Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Какво милите за VW Polo ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Forsaken написа:
    За тези коли знам 2 неща, които се оказват фабрично с недостатъци - скоростна кутия и стъпковото моторче! Даже един познат като ще вкарва Поло директно му качва една скоростна кутия в багажника за всеки случай. Моторчето е вкарано в едно търкало барабар с инжектора и не се ремонтира, доколкото ми е известно! Цената е над 500 лева, ако не се лъжа! Абе готина кола!
    Нито едното е верно нито другото което твърдиш.И недей да говориш неща,които си чул по кварталните кръчми.Моторчето няма нищо общо с инжектора и цената му е 160 лв.оргинал в магазина на Бошш на хладилника до старата мототехника.И плюс това моторчето за което говориш се слага до 1995 год. а след това решението е съвсем друго.В поста ставаше въпрос за доста по-късен модел на Поло.И недейте да плюете по всичко което не е Фиат защото е смешно и жалко за сериозни хора.

    Коментар


      #32
      BEX---GT написа:
      Формите са му супер приятни, а мога да кажа, че не винаги се сменя само Феродо, защото и лагера си заминава, за притискател е желателно, за да няма проблеми, но разбира се, може да се мине и без него, защото той е вързан към маховика на това поло - 1.4тди и той е най скъп
      Ами земи и смени и коляновия вал,защото той е вързан към маховика.За всеки случай,защото след време може да имаш проблеми.

      Коментар


        #33
        dudulia написа:
        Количката си е доста симпатична според мен.ФВ имат доста добри модели,но за съжаление цените са им високи.Като цяло фиат са доста комфортни коли на ниска цена и карам такава,защото предпочитам за едни и същи пари да взема по-нова и по-комфортна кола,отколкото някоя стара немска трошка.Иначе нямам нищо против марката ФВ и Ауди и с удоволствие бих карал втората,ако можех да си позволя.
        Ей това е обективно изказване и се присъединявам изцяло към него.И аз карам Фиат,защото съотношението качество цена е много добро.Но не си завирам главата в пясъка както някой колеги от форума и да казвам на черното бяло и да отричам всичко що не е Фиат.Всички коли си имат предимства и недостатъци и ако тръгна да изброявам недостатъците на Фиат съвсем няма да са малко.

        Коментар


          #34
          Stefan Hadjov написа:
          Но не си завирам главата в пясъка както някой колеги от форума и да казвам на черното бяло и да отричам всичко що не е Фиат.Всички коли си имат предимства и недостатъци и ако тръгна да изброявам недостатъците на Фиат съвсем няма да са малко.
          1000000000% истина!
          Bravo 1.6 16v

          Коментар


            #35
            Абе не знам моторче ли е или ТПС или каквото и да е там си с някакви писти, но брат ми щеше да си купува РОЛО бензин и беше изчел доста неща и със сигурност има нещо по инжекциона дето се скапва на около 10-та година и е към 700лв оригинално немско. Може и да е здрава кола, но никога няма да дам 7 бона за роло пред Пунто 2.
            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

            Коментар


              #36
              spark написа:
              Абе не знам моторче ли е или ТПС или каквото и да е там си с някакви писти, но брат ми щеше да си купува РОЛО бензин и беше изчел доста неща и със сигурност има нещо по инжекциона дето се скапва на около 10-та година и е към 700лв оригинално немско. Може и да е здрава кола, но никога няма да дам 7 бона за роло пред Пунто 2.
              И аз няма да дам и за това си карам Фиат.Но няма да си позволя да кажа,че Фолксваген е кофти кола и за това съм предпочел Фиат.Просто ценово е доста надценена на пазара защото си е създала голямо име.И това не е само явление за нашия пазар.Понеже често прескачам до Гемания , познавам добре немския пазар и винаги се връщам с кола купена за някой приятел трябва да знаете,че и там колите Фолкс.държат висока цена въпреки че се явяват родно производство за тях.Съвсем не отговаря на името си народен автомобил.А немците са изключително практични хора и за каквото и да е пари не дават лесно.

              Коментар


                #37
                Stefan Hadjov написа:
                BEX---GT написа:
                Формите са му супер приятни, а мога да кажа, че не винаги се сменя само Феродо, защото и лагера си заминава, за притискател е желателно, за да няма проблеми, но разбира се, може да се мине и без него, защото той е вързан към маховика на това поло - 1.4тди и той е най скъп
                Ами земи и смени и коляновия вал,защото той е вързан към маховика.За всеки случай,защото след време може да имаш проблеми.
                е това е несериозно!всички знаят, че съединител се сменя комплект.пп или може и маслото да си сменя без да сменям масления филтър. пп1 просто казвам, че мотора 1.4тди е по-капризен и във ФВ форума ще ти кажат така, спорът е излишен. едно СДИ ще има по-евтина поддръжка по двигателя.
                A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                e30 forever!

                Коментар


                  #38
                  BEX---GT написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  BEX---GT написа:
                  Формите са му супер приятни, а мога да кажа, че не винаги се сменя само Феродо, защото и лагера си заминава, за притискател е желателно, за да няма проблеми, но разбира се, може да се мине и без него, защото той е вързан към маховика на това поло - 1.4тди и той е най скъп
                  Ами земи и смени и коляновия вал,защото той е вързан към маховика.За всеки случай,защото след време може да имаш проблеми.
                  е това е несериозно!всички знаят, че съединител се сменя комплект.пп или може и маслото да си сменя без да сменям масления филтър. пп1 просто казвам, че мотора 1.4тди е по-капризен и във ФВ форума ще ти кажат така, спорът е излишен. едно СДИ ще има по-евтина поддръжка по двигателя.
                  Колега сменя се по принцип винаги това което е износено или счупено в един автомобил.На един съединител се износва само феродото.И се сменява феродовия диск.А някои може да си сменят и маховика.Фирмите производителки на резервни части са успяли да внушат ,че трябвало да се смени комплект феродов диск с притескателен диск и лагер.Така им е изгодно.Оборот се гони.Но разумния подход е да се сменят само след внимателен оглед от специалист и ако се открие нещо което не е в ред тогава да се смени.Но де ги тези специалисти??Ще изхвърлиш хубавите оргинални части и ще туриш някои ментета.Аз когато си сменявам съединител на мене не купувам и феродов диск.Ако е запазена механиката след оглед на оргиналния диск си купувеам само феродо за 12 лв.монтирам си го на оргиналния диск и започва нов живот.А тези които искат може да си сменят и всичко което е и около съединителя.Майстора ти казва съединител комплект 250 лв. най малко.Купува ги най малко с 20% отсъпка и само от части ще си сложи 50 лв в джоба.Каква ще му е ползата да ти сложи само феродо.Да не е луд.Всички са доволни:клиента,че са му турили нови части,майстора че си е турил 50 лв.от части и производителите на резервни части сащо заради непрекъснатите продажби.Така,че трябва да се разсъждава и действа разумно с оглед най добър ремонт за най малко пари.Поздрави от мен.

                  Коментар


                    #39
                    Радвам се, че мислиш така, това само ме успокоява, да кажа на френда с чиста душа да си смени само феродото и лагера(защото тресе на полусъединител, което съм сигурен, че е от там)Поздрави пп количката поло широк фар е много читава и със спортно окачване има невероятна стойка (да не офф-топичиме много)
                    A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
                    e30 forever!

                    Коментар


                      #40
                      Re: Какво милите за Vw Polo ?

                      "Интересува ме мнението за Vw Polo."Купи си Punto :D
                      Fiat Bravo 1,6 16V 103k.c. (Метан)

                      Коментар


                        #41
                        Stefan Hadjov написа:
                        BEX---GT написа:
                        и за кое по-точно да влеза в час, за 1000 - маховик540 - комплект Закс притискател, лагер и феродода не говоря за труд...или за това че съм питал в Ауто плюс, не говоря за някакви смешни части втора ръка или нещо от сорта...ако не ползваш отстъпки и си минаваш по нормалния ред с нормални части и ремонти... за какво изобщо говориме?или за разхода да влеза в час, не разбрах! пп Моля ви се, колеги, тъпо е да плюем по другите марки, просто е несериозно и винаги съм мислил, че в този форум има наистина по-реалисти хора, не фанатизирани .
                        Не говорете смешни неща и заблуждавате хората.При износен съединител се сменя само феродовия диск за 80 лв.И то цена на най добрия.Има и по евтини.А да не говорим,че при нормално каране съединителя се сменя след 200-250000 клм.Колата е много добра ,икономична и надежна в експлоатация.Пунто само може да мечтае за разхода на Поло във всички режими на експлоатация.Но както всички коли на Фолксваген е скъпичка за класа си.А защо е скъпичка трябва сами да си отговорите.
                        Колега не говори такива вицове да сравняваш разхода на поло с пунто като покараш и поло и пунто тагава пиши (освен ако не са измислили некое поло с разход 2.5 на сто ама аз още не съм чул)
                        Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
                        Alfa Romeo 146 1.9 JTD
                        Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V

                        Коментар


                          #42
                          Владимир Митков Стоянов написа:
                          Stefan Hadjov написа:
                          BEX---GT написа:
                          и за кое по-точно да влеза в час, за 1000 - маховик540 - комплект Закс притискател, лагер и феродода не говоря за труд...или за това че съм питал в Ауто плюс, не говоря за някакви смешни части втора ръка или нещо от сорта...ако не ползваш отстъпки и си минаваш по нормалния ред с нормални части и ремонти... за какво изобщо говориме?или за разхода да влеза в час, не разбрах! пп Моля ви се, колеги, тъпо е да плюем по другите марки, просто е несериозно и винаги съм мислил, че в този форум има наистина по-реалисти хора, не фанатизирани .
                          Не говорете смешни неща и заблуждавате хората.При износен съединител се сменя само феродовия диск за 80 лв.И то цена на най добрия.Има и по евтини.А да не говорим,че при нормално каране съединителя се сменя след 200-250000 клм.Колата е много добра ,икономична и надежна в експлоатация.Пунто само може да мечтае за разхода на Поло във всички режими на експлоатация.Но както всички коли на Фолксваген е скъпичка за класа си.А защо е скъпичка трябва сами да си отговорите.
                          Колега не говори такива вицове да сравняваш разхода на поло с пунто като покараш и поло и пунто тагава пиши (освен ако не са измислили некое поло с разход 2.5 на сто ама аз още не съм чул)
                          Ama разбира се бе колега,щом е Фолксваген всичко му е по-лишо.Не само разхода и цената му е по лоша..........

                          Коментар


                            #43
                            Не знам за Полото, но днес карах една Корса... Направо ме уби!!! Не бях се качвал на по-дървена кола. Воланът се върти супер трудно (и Кадета няма хидравлика, но се върти волана по-леко от на Темпрата), колата е като куц кон (45 коня беше). НИКОГА не бих си купил такава кола!!! Да си ги карат феновете им. Една кола няма ли стил, не те ли хване с дизайн първо, и после с параметри... ако ще и без пари да ми я дават, ц!Пък и Полото с нищо не ме хваща...смешна работа. Който ги харесва - да си ги кара. Аз - не!

                            Коментар


                              #44
                              Та... колега Stefan Hadjov, изгради ли си мнение за полото от трите страници тема във форум на Фиат или не?
                              Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                              Коментар


                                #45
                                Immortal написа:
                                Който ги харесва - да си ги кара. Аз - не!
                                Точно така колега.Който ги харесва да си ги кара.Ама хич не са малко.И за това цената им е толкова голяма.Ама какво да правиш прости хора.Нито от коли ,нито от дизайн разбират........

                                Коментар

                                Working...
                                X