Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Гипсиран крак, ако шофирам какво ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Гипсиран крак, ако шофирам какво ?

    Колеги ако шофирам с гипсиран крак има ли някви санкции, въобще пишели в закона някъде че не може да се кара с гипс???
    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

    #2
    доколкото знам е забранено
    Renault Laguna 1,9 dci 2002

    Коментар


      #3
      А , ами по принцип най много да гипсираш и другия
      .... и когато обърна на Драконови мерки , ще стане бий за да те уважават и уважавай за да не бъдеш бит.....А ЗАЩО ПРОСТО НЕ БЪДЕМ ТОЛЕРАНТНИ , НИКОЙ НЕ Е БРОНИРАН !!!

      Коментар


        #4
        И аз мисля, че е забранено. Пишеше нещо (по спомен когато карах шофьорските курсове, там при лишаванията май беше) че книжката се отнема временно на лица при които е видно, че не отговарят на физическите и психическите изисквания за водач (цитирам го по памет). Интересно ми е да го видя как се кара кола която не е автоматик, със счупен крак. Който и да е.

        Коментар


          #5
          Съжалявам, че не съм в службата. Утре ще погледна ЗДП и ППЗДП в "Сиела" и със сигурност ще ти кажа дали има нещо по въпроса. Абе забрана може и да има, но при добро желание човек може да кара и с гипсиран крак. През 1999 г. (това никога няма да го забравя) се прибрах от Китен със старата семейна Шкода 100S с практически неизползваем десен крак. Вярно беше само навехнат, но толкова подут, че чак вдигнах температура. Как съм се справил, само аз си знам, но за около 9 часа успях да се прибера в Пазарджик.
          Tonight's the night and it's going to happen again and again...

          Коментар


            #6
            Нямаш никъв проблем, ако се чувстваш добре и си сигурен че можеш да караш-карай. Никой няма да те спре и да ти иска информация за крака, забранено е макра и не точно това със счупения крак, но по някаква ирония и аз карах с счупен крак и нямах никъв проблем, вярно беше десния и чувствителността се губеше и тръгвах с доста форсаж, но само това.
            FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'

            Коментар


              #7
              Но при всички случай няма да си безопасен за околните. Кой каквото иска да ми говори.

              Коментар


                #8
                ivan_enchev написа:
                А , ами по принцип най много да гипсираш и другия
                Това е най-малкото.. То да не земе заради него друг да го гипсират
                Bravo 1.6 16v

                Коментар


                  #9
                  Аз не съм срещал в закона такава забрана.Но все пак трябва да си много внимателен...кой крак? Ляв или десен? Ако е ляв е много по-опасно EDIT: Точно така.. другото ляво. И аз какъв съм.Десен естествено... аз щото свикнах на Темпрата да спирам с левия, щото като пусна газта - гасне и затова. ВЕче уж не гасне, оправихме я (температурен датчик), ама ми остана навик

                  Коментар


                    #10
                    Immortal написа:
                    Аз не съм срещал в закона такава забрана.Но все пак трябва да си много внимателен...кой крак? Ляв или десен? Ако е ляв е много по-опасно
                    според мен ако е ДЕСЕН е много по-опасно ... ти каквото щеш ми разправяй :D

                    Коментар


                      #11
                      kiler_4o написа:
                      Immortal написа:
                      Аз не съм срещал в закона такава забрана.Но все пак трябва да си много внимателен...кой крак? Ляв или десен? Ако е ляв е много по-опасно
                      според мен ако е ДЕСЕН е много по-опасно ... ти каквото щеш ми разправяй :D
                      абе средния е най-зле гипсиран гиппсиран колко ще е гипсиран :D а и по принцип като те спрат няма нужда да слизащ от колата, рядко се налага. като пуснеш крачола кой ще те гледа
                      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                      Fiat Bravo'97 1,6 16v
                      Fiat Tempra'91 1,6 mono

                      Коментар


                        #12
                        [quote="pakumba" гипсиран гиппсиран колко ще е гипсиран :D а и по принцип като те спрат няма нужда да слизащ от колата, рядко се налага. като пуснеш крачола кой ще те гледа[/quote]... и като извадиш патериците от багажника и тръгнеш с едни широоооки крачки...

                        Коментар


                          #13
                          Re: Гипсиран крак, ако шофирам какво ?

                          Slavi_Lancia написа:
                          Колеги ако шофирам с гипсиран крак има ли някви санкции, въобще пишели в закона някъде че не може да се кара с гипс???
                          зависи къде си караш патериците ! при мене нямаше проблем ама оня вика ,отвори багажника аз се правя на луд ,ама в крайна сметка като тръгнах да излизам и тоя вика опаа кво става .....Обаче колата беше автоматик а левият крак ми беше гипсиран е те само 1 път са ме спирали полицаи ,иначе хората странно те гледат като слизаш от колата
                          фиатче Браво 2.0

                          Коментар


                            #14
                            Прегледах закона и правилника, пуснах и търсене на всички забрани, ами май няма изрично записана такава забрана. Но пък то едва ли всичко може да се опише в един закон. Човек не е напълно адекватен зад волана и ако има висока температура или високо/ниско кръвно например ...
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #15
                              Е не колеги, аз няма да се кача да карам извънградско или пък цял ден да обикалям града с колата. Принципно питах щото някои път се налага да се отиде до някъде а не всеки път има кои да ме закара. Счупен ми е десния ( с гипс като бутуш) което е по зле щот трябва да го прехвърлям от газта на спирачката. А и все пак предполагам че едва ли ще карам с повече от 30 , абе все едно е поледица Въпроса беше имали за ко да се заядат кат ме спрат.
                              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                              Коментар

                              Working...
                              X