Между другото...днес, докато чаках пред Каргоекспрес момчетата от сервиза, за да взема колата, се запознах с една дама, която чакаше да си вземе Меривата - на един месец, на 3500 километра. За втори път и сменят ЕКУ-то. Описва си проблема точно по същият начин - СЕРВИЗ, лампи и аут.....Ако в световен план, концерните продължават да бълват коли с нискокачествени и несирурни електроники, народа ще започне да купува Дачия - защото за две години, от всички нови коли, които смених, само Дачията не ми е давала дефекти, проблеми и т.н., единственият и кусур беше, че Варна - София се равняваше на Варна Ню Йорк - пристигах и едвам излизах от колата-парцал. Първата Дачия за 90000 км смени само калобрани, щото слизайки от бордюр ги смлях, а втората - нищо.....за Авео-то няма да говоря, щото там трагедията е пълна, а с Линеата за два месеца и 25000 влизах трипъти, но за глупости - закопчалка на колан, натягане на ръчна и сега предстои тампони на макферсон...Извод - колкото по-просташка и елементарна ти е колата, толкова си по-сигурен в нея....клоня към пълно разочарование от ел-глезотииките.А по отношение на класацията на автомобилите за надеждност, качество и здравина, смятам че тенденцията е да се изравняват силите за сметка на нискокачествени материали и ниска стойност на автомобила. Някъде бях писал, споделям го и сега - здравата кола е мениджърски провал за компаниите...Немските коли винаги са били еквивалент за здравина, надеждност и т.н........ама за поколението автомобили от 80-те и 90-те.....а ся гледаме порно от рода на пластмасови колектори, дето и една газова не си струва да и сложиш...Старите правила вече не важат...

Коментар