Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика (домашния).

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с климатика (домашния).

    Колеги ето какъв е проблема.Спря тока по време на работа на климатика,изключих го от контакта и след като беше възстановено захранването,пак го включих.Да обаче не иска да тръгне,само на затопляне не иска,на другите функции си работи.Преди време пак беше станало така,но тогава работеше един цикъл на затопляне и след като спре не тръгваше,трябваше да го изключа от контакта и пак да го включа,за да повтори пак един цикъл и в един момент се оправи сам и си работеше,до последното спиране на тока.Ако някой има идея от какво може да е,да казва.Сигурно ще се наложи да викам човек да го види,но първо да питам,да не е нещо което да мога и аз да направя,да не е да извикам някого и после да ми се смеят,че е нещо простичко.

    #2
    При мен пък външното тяло не иска да спре Баси смеха - изключвам го, вътре всичко изгасва, а външното продължава да си бучи...
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с климатика (домашния).

      peho написа:
      Колеги ето какъв е проблема.Спря тока по време на работа на климатика,изключих го от контакта и след като беше възстановено захранването,пак го включих.Да обаче не иска да тръгне,само на затопляне не иска,на другите функции си работи.Преди време пак беше станало така,но тогава работеше един цикъл на затопляне и след като спре не тръгваше,трябваше да го изключа от контакта и пак да го включа,за да повтори пак един цикъл и в един момент се оправи сам и си работеше,до последното спиране на тока.Ако някой има идея от какво може да е,да казва.Сигурно ще се наложи да викам човек да го види,но първо да питам,да не е нещо което да мога и аз да направя,да не е да извикам някого и после да ми се смеят,че е нещо простичко.
      Пешо, най-вероятно нещо е станало при изключването на тока... Няма какво да направиш - всичко е един чип. Ако е гаранционен - викай си техниците. (иначе - пак де). А ако беше в нормална държава щеше да пуснеш един иск срещу ел.компанията и те да ти платят ремонта.

      Коментар


        #4
        След като писах тук ходих да го гледам по-обстойно,отворих там капака и гледах какво става.Като го пусна,включва но компресора не тръгва,само се чува за кратко едно "бззззз.." и спира,след малко пак се опитва и така,а през това време вентилатора се върти много бавно,на някаква бавна скорост.Гледах че има един огромен кондензатор,скатан там отзад и си мисля да не е нещо той да е заминал и да не може да се развърти компресора.А иначе компресора се загрява,това пък на какво се дължи,започвам да си мисля че има някакъв нагревател.

        Коментар


          #5
          Като за начало ми кажи марката и точния модел на климатика и ще видя какво ще ти измисля Занимавам с тия простотии вече цяла година...
          www.CarProfi-BG.com
          Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
          Зареждане и ремонт на автоклиматици.
          Най-атрактивните цени в София!

          Коментар


            #6
            jenshen73 написа:
            При мен пък външното тяло не иска да спре Баси смеха - изключвам го, вътре всичко изгасва, а външното продължава да си бучи...
            Компресора ли продължава да работи?Ако е така може да ти е залепнал контактора който го включва.

            Коментар


              #7
              crush написа:
              Като за начало ми кажи марката и точния модел на климатика и ще видя какво ще ти измисля Занимавам с тия простотии вече цяла година...
              Osaka CH-30-JV

              Коментар


                #8
                Е по-дървени климатици от Осака нема. Попринцип работят супер докато не се счупят поне веднъж. За съжаление за този климатик не мога да ти помогна. Марките, за които съм технически компетентен са Панасоник, Самсунг, Фуджитсу, Хитачи, Мидеа. Ако имаш питане там мога да помогна. А на Осака специално единствения им оторизиран сервиз е в Бургас...
                www.CarProfi-BG.com
                Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
                Зареждане и ремонт на автоклиматици.
                Най-атрактивните цени в София!

                Коментар


                  #9
                  peho написа:
                  След като писах тук ходих да го гледам по-обстойно,отворих там капака и гледах какво става.Като го пусна,включва но компресора не тръгва,само се чува за кратко едно "бззззз.." и спира,след малко пак се опитва и така,а през това време вентилатора се върти много бавно,на някаква бавна скорост.Гледах че има един огромен кондензатор,скатан там отзад и си мисля да не е нещо той да е заминал и да не може да се развърти компресора.А иначе компресора се загрява,това пък на какво се дължи,започвам да си мисля че има някакъв нагревател.
                  независимо от марката на климатика те работят на един и същи принцип. 1.Компресора ти загрява защото се мъчи да завърти но неможе.затова чуваш и това "бззззз" затова по добре не го оставяи да се мъчи така.2.при спирането на тока е възможно да се е получил токов удър и въпросния кондензатор който си видял да е пробил.Вземи му данните и го смени.ако има само един кондензатор то той е съвкупно пусков и работен в едно.и в случая неможе да пусне компресора.3.огледай се за някакво реле около кондензатора.защото не тръгне ли след смяната на кондензатора има вероятност да е изгоряло и пусковото реле.На компресора му трябват тези две неща за да тръгне.кондензатор и реле.Успех.
                  Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                  Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                  VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                  VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                  Коментар


                    #10
                    peho написа:
                    jenshen73 написа:
                    При мен пък външното тяло не иска да спре Баси смеха - изключвам го, вътре всичко изгасва, а външното продължава да си бучи...
                    Компресора ли продължава да работи?Ако е така може да ти е залепнал контактора който го включва.
                    Ами точно компресора със все охлаждането на външното тяло. Абе баш цялото външно си баца Смешното е, че цяла зима не дадох на домочадието да го гасят, позатопли се - решили да го спрат, а той не иска
                    Steliyan's Life!
                    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                    Коментар


                      #11
                      peho написа:
                      След като писах тук ходих да го гледам по-обстойно,отворих там капака и гледах какво става.Като го пусна,включва но компресора не тръгва,само се чува за кратко едно "бззззз.." и спира,след малко пак се опитва и така,а през това време вентилатора се върти много бавно,на някаква бавна скорост.Гледах че има един огромен кондензатор,скатан там отзад и си мисля да не е нещо той да е заминал и да не може да се развърти компресора.А иначе компресора се загрява,това пък на какво се дължи,започвам да си мисля че има някакъв нагревател.
                      Какъв нагревател компресора ти е блокирал механично за това грее така.
                      Обичам си работата.

                      Коментар


                        #12
                        Valentin_V написа:
                        Какъв нагревател компресора ти е блокирал механично за това грее така.
                        Ето този нагревател:Схемата не се вижда много хубаво,но с телефон от близо това се получи,иначе там е написано "compressor heater".
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          #13
                          Този нагревател е 50вата и неможе да напече така компресора както казваш. И нагревателя се включва при температура по ниска от 0 градуса. Щом и след подмяна на пусковия кондензатот не тръгва а звънти дефекта е в компресора. Има ампер клещи измислени за тази работа измери с такива тока и кажи какъв е.
                          Обичам си работата.

                          Коментар


                            #14
                            Кондензатора не е подменян,не съм правил нищо относно ремонта на климатика.Знаеш ли какъв е кондензатора,с какъв капацитет е?Понеже е скрит отзад и не мога да го видя без да направя повечко разглобяване, а сега нямам време за това.

                            Коментар


                              #15
                              peho написа:
                              Кондензатора не е подменян,не съм правил нищо относно ремонта на климатика.Знаеш ли какъв е кондензатора,с какъв капацитет е?Понеже е скрит отзад и не мога да го видя без да направя повечко разглобяване, а сега нямам време за това.
                              Хубаво е да разглобиш малко този климатик за да видиш кондензатора.климатика иначе какъв е.9-ка или 12-ка.
                              Valentin_V написа:
                              Този нагревател е 50вата и неможе да напече така компресора както казваш. И нагревателя се включва при температура по ниска от 0 градуса. Щом и след подмяна на пусковия кондензатот не тръгва а звънти дефекта е в компресора. Има ампер клещи измислени за тази работа измери с такива тока и кажи какъв е.
                              колега този нагревател е за картера на компресора за да подгрява маслото но не чак при по ниски от 0 градуса.а и той няма как да замери тока туй като компресора не тръгва.докато не завърти консумация няма.и именно от това му грее,че не може да тръгне.просто се мъчи.
                              Fiat Uno 1.1 60SX 92г.
                              Fiat Bravo 1.9 TD100 97г.
                              VW Passat 1,9 TDI P.D. 2000г.
                              VW Caddy 1,6 BiFuel 2012г.

                              Коментар

                              Working...
                              X