Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

По-добри ли са VW от FIAT?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Между другото...днес, докато чаках пред Каргоекспрес момчетата от сервиза, за да взема колата, се запознах с една дама, която чакаше да си вземе Меривата - на един месец, на 3500 километра. За втори път и сменят ЕКУ-то. Описва си проблема точно по същият начин - СЕРВИЗ, лампи и аут.....Ако в световен план, концерните продължават да бълват коли с нискокачествени и несирурни електроники, народа ще започне да купува Дачия - защото за две години, от всички нови коли, които смених, само Дачията не ми е давала дефекти, проблеми и т.н., единственият и кусур беше, че Варна - София се равняваше на Варна Ню Йорк - пристигах и едвам излизах от колата-парцал. Първата Дачия за 90000 км смени само калобрани, щото слизайки от бордюр ги смлях, а втората - нищо.....за Авео-то няма да говоря, щото там трагедията е пълна, а с Линеата за два месеца и 25000 влизах трипъти, но за глупости - закопчалка на колан, натягане на ръчна и сега предстои тампони на макферсон...Извод - колкото по-просташка и елементарна ти е колата, толкова си по-сигурен в нея....клоня към пълно разочарование от ел-глезотииките.А по отношение на класацията на автомобилите за надеждност, качество и здравина, смятам че тенденцията е да се изравняват силите за сметка на нискокачествени материали и ниска стойност на автомобила. Някъде бях писал, споделям го и сега - здравата кола е мениджърски провал за компаниите...Немските коли винаги са били еквивалент за здравина, надеждност и т.н........ама за поколението автомобили от 80-те и 90-те.....а ся гледаме порно от рода на пластмасови колектори, дето и една газова не си струва да и сложиш...Старите правила вече не важат...

    Коментар


      #32
      Колега ikov_Vr, имам предвид, че като визия няма никакво развитие спрямо двойката и тройката и прилича на сандък, а след като казваш, че няма нищо общо дори с тройката, как я сравняваш с Пунтото. Но както и да е - в никакъв случай не бих заменил Фиата с Фолксваген, пък катъвто ще да е той.
      Fiat Marea Weekend 1,6 16V

      Коментар


        #33
        Slavi_Lancia написа:
        Колега сигурно се бъркаш, кви компютри кви ремонти тва е фоксваген тои НИКОГА не се разваля, влиза в сервиза само за профилактика и пастиране. Някои да е видял тая здраве немска машина някога да се развали, питам аз, а???????????
        Абе откога слагат компютри във ФВагините....
        BMW E90 320D
        ех. FIAT COUPE 2.0 16V
        ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
        ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine

        Коментар


          #34
          Аз лично харесвам VW,бих си взел отново!

          Коментар


            #35
            Както се каза и аз споделям.Колата за мен е да ми доставя И удоволствие.Имах възможността да избирам, и отново си избрах италианската защо ли?Минусите, където с чисто сърце и душа го споделям - сравнявам Голф4 с Либра, защото това имах възможност да избирам:- предното окачване е малко по-скъпо, а бе да кажем, че е същото като цена.- Задното окачване е направо поне 3 пъти по-скъпо от на Голфа.- Недай си боже нещо се случи с колата ти, да те ударят, части особено габаритни няма посмъртно, само застрахователи и чакаш доставки.Въпреки гореизброените "недостатъци" си избрах Либрата.Искам някой, който кара ФВ да ми даде отговор, въпреки моите горни писания, защо съм избрал Либрата?И да ми даде той отговор, защо кара ФВ, като единствения отговор, който не го признавам "А бе евтин ми е за поддръжка и е супер здрав" С този отговор аз ще ти кажа - купи си каруца, още по-евтина и още по-здрава.Само като затвориш вратата и звука, който чуя да излиза за мен говори много за една кола.Избрах кола с дух, защото аз ще я карам, и освен да се придвижвам от точка А до точка Б правя следното:Докато си вися по светофарите слушам Босе, оглеждам всеки елемент как е направен, линията на колата, и това ме прави щастлив. Ако бях си взел Голф4, нямаше да давам пари евентуално в бъдещето за частите на Либрата 4 пъти повече, ако някой ме удари, отивам в първата морга, купувам си всичко на цената на фара за Либрата и щях да искам да се прибирам колкото се може по-бързо, за да не вися напразно в колата.Видели ли сте врътките за парното на Голф4. Карах Типо доста време и смело мога да твърдя, че на Типото ъглите бяха малко по-заоблени :Pпп.
            Pavel’ написа:
            Аз лично харесвам VW,бих си взел отново!
            Колега без лоши чувства ти кое по-точно харесваш на ФВ?Колега, в червено имат право да пишат само администраторите и модераторите на форума. МодерираноМодераторски екип на fiat-bg.org
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #36
              wwweb написа:
              Безсмислена тема!
              тъпа

              Коментар


                #37
                А защо никой не споменава, че цената на "великия" Гоуф 5 върви към 50 000 лв., поне толкова беше последно като го гледах, еми ще ме извинявате, ама КОЙ НЕНОРМАЛНИК ще тръгне да сравнява новото Браво с Гоуф 5 ?! Поздрави.
                Fiat Bravo 1.2 16v/82 hp....

                ...E90..incoming..!!

                Коментар


                  #38
                  loop написа:
                  А защо никой не споменава, че цената на "великия" Гоуф 5 върви към 50 000 лв., поне толкова беше последно като го гледах, еми ще ме извинявате, ама КОЙ НЕНОРМАЛНИК ще тръгне да сравнява новото Браво с Гоуф 5 ?! Поздрави.
                  Пеесе за топ изпълнение вероятно...Ти кво би вземал, че трудно вникнах в поста ти...

                  Коментар


                    #39
                    Топ-изпълнението на "Голф" е модела "Р32" и струва над 80 бимби

                    Коментар


                      #40
                      Kuku написа:
                      Топ-изпълнението на "Голф" е модела "Р32" и струва над 80 бимби
                      Аз само чакам да излезе новата Делта, и нейното топ изпълнение със сигурност ще прескочи Р32 Още от сега не мога да се сдържа да видя крайния производствен резултат - Ланча Делта ХФ Интеграле Целта на новото Интеграле е да мачка Субаро ВРХ СТИ и Мицубиши ЕВО-то, което само като изказване и цел прави чест Жалко наистина при тези колички, че някак си Фиат нямат стимул ли, какво да го нарека, да пуснат някакво Браво Абарт, ама АБАРТ в истинския смисъл на думата, не 10 коня от горе и 3-4 спойлерчета, както и до сега гледаме да става. Къде е историята на АБАРТ? Едно Браво Абарт 300кс бих го нарекъл АБАРТ, а не и съм сигурен за това, но доста потребители във форума си мислят, че АБАРТ е нещо като оборудване, спойлерчета, джанти и колата става уникална пп. ЛЕЛЕ как може в емотинките да няма емблема на АБАРТ Ние тук уважаваме ли ФИАТ-а
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Коментар


                        #41
                        loop написа:
                        А защо никой не споменава, че цената на "великия" Гоуф 5 върви към 50 000 лв., поне толкова беше последно като го гледах, еми ще ме извинявате, ама КОЙ НЕНОРМАЛНИК ще тръгне да сравнява новото Браво с Гоуф 5 ?! Поздрави.
                        Това, че ще е ненормалник да вземе Голф 5 пред Браво е едно на ръка ... а представяш ли си някой да вземе за същите пари Голф 5 пред 159 ... Много пиян требе да е тоя ненормалник

                        Коментар


                          #42
                          С риск да ме оплюете - аз съм един от отговорилите - "защо не..."Карал съм Голф 1,2,3,4 - всичките - само 4 ми хареса горе долу. Карал съм Пасат 1,2,3 - е такива дърва няма...Имахме ФВ Сантана - ако някой ги знае - Пасат1 ама не комби - иситната е че беше дървена отвсякъде, ама много здрава - взехме я на 200 000 (баща ми я докара) - продадохме я на 350 000 - единсвения ремонт - предни амортисьори и лагери на задните колела - не боря консумативите - накладки, масла, ремъци.. - Пак повтарям - такова дърво няма обаче...НО - наскоро взехме Пасат 4 за служебен - супер запазен на много малко километри и естествено безбожно скъп - ами честно казано въпреки че е дизел а аз не съм им любител - ми промени представата за ФВ - много добра и читаво сглобена кола, с добир материали и добра возия. Върви като пушка въпреки, че си е доста голямо купе. Единствената забележка - доста шумен на студено палене - ама оня ден палих едно Стило ЖТД - също толкова шумно беше. Сега зет ми чака да му докарат Пасат 5 ама бензинка - ще споделя впечатления от нея също.Иначе - в другата тема казах - след ФИАТ - пак ФИАТ, няма да ида на ФВ, но не са лоши коли - предлагам да понамалим оплюването. А ако колегиоте от ФВ форума четат това - за тях важи същото - обикновено не са виждали запазен (неразкрачен от каране) ФИАТ и затова са така настроени, ама ако ги кача нановата Крома или Браво 2 - друга песен ще запеят.
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #43
                            ogi28b написа:
                            вече втори ден карам различна кола от Бравата си - ДЪЛБОКО СЪЖАЛЯВАМ!!! , но е по принуда! С нетърпение очаквам отново да се кача в нея и да пипна с пръстче волана и да завия накъдето искам, да погаля спирачките и да спра на момента, да пипна газчицата, и да залепна за седлото.....
                            Ей това е,просто няма какво друго да добавя.

                            Коментар


                              #44
                              Всъщност единствения отговор на въпроса е защото са безлични.Старите Вагени са си супер коли, да, до първите голф 3, от там насетне качеството си е сравнимо с Браво и Брава.Изключение правят пасаторите, които директво сравнявам с мареите, и не виждам разлики в качеството, кой знае какви.Само дето едното е по-евтино. Ако аргумента е качество.Трудно се намира поддържана Мареа, в това спор няма, ФВ имат повече ок бройки, главно от Германия и Австрия.Ако аргумента е стил, ми вагените чак от голф 6 имат стил. Въобще.Ако говорим за возия...голф 4 и браво си возят еднакво. Голф 2 и Типо...разликата е голяма, в полза на второто.Мареа и Пасат ако сравняваме, возят си еднакво.Ми не знам защо трябва да си взема ФВ.
                              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
                              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

                              Коментар


                                #45
                                GTipo написа:
                                Ако говорим за возия...голф 4 и браво си возят еднакво. Голф 2 и Типо...разликата е голяма, в полза на второто.Мареа и Пасат ако сравняваме, возят си еднакво.Ми не знам защо трябва да си взема ФВ.
                                .....................Иков, имаш 30 мин. да си самомодерираш мнението. Във форум-обществото, с писане чрез големи букви се изразява "Крещене, викане...", което нито колегата, нито който и да е заслужава. Следва триене на мнението след 30 мин. МодерираноМодераторски екип на fiat-bg.org
                                Fiat Punto 2 1.9 Jtd HLX 2001 год. (inlove)
                                Vw Golf III Cabrio 1.9 TDI 1996 год.

                                http://www.snimka.bg/album.php?album_id=146239

                                Коментар

                                Working...
                                X