Гласувах ЗА, откровенно лаишки, номисля, че си струва колицата. От доста време се оглеждам по вановете, но определено ФИАТ няма да е от тези, които ще предпочета. Не заради нещо друго, но просто много се изгъзариха нещо напоследък с цените на новите (а аз именно на такова се точа). Преди няколко седмици ходих на тестдрайв на новото Рено Гранде Сценик 1.9 CDTI - 130+ коньеве, 150 ги няма за нищо, една камара шукарии в базовия модел, огромно пространство (все пак вече и дете имам), сносна возия (вълреки, че жената вика, че типарата по-мекичко возела - и двамата със жената сме адски чаровани от возилото, определено това ни е фаворита засега И всичко на цена от магазин (най скъпата модификация!) за малко повече от един новичък от нашите с наполовина екстри и място, за двигатели незнам...Та за това и гласувах е така просто
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Renault Espace 1.9dCI - търся мнения за този ван
Collapse
X
-
bubachko
-
bubachko
Immortal написа:Вероятно има защо да е евтин...
Коментар
-
Kuku написа:Ми "Q7" сам по себе си е толкова смешен, че няма на къде повече, както и "Cayenne", и "Touareg", и прочие.... "ВАГ" Иначе, в сравнение с 5-10 пъти по-евтини коли е супер, да!LiGuru написа:Рено 19 Уилямс ...И така: Audi Q7 3.6 Premium (Tiptronic automatic transmission, quattro® permanent all-wheel drive)- начална цена $48,350.Фиат Браво по наш избор. Като избрахме всички онези, според нас крайно необходими, екстри - колата достигне интересната сума от 67 140 лв. или 47 957 долара по курса на деня.
Коментар
-
Във връзка с високите цени на нови Фиати...Ами вижте, колеги, бях чел в някакво английско издание (не помня кое даже - по интернет) отзиви за (тогава) новите Фиат Мареа и Фиат Мултипла. И там изказването беше изключително позитивно, а изводът беше нещо от рода на "отминало е времето на нескопосаните творения Ритмо и Регата, които италианците ни продаваха за автомобили и които хлопаха и тракаха и на 5-та година се разпадаха от ръжда". Именно тези са автомобилите, които са били значително по-евтини от другите си европейски конкуренти и е имало защо. Именно италианските автомобили от 70-те и 80-те години на миналия век са довели предразсъдъците изобщо за италианското автомобилостроене. Именно заради тези предразсъдъци все още можем да си купим относително евтина и хубава кола на старо.Типо-то все още има някои кусури. От Браво/Брава насам, и особено след излизането и на Стило, нещата вече започват да се променят. Стило в никакъв случай не отстъпва по нищо на Голф и Астра. А цената му е съвсем малко по-ниска от на конкурентите Рено, Пежо, Ситроен, Опел... Наскоро исках служебно оферти за всякакви автомобили. Ами новото Браво, при равни други условия, беше с някакви 300 лева по-евтино от Ситроен С4. Общо взето, цените на Фиат вече са почти същите като на останалите европейски коли. Също и качеството.Ще минат години и цените на употребявани коли ще се поизравнят още повече.Мисълта ми е, че трябва да свикваме с догонването на цените на конкурентите от страна на Фиат, след като и качеството е идентично. И да се радваме, че все пак на старо са малко по-евтини защото има разни псевдо-разбирачи, според които Голф-ът е вълшебна кола, а от Пасат-а "по-здраво нЕма"She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
bubachko написа:П.С.: Ето нещичко, на което попаднах предималко точно по тази темаhttp://bglog.net/BGLog/14809She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
bubachko
Kuku написа:Тая статия спокойно можеш да я разпечаташ на по-мека хартия и да си избършеш дупето с нея Са не ми се обяснява защо.... МИСЛИ, вместо да вярваш!!!
Коментар
-
Ама не, само вижте в тая дрислива статия цената на "Браво" - 67’000лв. - значи са му наслагали за 30’000лв. екстри Абсолютно същото и с "Крома" - 87’000лв. - пак екстри за 30’000лв.!!! СМЕЕЕХ 60’000$(Цена) + 1’000$(Транспорт) + 6’100$(Мито) + 5’000$(Акциз) + 14400$(ДДС) = около 86500$ = около 110’000лв.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар