Да им пожелаем подобен успех през целия сезон!Жалко за Маса, май липсата на тракшън се отразява най-много на него - 2 поредни състезания се завърта.п.с. променям заглавието на темата!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Честито на Кими Райконен и Ферари
Collapse
X
-
еми нормално е, световния заговор срущу Макларън продължава Хамилтън ще е шампион, свикнете... Миналата година Кими успя да спечели, като се цупеше цял сезон, все някой друг му е виновен, когато губи, но когато печели, сам си печели....съжалявам, но той в никакъв случай не може да бъде спортсмен!A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Коментар
-
По-скоро Хамилтън се цупеше до средата на сезона, когато Алонсо го разцепваше. После отбора го подкрепи, иначе нямаше нищо да направи. В края на сезона показа и класа Кими е най-истинският състезател - абсолютен непукист към всичко случващо се наоколо. Единственото, което го интересува е следващият завой.
Коментар
-
Трагедия!Склонен съм да разбера донякъде незапознатостта на Сев, по отношение на това, че ФИАТ никога не е бил собственик на Ферари, но това превелико богохулство от страна на майден не мога да приема!Разбира се, ФИАТ като "собственик" на тежката промишленост в Италия, държи контролният пакет акции на Ферари, Алфа Ромео, Ланчия, Индезит, Аристон, Ню Холанд, Пегасо и др.Малко известен е факта, че приживе Енцо Ферари е бил на крачка от продажба на отбора си на американската Дженерал Моторс - тогава просто Форд.Но малко предистория: Първото Ферари П3. "Дами и господа, това е П3. Оттук насетне да се знае, като Алфа от Ферари! А това...това ще бъде нашият знак - изправен кон!..." Тези думи са изписани точно зад П3 в музея на Маранело. Първоначално Енцо Ферари е мечтаел да бъде автомобилен състезател "...Но каквото и да правех, винаги имаше някой преди мен...и аз реших друго...да направя най-бързата и най-красивата кола на света..." Така накратце се ражда Скудерия Ферари. Дълги години, Ферари е правил автомобили, който са били нужни само за участията му в състезания. С течение на времето започва да прави и автомобили по поръчка. След смъртта му, производството на сериини автомобили е преобразувано в акционерно дружество, а контролният пакет акции е собственост на Алфа Ромео. След като ФИАТ закупува Алфа, автоматично става собственик и на производството на Ферари. На брендинга, така да се каже. Останалата част от собствеността над производството е на вторият син на Енцо - Пиеро. Спортният отдел, обаче е собственост 51% на Пиеро Ферари, а останалото на фамилията Аниели.Ето защо, успехите на Ферари са свързани много повече с Шел, отколкото с ФИАТ в частност.
Коментар
-
За какво богохулство става дума?Такава е съвременната действителност, не обсъждаме Ферари преди 30 години, а Ферари Ф1 Тийм 2008!Освен това се отклоняваме и от темата, като гледам нищо смислено не се коментира, май е по-добре да я заключим!Моля модераторите да се намесят!п.с. промених заглавието на темата, за да не се сърдят някои хора!
Коментар
-
PASSARELLA написа:VooDoo написа:PASSARELLA написа:Дженерал Моторс - тогава просто Форд.SEAT Leon Cupra 300
Triumph Street Triple 765 R
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар