Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За евтината поддръжка и софийските майстори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За евтината поддръжка и софийските майстори

    Здравейте. Искам да изкажа разочарованието си, което трябваше да претърпя. Наскоро станах собственик на Фиат Браво 97 година. Дадох по-малко пари от това, което можех да си позволя - да останат и някои за зор заман, че дори и за газ. Та взех си Бравото и доволен почнах да си го карам. Ама си като всяка стара кола имаше и някои проблеми - потеше стъклата, като ги правеше мазни, съединителя отделяше много високо и стартера правеше номера. Бели кахъри. Та тръгнах да оправя стартера - излезе ми 102 лева. 102 лева за почистване - имало още живот в четките. Значи след някой друг месец пак ще се дават пари. Както и да е. Мина се не мина 2 седмици и си казвам хайде малко ремъци и масла да посменим, както и прословутия термостат. Равносметката е 695 лева за смяна на термостат, масло, филтри, ролки и ремъци. Едвам го преглътнах. Остана да направя потенето на стъклата и съединителя, когато имам пари. Питах за труда за съединител - 180 лева - трябвало да се свалят скорости. Добре, обаче потенето няма как да го търпя и им казвам да видят радиаторчето на парното. Гледат какво не гледат казват ми, че о-пръстените ми са за смяна, а иначе радиаторчето е ок. Аз се радвам - ще излезе малко пари. Ще излезе дръг път - не можели да намерят о-пръстени та ме караха аз да си намеря, като ми казаха,че такива няма никъде да ходя в Ауто Италия. Отивам и се сдобивам с два пръстена за 8,40 лева общо. Връщам се и в края на деня си вземам колата. Познайте - пак поти стъклата. Яд, яд ама какво да направя. Тръгвам да се прибирам към там, откъдето съм и трябва да карам на отворен прозорец, че все пак през нощта няма как. Стигам си и отивам със същия проблем - изпотяването. Казват ми радиаторче, питам за цена - 35 лева ( в София ми бяха казали само 100 лева за радиаторчето). Вземам радиаторче и междувременно питам за съединител комплект - 130 лева струва в дълбоката провинция. Карам я в 13 часа същия ден, като в 19 часа си я взех с нов съединител и без да ми поти стъклата срещу 230 лева с труда. Колеги повече моята кола няма да влезе в Софийски сервиз. Поздрави от мен и добре се оглеждайте преди да започнете да давате париА иначе сега Бравото е невероятно. Кеф е да си е твое и да си го караш. :D
    Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

    #2
    Както казват сърбите ’ово е стандарт’
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #3
      Абе майсторите са престъпници.Парите ги нямат за нищо, мен ми искат за пребоядисване 1500 лв., а чета че един колега го направил за 400 и ми стана лошо.

      Коментар


        #4
        1115 написа:
        Абе майсторите са престъпници.Парите ги нямат за нищо, мен ми искат за пребоядисване 1500 лв., а чета че един колега го направил за 400 и ми стана лошо.
        В Русе ще ти намеря за около 1000 лв.

        Коментар


          #5
          1115 написа:
          Абе майсторите са престъпници.Парите ги нямат за нищо, мен ми искат за пребоядисване 1500 лв., а чета че един колега го направил за 400 и ми стана лошо.
          Колега тоя дето ти иска 1500 лв. за пребоядисване може да му кажеш да да хване цялата техника и бои с които работи и да си ги завре...знаете къде!мен на скоро ме удариха и като ми каза бояджията 800 лв. за цялата кола бях в шок, ама то било защото за пунтото била по-скъпа боята, а тоя с тия 1500 лв. не знам явно тука при нас е по-евтино, ако имаш желание заповядай ще те заведа при моя познат, а дава и гаранция за боята.
          Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
          Alfa Romeo 146 1.9 JTD
          Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
          Alfa Romeo 155 2.0 8V

          Коментар


            #6
            сервмизи

            аз за това е карав във Велинград при познати за ходова част боядисване и подобни а другото сам си го правя /остават пари дасе видим с приятели и за път /е не е супер колата ама е готова винаги за път на всякъде дали 10 или 1000 км все тая. преди да се иде на сервиз може да се провери що годе е сервиза и за какви пари работат не всеки може да е остава колата и -/Вижте нещо колата не работи квото трябав да се оправи / и после плащаш 1ххх
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Ключар, дано си по-добър такъв, отколкото писател. Братле, всеки път като реша да те чета и трябва да ходя на очен лекар, защото очите отказват да подават каквато и да е смислена информация към мозъка...
              Steliyan's Life!
              FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

              Коментар


                #8
                Re: За евтината поддръжка и софийските майстори

                dvoinikat написа:
                Здравейте. Искам да изкажа разочарованието си, което трябваше да претърпя. Наскоро станах собственик на Фиат Браво 97 година. Дадох по-малко пари от това, което можех да си позволя - да останат и някои за зор заман, че дори и за газ. Та взех си Бравото и доволен почнах да си го карам. Ама си като всяка стара кола имаше и някои проблеми - потеше стъклата, като ги правеше мазни, съединителя отделяше много високо и стартера правеше номера. Бели кахъри. Та тръгнах да оправя стартера - излезе ми 102 лева. 102 лева за почистване - имало още живот в четките. Значи след някой друг месец пак ще се дават пари. Както и да е. Мина се не мина 2 седмици и си казвам хайде малко ремъци и масла да посменим, както и прословутия термостат. Равносметката е 695 лева за смяна на термостат, масло, филтри, ролки и ремъци. Едвам го преглътнах. Остана да направя потенето на стъклата и съединителя, когато имам пари. Питах за труда за съединител - 180 лева - трябвало да се свалят скорости. Добре, обаче потенето няма как да го търпя и им казвам да видят радиаторчето на парното. Гледат какво не гледат казват ми, че о-пръстените ми са за смяна, а иначе радиаторчето е ок. Аз се радвам - ще излезе малко пари. Ще излезе дръг път - не можели да намерят о-пръстени та ме караха аз да си намеря, като ми казаха,че такива няма никъде да ходя в Ауто Италия. Отивам и се сдобивам с два пръстена за 8,40 лева общо. Връщам се и в края на деня си вземам колата. Познайте - пак поти стъклата. Яд, яд ама какво да направя. Тръгвам да се прибирам към там, откъдето съм и трябва да карам на отворен прозорец, че все пак през нощта няма как. Стигам си и отивам със същия проблем - изпотяването. Казват ми радиаторче, питам за цена - 35 лева ( в София ми бяха казали само 100 лева за радиаторчето). Вземам радиаторче и междувременно питам за съединител комплект - 130 лева струва в дълбоката провинция. Карам я в 13 часа същия ден, като в 19 часа си я взех с нов съединител и без да ми поти стъклата срещу 230 лева с труда. Колеги повече моята кола няма да влезе в Софийски сервиз. Поздрави от мен и добре се оглеждайте преди да започнете да давате париА иначе сега Бравото е невероятно. Кеф е да си е твое и да си го караш. :D
                Е как така ще кажеш за "майсторите" не те е срам. Всичките са честни и съвестни хора и работят за без пари само и сам да си доволен Абре човек язък дет си спестил толкова пари , та да им напълниш гушите после с тях, кво е тва 102 лева почистване, кви са тея 700 лева ремъци ебати мушениците. И що се правят на луди , как така от пръстените тече па радиатора бил здрав, те да не са го сваляли да го гледат, мушеници. Нямало пръстени, аиде бе, 15 стотинки струва единия с размер 26.5 на 2.5мм маи беше, обикновен О-пръстен има го в всеки магазин за О=пръстени и семеринги. 180 лева труд за съединител те мотора да ти свалят е по евтино. Бате другия път питаи тука в форума кво да правиш преди да ти дернат кожата някъде. И в софия има сервизи с нормални цени ама беше хубаво да питаш тук колегите от столицата щяха да те упътят. Ама то щи е за урок.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #9
                  Re: За евтината поддръжка и софийските майстори

                  dvoinikat написа:
                  Здравейте ...
                  Ако си мислиш, че тия в провинцията са по-различни, дълбоко се лъжеш! В оторизирания сервиз на ФИАТ в Благоевград не знаят колко двигателно масло да сипят в Алфа 156 братле! Обяснявам им - 4,4 л. събира мотора, та накрая ми бяха сложили половин пръст над максимума. Лошото е, че го видях след седмица, т.е. след като ми направи една огромна локва под колата. В момента колата ми е във Вантотрейд за отсраняване на теча. Може да взимат по-евтино в провиницята, ама в повечето случай ти правят колата от здрава счупена! Да не знаят колко масло се сипва в двигателя, представяш ли си? Отиризиран сервиз на Фиат, където същевременно продават и нови коли - Браво 2007, Линеа, Гранде Пунто, които имат и гаранция при тях ... Боже Господи!А пък за Ванто какво да коментирам ... първоначално ми обявиха цена към 430 лв. за ремонта, а след прегледа отидехме на 770 лв. + смяна на два долни носача, за които никой от тукашните сервизи не ми е споменал, т.е. мислех, че ходовата част е здрава! Вчера дори ми се обадиха да ми кажат за горна помпа съединител, че била за смяна ... викам на приемчика - братчед, аз при тебе за носачи и помпа на съединител ли дойдех или да ми отстраниш течовете бе мааа му стара? Нито ми прави впечатление, че тропа, нито, че съединителя отделя проблемно! Просто са решили, че трябва да им оставя 1000 кинта!А на тоя приемчикът (леко пълен е такъв) някой разбира ли му какво говори или само аз не го разбирам? 100 пъти му казах ... абе в багажника има нов вариатор + задни накладки, сменете ги! Вчера ми се обажда и ми казва, че трябвало да си купя ремонтен комплект за вариатор + накладки от тях за да ги сменят! Казвам му ... абе човек, нали ти показах в багажника новия вариатор и новите задни накладки, за какво ми пишеш в цената части от Вас? И е такива ми ти работи ... направо не ми се пише даже ...

                  Коментар


                    #10
                    Влади, много издебеле си я захванал...
                    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                    Коментар


                      #11
                      Yavor написа:
                      Влади, много издебеле си я захванал...
                      След първите 1300 лв. мислех, че съм я стегнал ... това сега е новото двеста. А требват и 600 кинта за нови гуми!Тия Алфи излизат златни направо ...

                      Коментар


                        #12
                        doofiat написа:
                        1115 написа:
                        Абе майсторите са престъпници.Парите ги нямат за нищо, мен ми искат за пребоядисване 1500 лв., а чета че един колега го направил за 400 и ми стана лошо.
                        В Русе ще ти намеря за около 1000 лв.
                        В Чирпан мисля ,че и за 400-500 може да стане

                        Коментар


                          #13
                          Re: За евтината поддръжка и софийските майстори

                          wwweb написа:
                          dvoinikat написа:
                          Здравейте ...
                          Ако си мислиш, че тия в провинцията са по-различни, дълбоко се лъжеш! В оторизирания сервиз на ФИАТ в Благоевград не знаят колко двигателно масло да сипят в Алфа 156 братле! Обяснявам им - 4,4 л. събира мотора, та накрая ми бяха сложили половин пръст над максимума. Лошото е, че го видях след седмица, т.е. след като ми направи една огромна локва под колата. В момента колата ми е във Вантотрейд за отсраняване на теча. Може да взимат по-евтино в провиницята, ама в повечето случай ти правят колата от здрава счупена! Да не знаят колко масло се сипва в двигателя, представяш ли си? Отиризиран сервиз на Фиат, където същевременно продават и нови коли - Браво 2007, Линеа, Гранде Пунто, които имат и гаранция при тях ... Боже Господи!А пък за Ванто какво да коментирам ... първоначално ми обявиха цена към 430 лв. за ремонта, а след прегледа отидехме на 770 лв. + смяна на два долни носача, за които никой от тукашните сервизи не ми е споменал, т.е. мислех, че ходовата част е здрава! Вчера дори ми се обадиха да ми кажат за горна помпа съединител, че била за смяна ... викам на приемчика - братчед, аз при тебе за носачи и помпа на съединител ли дойдех или да ми отстраниш течовете бе мааа му стара? Нито ми прави впечатление, че тропа, нито, че съединителя отделя проблемно! Просто са решили, че трябва да им оставя 1000 кинта!Случайно или не, и дА на тоя приемчикът (леко пълен е такъв) някой разбира ли му какво говори или само аз не го разбирам? 100 пъти му казах ... абе в багажника има нов вариатор + задни накладки, сменете ги! Вчера ми се обажда и ми казва, че трябвало да си купя ремонтен комплект за вариатор + накладки от тях за да ги сменят! Казвам му ... абе човек, нали ти показах в багажника новия вариатор и новите задни накладки, за какво ми пишеш в цената части от Вас? И е такива ми ти работи ... направо не ми се пише даже ...
                          http://Случайно или не, и двата пъти...?литика.
                          N.Y. State of Mind

                          Коментар


                            #14
                            Re: сервмизи

                            kluchar написа:
                            аз за това е карав във Велинград при познати за ходова част боядисване и подобни а другото сам си го правя /остават пари дасе видим с приятели и за път /е не е супер колата ама е готова винаги за път на всякъде дали 10 или 1000 км все тая. преди да се иде на сервиз може да се провери що годе е сервиза и за какви пари работат не всеки може да е остава колата и -/Вижте нещо колата не работи квото трябав да се оправи / и после плащаш 1ххх
                            Брато, ти си вторият след Анастасия Мозер, изреченията на който траят от раждането до смъртта. Цял живот - едно изречение и нито един препинателен знак. Наистина ли смяташ че нещо от това се разбира?
                            SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                            Коментар


                              #15
                              wwweb написа:
                              След първите 1300 лв. мислех, че съм я стегнал ... това сега е новото двеста. А требват и 600 кинта за нови гуми!Тия Алфи излизат златни направо ...
                              а защо си ходил във Ванто въобще? не знаеш ли за клубния сервиз?

                              Коментар

                              Working...
                              X