Здравейте. Искам да изкажа разочарованието си, което трябваше да претърпя. Наскоро станах собственик на Фиат Браво 97 година. Дадох по-малко пари от това, което можех да си позволя - да останат и някои за зор заман, че дори и за газ. Та взех си Бравото и доволен почнах да си го карам. Ама си като всяка стара кола имаше и някои проблеми - потеше стъклата, като ги правеше мазни, съединителя отделяше много високо и стартера правеше номера. Бели кахъри. Та тръгнах да оправя стартера - излезе ми 102 лева. 102 лева за почистване - имало още живот в четките. Значи след някой друг месец пак ще се дават пари. Както и да е. Мина се не мина 2 седмици и си казвам хайде малко ремъци и масла да посменим, както и прословутия термостат. Равносметката е 695 лева за смяна на термостат, масло, филтри, ролки и ремъци. Едвам го преглътнах. Остана да направя потенето на стъклата и съединителя, когато имам пари. Питах за труда за съединител - 180 лева - трябвало да се свалят скорости. Добре, обаче потенето няма как да го търпя и им казвам да видят радиаторчето на парното. Гледат какво не гледат казват ми, че о-пръстените ми са за смяна, а иначе радиаторчето е ок. Аз се радвам - ще излезе малко пари. Ще излезе дръг път - не можели да намерят о-пръстени та ме караха аз да си намеря, като ми казаха,че такива няма никъде да ходя в Ауто Италия. Отивам и се сдобивам с два пръстена за 8,40 лева общо. Връщам се и в края на деня си вземам колата. Познайте - пак поти стъклата. Яд, яд ама какво да направя. Тръгвам да се прибирам към там, откъдето съм и трябва да карам на отворен прозорец, че все пак през нощта няма как. Стигам си и отивам със същия проблем - изпотяването. Казват ми радиаторче, питам за цена - 35 лева ( в София ми бяха казали само 100 лева за радиаторчето). Вземам радиаторче и междувременно питам за съединител комплект - 130 лева струва в дълбоката провинция. Карам я в 13 часа същия ден, като в 19 часа си я взех с нов съединител и без да ми поти стъклата срещу 230 лева с труда. Колеги повече моята кола няма да влезе в Софийски сервиз. Поздрави от мен и добре се оглеждайте преди да започнете да давате париА иначе сега Бравото е невероятно. Кеф е да си е твое и да си го караш. :D
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За евтината поддръжка и софийските майстори
Collapse
X
-
1115 написа:Абе майсторите са престъпници.Парите ги нямат за нищо, мен ми искат за пребоядисване 1500 лв., а чета че един колега го направил за 400 и ми стана лошо.Fiat Punto 1.2 75 ELX-Forever
Alfa Romeo 146 1.9 JTD
Fiat Bravo 1.6 16v SX-Ex
Alfa Romeo 155 2.0 8V
Коментар
-
сервмизи
аз за това е карав във Велинград при познати за ходова част боядисване и подобни а другото сам си го правя /остават пари дасе видим с приятели и за път /е не е супер колата ама е готова винаги за път на всякъде дали 10 или 1000 км все тая. преди да се иде на сервиз може да се провери що годе е сервиза и за какви пари работат не всеки може да е остава колата и -/Вижте нещо колата не работи квото трябав да се оправи / и после плащаш 1ххх
Коментар
-
Ключар, дано си по-добър такъв, отколкото писател. Братле, всеки път като реша да те чета и трябва да ходя на очен лекар, защото очите отказват да подават каквато и да е смислена информация към мозъка...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: За евтината поддръжка и софийските майстори
dvoinikat написа:Здравейте. Искам да изкажа разочарованието си, което трябваше да претърпя. Наскоро станах собственик на Фиат Браво 97 година. Дадох по-малко пари от това, което можех да си позволя - да останат и някои за зор заман, че дори и за газ. Та взех си Бравото и доволен почнах да си го карам. Ама си като всяка стара кола имаше и някои проблеми - потеше стъклата, като ги правеше мазни, съединителя отделяше много високо и стартера правеше номера. Бели кахъри. Та тръгнах да оправя стартера - излезе ми 102 лева. 102 лева за почистване - имало още живот в четките. Значи след някой друг месец пак ще се дават пари. Както и да е. Мина се не мина 2 седмици и си казвам хайде малко ремъци и масла да посменим, както и прословутия термостат. Равносметката е 695 лева за смяна на термостат, масло, филтри, ролки и ремъци. Едвам го преглътнах. Остана да направя потенето на стъклата и съединителя, когато имам пари. Питах за труда за съединител - 180 лева - трябвало да се свалят скорости. Добре, обаче потенето няма как да го търпя и им казвам да видят радиаторчето на парното. Гледат какво не гледат казват ми, че о-пръстените ми са за смяна, а иначе радиаторчето е ок. Аз се радвам - ще излезе малко пари. Ще излезе дръг път - не можели да намерят о-пръстени та ме караха аз да си намеря, като ми казаха,че такива няма никъде да ходя в Ауто Италия. Отивам и се сдобивам с два пръстена за 8,40 лева общо. Връщам се и в края на деня си вземам колата. Познайте - пак поти стъклата. Яд, яд ама какво да направя. Тръгвам да се прибирам към там, откъдето съм и трябва да карам на отворен прозорец, че все пак през нощта няма как. Стигам си и отивам със същия проблем - изпотяването. Казват ми радиаторче, питам за цена - 35 лева ( в София ми бяха казали само 100 лева за радиаторчето). Вземам радиаторче и междувременно питам за съединител комплект - 130 лева струва в дълбоката провинция. Карам я в 13 часа същия ден, като в 19 часа си я взех с нов съединител и без да ми поти стъклата срещу 230 лева с труда. Колеги повече моята кола няма да влезе в Софийски сервиз. Поздрави от мен и добре се оглеждайте преди да започнете да давате париА иначе сега Бравото е невероятно. Кеф е да си е твое и да си го караш. :DПравило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Re: За евтината поддръжка и софийските майстори
dvoinikat написа:Здравейте ...
Коментар
-
Re: За евтината поддръжка и софийските майстори
wwweb написа:dvoinikat написа:Здравейте ...N.Y. State of Mind
Коментар
-
Re: сервмизи
kluchar написа:аз за това е карав във Велинград при познати за ходова част боядисване и подобни а другото сам си го правя /остават пари дасе видим с приятели и за път /е не е супер колата ама е готова винаги за път на всякъде дали 10 или 1000 км все тая. преди да се иде на сервиз може да се провери що годе е сервиза и за какви пари работат не всеки може да е остава колата и -/Вижте нещо колата не работи квото трябав да се оправи / и после плащаш 1хххSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар