Nino написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Поддържаме ли си колите...???
Collapse
X
-
FIAT DUCATO 2.3 JTD 03'
-
ancho написа:ми не е точно така, ако ти се разтропа нещо, или я одереш някъде, а нямаш кинти, какво, няма да я караш ли?Когато имаш кинти тогава ще я оправяш, ето сега например мой роднина си купи 406 Пежо обаче не му стигат парите за ангренажа и маслото и няма да я кара докато си ги набавиSUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
-
Техническо състояние - ОК.Външен вид - кален, не е ОК.Вътрешен вид - ОК с изключение на пода - голяма кал е около офиса ми Днес по-късно живот и здраве ще я ИЗКЪПЯ, ако ще да се разчуеSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Поддържам си колата и се грижа за нея повече, отколкото за мен самия. Познавам всеки шум по колата, всичко, което ми се стори необичайно, веднага ме води до сервиза. Моят майстор неведнъж ми е казвал, че чувам повредите, още преди да са се появили реално. За обслужването няма какво да говорим - изрядно. Масло и маслен филтър сменям също на около 8000 км, тъй като повече от това не изминавам за година, а заедно с маслото винаги сменям и въздушен и горивен филтър, а сега при мареата и поленов. Гумите ми винаги са с добър грайфер, втора употреба гуми не ползвам, само нови ! Освен това колата ми винаги е чиста, а багажника е като аптека.Сега има нещо с мареата, което ме чопли и почва вече да ме нерви. Взех я с външни забележки, дребни и несъществени, просто драскотини и напукан лак тук там, най-вече на предния капак (, а иначе удари колата не е претърпявала никога). Тези забележки вече не мога да ги търпя, искам по-бързо да се стопли времето, за да ги оправя и да светне колата.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Автомивка - много рядко, пари на вятъра. Е, като стане вътре съвсем кочина - мия я. Не обичам автосервизи и затова не я водя на такива. Карам докато се счупи или не почне нещо много да ме дразни. Ама последното рядко се случва, щото е по-вероятно да му свикна отколкото да ми писне. Не сменям нещо, дето леко хлопа, 100% има още живот в него, в края на краищата това само оскъпява колата. Масло сменям на 25 хил. км, по книжка пише на 20 хил, но аз карам на газ, значи мога и на 30, ама аз си давам малко резерва.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
И аз гледам да я поддържам в добро техническо състояние. Дори съм се вманиячил, следя ниво на масло, на антифриз, слушам как работи двигателя, по едно време реших, че нещо не е наред, та я карах на сервиз, където ми казаха, че нищо не установяват. Последно смених външния ремък (виеше) и обтягащата ролка (беше се заклинила в едно положение). Масло сменям на 10000 км, съвсем скоро го смених. Следват накладките и дисковете, трябва да оправя и климатика, че иде топлото време (той работеше ... докато оставих колата в един сериз заради задната врата, че ме бяха ударили). Изобщо, иска ми се да я потегна сега напролет и да оправя външния вид - вдлъбнатини от градушка и драскотини (така я взех). За чистотата - мия/чистя като се изцапа така, че почне да ме дразни.
Коментар
-
ей така се мие кола иначе "сервиз....никога, ама никога" - Правило номер 1!!!СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Поддържаме дръжки!Колко пъти в годината я карате колата в оторизиран сервиз за основен преглед и смяна на всички износени и дефектирали части?!Та тази процедура ще ни струва доста повече отколкото ни струват колите!Не ме разбирайте погрешно.Не казвам,че не трябва да ги поддържаме поне в що годе прилично състояние до колкото ни позволяват финансовите възможности.Просто трябва да се степенуват нещата по приоритет.Например не може да не обръщаме сериозно внимание на спирачната система,а да държиме климатика да е винаги изряден.
Коментар
-
riiid: Вероятно говориш за себе си. Моите майстори ми се дразнят, защото все нещо съм искал да ремонтирам.Сменени преди 8500км са ми: Предни дискове, предни накладки, проверени са задните спирачни механизми (барабан и челюсти). Сменени са ми всички ролки, ремъци и тем подобни по агренаж и алтернатор. Сменени са всички филтри - маслен, въздушен (преди 250км), горивен (преди 8500км), поленов (преди 8500км, на пролет пак). Климатика ми е ОК. Смених предна лява биалетка, че хлопаше и ме дразнеше, на пролет ще се сменят и 2та предни носача. Преди 250км ремонтирах (сам) датчика за скоростта на автомобила - цената на нов е 54.80, но се оказа, че в стария просто има вода. В ОТОРИЗИРАН сервиз не ходя по ред причини - "майсторите" в местният такъв са леко ... некадърни, но на заплата. Износени и дефектни части по колата ми гарантирано няма - освен може би кожата по скоростният лост... Всички светлини са ми ОК. Фаровете ми са регулирани и светят без да заслепявам никого. Предните ми гуми са на 3500км, а задните на 8500км. Ръчната спирачка хваша на 1 зъб. Гумите ми 2х2 са с правилното налягане, проверявам ги веднъж седмично. Хайде, кажи ми колко от тези неща при теб са ОК???Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
тъй тъй, ма по дължинаСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар