснат на половина.... не вярвам да вдигне повече, освен ако съм по надолнище. Само да кажа, че сипахме някакъв смотан 95 бензин и цялата колона се оплаквахме от това, че колите на всички се спънаха. Ако се осмеля някой ден пак да натискам така колата, ще е след като съм сипал поне 100 октанов бензин. Иначе с 95 толкова може.
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
          сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
          ИТАЛФЕСТ 2007

          Коментар


            Пък с мойто Браво лепнах 210км на магистралата на Лукойл във Варна . Сигурно и до края щях да го залепя обаче малко ми сякаха пътя някои колеги от форума и после заради радарите нямаше как.
            http://vbox7.com/play:1631a342
            http://www.vbox7.com/play:316f1b62
            http://www.vbox7.com/play:fccc2d41
            http://vbox7.com/play:a122a77b

            Коментар


              Миналата седмица, на прибиране от гр.Септември си карам аз по магистралата със 130 км/ч.Тъкмо започнах изпреварване на два тира, отзад ми пресвяткат някакви ксенони... да се махам демек. Ми... махнах се, натискайки газта на Делтата до долу. Като преминах 200 ксеноните спряха да се приближават, а като я закрепих на 230 изостанаха доста назад. Позадържах така докато фаровете отзад съвсем изчезнат и после си върнах на 130... Всъщност педалът не беше съвсем до долу, вероятно можеше още мъничко, но оборотомера беше почти на границата на червената зона и не посмях да я държа дълго там.Удоволствието е неописуемо, лошото е, че не с единия, ами с двата крака си в гроба... (Моля, не правете това у дома си. Разказаната история е изпълнена от професионалисти )П.С. Излишно е да казвам, че г-жа Immortal си беше по това време в къщи. Никога не рискувам така, когато не съм сам!

              Коментар


                Immortal написа:
                Миналата седмица, на прибиране от гр.Септември си карам аз по магистралата със 130 км/ч.Тъкмо започнах изпреварване на два тира, отзад ми пресвяткат някакви ксенони... да се махам демек. Ми... махнах се, натискайки газта на Делтата до долу. Като преминах 200 ксеноните спряха да се приближават, а като я закрепих на 230 изостанаха доста назад. Позадържах така докато фаровете отзад съвсем изчезнат и после си върнах на 130... Всъщност педалът не беше съвсем до долу, вероятно можеше още мъничко, но оборотомера беше почти на границата на червената зона и не посмях да я държа дълго там.Удоволствието е неописуемо, лошото е, че не с единия, ами с двата крака си в гроба... (Моля, не правете това у дома си. Разказаната история е изпълнена от професионалисти )П.С. Излишно е да казвам, че г-жа Immortal си беше по това време в къщи. Никога не рискувам така, когато не съм сам!
                Брех таз Делта много лоша била. 230км без да натискаш педала до край. Браво за колицата и за това , че нерискуваш когато возиш други хора. Така е редно .
                http://vbox7.com/play:1631a342
                http://www.vbox7.com/play:316f1b62
                http://www.vbox7.com/play:fccc2d41
                http://vbox7.com/play:a122a77b

                Коментар


                  На връщане от софия с бравото 1.8 GT - 210 км... като се има в предвид , че не се знае до колко тези скорости са реални разбита се , но колкото да си чешим езиците става

                  Коментар


                    Пишете ,пишете и се хвалете :D Те от КАТ само това чакат и ще почнат да ви привикват един по един. Не им трябва радар вие сами сте си написали с каква скорост сте се движели и айде отиде коня в ряката .
                    Фиат Панда 1.2 2006година
                    Синджира си идва ,а козата я няма...

                    Коментар


                      Не знам как е в България, но дори в полицейска държава като САЩ, самопризнанията не се приемат за доказателство
                      Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
                      ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

                      Коментар


                        Абе да си нямате ош-беш с КАТ не е лошо да си напишете че максимум до 130 км сте вдигали .
                        Фиат Панда 1.2 2006година
                        Синджира си идва ,а козата я няма...

                        Коментар


                          коцев написа:
                          Абе да си нямате ош-беш с КАТ не е лошо да си напишете че максимум до 130 км сте вдигали .
                          Тогава ше е чист спам бре колега!
                          Таралежът, е птица упорита... не го ли сриташ - не излита!

                          Коментар


                            Спам, спам ама я виж какво става . http://paper.standartnews.com/bg/art...article=249200
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              я аз тая тема не съм я засичалтова лято за бургас 180. вдигнах ги там кадето е летището преди пловдив, после се сетих че там ограничението е 90 от 140 до 180 мн бързо падна стреката и сигурно щеше да направи 200, но повече и да ги подържа зор
                              Brava 103HP
                              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

                              Коментар


                                120 Yellow_Flash_Colorz_PDT_37
                                Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

                                Коментар

                                Working...
                                X