Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За евтината поддръжка и софийските майстори

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ajaxus написа:
    wwweb написа:
    След първите 1300 лв. мислех, че съм я стегнал ... това сега е новото двеста. А требват и 600 кинта за нови гуми!Тия Алфи излизат златни направо ...
    а защо си ходил във Ванто въобще? не знаеш ли за клубния сервиз?
    Защото, докато го намера тоя клубен сервиз из чудесните софийски пътища, ще съм за цялостна смяна на ходова част ...До Ванто поне се стига без сериозни проблеми, като идваш откъм Благоевград ...

    Коментар


      #17
      Баси мамата.Какви са тези 600 лв .Не знам с кой мотор караш ама има доста он-лайн магазини и не е зле малко да си свериш часовника с цените.За пример ще ти дам мотора 1.6 16V на ФИАТ който е най-масов.1.Ангренажен ремък 45-50лв.2.Обтягаща ролка 45лв.3.Паразитна ролка не повече от 20лв.4.Масло Селения-14лв литъра5.Маслен филтър не повече от 20лв.6.Термостат около 85лв.До тука батка са няма и 300лв. а до 600 ти е взето за труда,което за мен е доста.Не е луд този дето изяжда баницата ,а този дето му я дава.

      Коментар


        #18
        lubobg написа:
        Баси мамата.Какви са тези 600 лв ........2.Обтягаща ролка 45лв.
        Я кажи от къде я намираш тая ролка обтягаща за 45 лева и ква марка е, че аз освен една бразилска дет уж била орджиналдъ за 125 лева друга не намирам.
        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

        Коментар


          #19
          С ангренажния възел шега не бива. Всеки спестен лев ще ти излезе през ...Там само оригинални части!

          Коментар


            #20
            lubobg написа:
            Не е луд този дето изяжда баницата ,а този дето му я дава.
            Хм...има нещо вярно в това
            N.Y. State of Mind

            Коментар


              #21
              Абе дернали са ми кожата, ама нейсе. Преди карах Форд Сиера и в същия сервиз само добри отзиви (става съпрос за сервиза взел 695 лева за смяна на ремъци и масло). А иначе от майсторите, които ми смениха съединителя остахах очарован. За 4 часа ми смениха съединителя и подхванаха парното, като през 30 мин спираха за по биричка. То не е гаранция, че като провериш един сервиз колко пари взема за труд ще си доволен - нали знаеш "един път да ти разглобя колата пък ти ела ми кажи че нямаш пари и да ти я събирам". Няма начин - като си видиш каручката разглобена ти ства мило и даваш ли даваш...
              Fiat Bravo 1,6 16V 103 hp

              Коментар

              Working...
              X