къв е смисъла да пишеш във ФИАТ ФОРУМ за VW и то какво мислим за VW POLO ми мислим че е трошляк (в пълния смисъл на думата) демек избери най-доброто ФИАТ НЕ VW
Собствениците на италиански коли са два вида. Едните случайно са попаднали на италиански автомобил, а другите са хората с бензин в кръвта. За тях колата не е средство за придвижване, а източник на енергия и адреналин.
PuntoManiac ;]
и за кое по-точно да влеза в час, за 1000 - маховик540 - комплект Закс притискател, лагер и феродода не говоря за труд...или за това че съм питал в Ауто плюс, не говоря за някакви смешни части втора ръка или нещо от сорта...ако не ползваш отстъпки и си минаваш по нормалния ред с нормални части и ремонти... за какво изобщо говориме?или за разхода да влеза в час, не разбрах! пп Моля ви се, колеги, тъпо е да плюем по другите марки, просто е несериозно и винаги съм мислил, че в този форум има наистина по-реалисти хора, не фанатизирани .
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Думата не е фанатизирани, а ФИАТизирани. Не бе, що да плюем VW? Polo? Хм, честно казано, дори да трябва да избирам - VW/Градски транспорт - ще избера второто. Просто не харесвам колите на VW от ценовия клас който би ми се откъснал от сърцето. А за толко пари колкото струва това, което харесвам ... ми няма да си купя VW щото там има още по-хубави А Поло-то според мен е колица да си я кара някоя жена, не е за мъж, щото колкото и просторна да е ... е качвал съм се - с шофьора едва седяхме отпред...
и за кое по-точно да влеза в час, за 1000 - маховик540 - комплект Закс притискател, лагер и феродода не говоря за труд...или за това че съм питал в Ауто плюс, не говоря за някакви смешни части втора ръка или нещо от сорта...ако не ползваш отстъпки и си минаваш по нормалния ред с нормални части и ремонти... за какво изобщо говориме?части може да се намерят от шкодите и то на тънки цениили за разхода да влеза в час, не разбрах! разхода е малко по голямпп Моля ви се, колеги, тъпо е да плюем по другите марки, просто е несериозно и винаги съм мислил, че в този форум има наистина по-реалисти хора, не фанатизирани .
няма смисъл да се плюят другите марки. говоря от личен опит. същото е и при фиат, като не знаят какво продават и коя кола на каква платформа е.
Значи при положение, че ФИАТ имат алтернативен модел и на Поло и на Гоуф едновременно, в лицето на Браво, не виждам абсолютно нищо, което да ме убеди да купя Поло
Полото за което пита колегата е това:То се произвежда за доста къс период, поради което по трудно се намират части втора употреба. Доста прилича на предходния модел, но не са същите.Ето някои разлики:
Разликата между поло1998г и поло 2000г е ОГРОМНА Полото произведено между 10.1999г и 10.2001г е поцинковано и при краш-тест взема 26 т ,а предходният модел 18 т ( за сравнение ауди А3 след 98г взема 25т ).Чаркалаците по двигателите и около тях (специално за 1.4 бензин - 60 к) са същите както и на предходният модел или с други думи не са скъпи
За цени на части и често срещани проблеми можеш да потърсиш във VW-форума.
и за кое по-точно да влеза в час, за 1000 - маховик540 - комплект Закс притискател, лагер и феродода не говоря за труд...или за това че съм питал в Ауто плюс, не говоря за някакви смешни части втора ръка или нещо от сорта...ако не ползваш отстъпки и си минаваш по нормалния ред с нормални части и ремонти... за какво изобщо говориме?или за разхода да влеза в час, не разбрах! пп Моля ви се, колеги, тъпо е да плюем по другите марки, просто е несериозно и винаги съм мислил, че в този форум има наистина по-реалисти хора, не фанатизирани .
Не говорете смешни неща и заблуждавате хората.При износен съединител се сменя само феродовия диск за 80 лв.И то цена на най добрия.Има и по евтини.А да не говорим,че при нормално каране съединителя се сменя след 200-250000 клм.Колата е много добра ,икономична и надежна в експлоатация.Пунто само може да мечтае за разхода на Поло във всички режими на експлоатация.Но както всички коли на Фолксваген е скъпичка за класа си.А защо е скъпичка трябва сами да си отговорите.
Все още се търси отговора но този въпрос. Това е необясним български феномен, защо за нещо толкова грозно сме готови да наринем маса пари, а и се счита за престижно и някакси гали окото подвижен и ръмжащ сандък да прави дръпки на светофар. Снощи - последен пример - чувам страхотен рев на светофара зад мен. Гледам - в огледалото Гоуфче. Ама нямаше как да ме изпревари, още докато светофарът е червен, защото отдясно го блокираше ТИР. Но само докато светна зелено, пръднята се размириса покрай мен и, о, изненада - над ауспуха му - до болка познатият надпис Ремус. Жалко, че жена ми беше с мен, а е бременна, защото в нормални условия не оставям никого да ме изпревари отдясно, камо ли това подобие на каруца Голф. Няма измислено нещо по-грозно от тези колици - дори Москвич Алеко е с по-добър дизайн. Чак Голф 5 вече прилича на нещо. Неслучайно Полото и не го споменавам - то е нещастен случай. А и хората, които карат Гоуфове и Алдита са един вид пациенти - с искрен смях посрещнах мненията от форума на Ауди, постнати във форума на Ланча - някакъв юнак се чуди като какво нещо е Ланча Либра и го било смях "да слезе" от А4 на Либра - класикът го е казал - "Боже, колко мъка има на този свят..."
Все още се търси отговора но този въпрос. Това е необясним български феномен, защо за нещо толкова грозно сме готови да наринем маса пари, а и се счита за престижно и някакси гали окото подвижен и ръмжащ сандък да прави дръпки на светофар. Снощи - последен пример - чувам страхотен рев на светофара зад мен. Гледам - в огледалото Гоуфче. Ама нямаше как да ме изпревари, още докато светофарът е червен, защото отдясно го блокираше ТИР. Но само докато светна зелено, пръднята се размириса покрай мен и, о, изненада - над ауспуха му - до болка познатият надпис Ремус. Жалко, че жена ми беше с мен, а е бременна, защото в нормални условия не оставям никого да ме изпревари отдясно, камо ли това подобие на каруца Голф. Няма измислено нещо по-грозно от тези колици - дори Москвич Алеко е с по-добър дизайн. Чак Голф 5 вече прилича на нещо. Неслучайно Полото и не го споменавам - то е нещастен случай. А и хората, които карат Гоуфове и Алдита са един вид пациенти - с искрен смях посрещнах мненията от форума на Ауди, постнати във форума на Ланча - някакъв юнак се чуди като какво нещо е Ланча Либра и го било смях "да слезе" от А4 на Либра - класикът го е казал - "Боже, колко мъка има на този свят..."
Колега на твое място ,когато някой ме задминава от дясно,особенно както в случая с теб с Голфа аз леко натискам спирачка и давам ляв мигач.Номера е по неприятен за другия отколкото да му уйдисаш на акъла.И да знаеш най- важните качества за една кола за обща употреба са: -да бъде надежна в експлоатация -да има ниски разходи в експлоатация/гориво и подръжка/ -да върви без видими кусури и по възможност повече -да влиза колкото по-малко в сервиз за ремонти -комфорта да е на приемливо ниво -и на последно място е важен дизайна и цвета на колата.Жените обикновено избират колите си по обратния ред.
За тези коли знам 2 неща, които се оказват фабрично с недостатъци - скоростна кутия и стъпковото моторче! Даже един познат като ще вкарва Поло директно му качва една скоростна кутия в багажника за всеки случай. Моторчето е вкарано в едно търкало барабар с инжектора и не се ремонтира, доколкото ми е известно! Цената е над 500 лева, ако не се лъжа! Абе готина кола!
Формите са му супер приятни, а мога да кажа, че не винаги се сменя само Феродо, защото и лагера си заминава, за притискател е желателно, за да няма проблеми, но разбира се, може да се мине и без него, защото той е вързан към маховика на това поло - 1.4тди и той е най скъп
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
Forsaken е абсолютно прав за стъпковото моторче, около 700лв е на Сименс и на около 10-та година всички пропищяват. Мъчили се из разни руски сайтове да го отремонтират, но временно за 2-3 месеца се спасява положението.
Количката си е доста симпатична според мен.ФВ имат доста добри модели,но за съжаление цените са им високи.Като цяло фиат са доста комфортни коли на ниска цена и карам такава,защото предпочитам за едни и същи пари да взема по-нова и по-комфортна кола,отколкото някоя стара немска трошка.Иначе нямам нищо против марката ФВ и Ауди и с удоволствие бих карал втората,ако можех да си позволя.
Коментар