Princo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обезшумяване?!
Collapse
X
-
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
-
Абе има си значение марката, не само цената. Един приятел има 124-ка 92ра година с кожен салон това ми онова и не шуква бе, все едно съм на лодка... Преди няколко дена карах БМВ 525D 2004 година, къде имаше толкова копчета по таблото, навигация, кожа, автоматик и по-безшумна кола не бях виждал. Дори не чувах пропадането на гумите в дупките... А двигателя..., все едно беше на ток... Макар че с две ръце гласувам за Лексус RX350 Хибрид... Е това за мен е возия и тишина... Особено като се движи на ток в някои режими...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
Съгласен съм с колегата краш - има массови автомобили има и не чак толкова массови. Ако един автомобил при същите ескстри и горе долу равни възможности струва почти двойно на един массов автомобил то определено има защо да му искат парите. Не робувам на марки но има производители които се справят с подобни дреболии малко по-добре. Отделно пък смятам че има откровенно сполучливи модели при массовите коли.Фиат определено е от массовите автомобили - но всеки се простира спрямо чергата си. Доволен съм от колата си, но напоследък все по често карам едно БМВ 320и 2002, и от там се замислих за обезшумяване. Вярно че отпред кадето и да седна все ми опират колената но пък комфорта от тишината и приглушеноста на всеки един шум (дали от колата дали отвън) компенсират този недостатък.Мисля обаче че проблема с обезшумяването трудно може да се реши с силикони и кечета. Аз обмислям запълване на кухините с някакъв шумопоглъщащ но и водоНЕпоглъщащ материал... почти невъзможна комбинация...Веднъж когато получихме пратка по DHL забелязах че те ползват едни странни торби за омекотяване. Торбите се оказаха пълни със застинала полиуретанова пяна... Та си мислех дали да не купя по-дебел найлон, да си го скроя в нужната форма, да го фиксирам със силикон от към едната му страна за да не пада плика (но останалата му част да е свободна) и след това - когато плика е монтиран и добре залепнал - да го напълня с пяна. Идеята е да хвана правилната форма за да не почупи/измести нещо което не трябва набъбващата пяна.Найлоновия плик ще осигурява хидроизолация а пяната шумоизолация. По този начин се избягва събирането на ненужна влага в купето.Друга, подобна идея - напръсквам повърхността, която искам да шумоизолирам, със някакъв силикон (ако има такъв) или изобщо нещо което може да направи дебел влагоустойчив филм, оставям го да се сетгне и след това отгоре с полиуретанова пяна (виждал съм по телевизията може да се нанася с пръскане - но незнам дали в Бг има подобни техники). Когато пяната стегне и стане твърга отгоре още един влагоустойчив слой... Има само един проблем - не се сещам за материал който да можеш да го напръскаш и който като се стегне да стои твърдо (поне като найлон) и да е водоустойчив.Общо взето това е.
Коментар
-
kiro_of_the_day написа:Тurbodieselcomby написа:Всички коли скърцат!Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD, 16V m-jet '04
Ex Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD '04; Ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD '01; Ex Fiat Coupe 2.0 '95; Ex Fiat Tipo 1.6 i.e. '93; Ex Fiat 131 Mirafiori 1.4 i.e. '82; Ex Opel Vectra C 1.9 CDTI '05 Elegance, Automatic
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар