В София имаше предложение данъка на колата да зависи от годините й, това на каква основа е предложено незнам, но за мен няма логика, единственото за което се сещам, че пак по пътищата искат да се движат само богатите. А дали новите автомобили са по-безопасни от старите? Ако направим статистика на катастрофите и причинителите кои ще бъдат повече, Трабант, Москвич, Жигула или Мерцедес, БМВ, Субаро и т. н.? По-долу ще видите снимки направени от дъщеря ми в неделя по пътя Дряново - Габрово, синята кола май че е била Сузуки малко преди катастрофата я е изпреварила с бясна скорост до Сарая. "Карах със 70 км/ч а тоя ме изпревари все едно че съм спряла" казва дъщеря ми, а вътре е имало 5 човека и малко дете. Коментара е излишен...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За данъците, новите и старите автомобили
Collapse
X
-
Само че новите коли се карат поне в Европа средно 4-5 години. И после се сменят. Тоест произведена е още една кола, а при производството й се отделят вредни вещества и също се замърсява природата. Ако една кола се кара 15 г., общото замърсяване (от началото на производствения цикъл до предаването й за вторични суровини), което ще реализира, е доста по-малко, отколкото 3 коли, карани по 5 г.Това не са мои разсъждения, а статистически данни.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Само че новите коли се карат поне в Европа средно 4-5 години. И после се сменят. Тоест произведена е още една кола, а при производството й се отделят вредни вещества и също се замърсява природата. Ако една кола се кара 15 г., общото замърсяване (от началото на производствения цикъл до предаването й за вторични суровини), което ще реализира, е доста по-малко, отколкото 3 коли, карани по 5 г.Това не са мои разсъждения, а статистически данни.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Нов модел означава по малко вредни емисии и по нисък разход. Не случайно всяка година се вдигат изискванията към производителите.Не е все едно да навършиш 100 000 километра с кола харчеща 13л/100 спрямо такава с разход 5л/100.Проблемът при нас е че като купим 5 годишна кола излязла от употреба в Германия и и навъртим още 5 години тук, няма на кого да я продадем за да можем да си вземем пак нова 5 годишна.Ако можеше африканците или индийците да идват у нас с автовозите и да ги взимат нямаше да караме такива брички.Аз съм за такова диферинцирне. А ако някой твърди че ще останат само богатите на пътя - че това си е така и сега при този безин от 2+ лева.Но по скоро сме богати според задръсванията в които седим всеки ден.
Коментар
-
Е скоро ще имаме и китайци и индийци да работят тук, така че може те да купят най старите коли. Вече става все по-голям проблем да се намират качествени хора за работа, пък за черна работа пък съвсем.А знаете ли че като си купиш нова кола данъчните искат 2% от фактурната стойност като отидеш да я запишеш при тях! Голям стимул!F31 BMW 320d
Коментар
-
Тurbodieselcomby написа:...А знаете ли че като си купиш нова кола данъчните искат 2% от фактурната стойност като отидеш да я запишеш при тях! Голям стимул!Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Тurbodieselcomby написа:...А знаете ли че като си купиш нова кола данъчните искат 2% от фактурната стойност като отидеш да я запишеш при тях! Голям стимул!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар