Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за акциз и мастодон.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за акциз и мастодон.

    Колеги един въпрос имам за акциза на даден автомобил. Ето този мастодон, с огромен двигател, ме интересува колко би му излезнал само акциза и според вас колко горе долу има да се дават пари, само докато се мине през КАТ и се регистрира и пусне в движение? Знам че това не е Мерцедес Форум-а, но просто се питах, ако се залетя да взимам подобно нещо колко бих похарчил по него след като го купя. Благодаря предварително.http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...n&pageNumber=1
    Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
    Настояща: VW Polo 1.1i '92

    #2
    Един от най-добрите ми приятели има такава кола (такова купе - W140) но неговата е 300TD Акциза на тази кола от обявата е точно 14100лв., а цената не пише дали е с ДДС или е без Но да оставим това за сега и да ти кажа, какво ме притеснява повече - като гледам е американско изпълнение (оранжеви габарити и квадратен номер) и въпреки, че е в Хамбург, ако няма Евро-сертификат, освен акциз ще трябва да се плаща и мито, което е 10% от фактурната стойност на автомобила (~10’000Е), от акциза (~7’000Е) и от разходите по доставката (~500E), след което върху сбора от всичките тези суми се начисляват и 20% ДДС, и работата става мнооого дебела но може и да има Евро-сертификат и тогава остава да се плати само акциз За регистрацията, дали регистрираш "Мерцедес" или Трабант" няма голямо значение, все си плащаш ЕКО-такса, за канали, за преглед, за талон, за табели и ако не се лъжа, по спомени, към 200лв. те оправят в КАТ По-лоши са местния данък при обявяване в общината (2% от фактурната стойност), данък на мощността (ако не се лъжа е към 300лв. за тази кола), Г.О. (180лв.), каско (5% в най-дбория случай - 1500лв.), първоначално пълно обслужване 1000-1500лв. и т.н.... После, като я подкараш, идва разхода от 20л./100км. градско Та така.... за да си позволиш да имаш такава кола, не трябва да си даваш последните пари за нея, даже не трябва да се замисляш, ако нямаш поне няколко пъти по толкова Аз имам няколко приятели с подобни машини и ако те интересува нещо друго - питай, ще се радвам да ти помогна, нищо, че не сме "Мерцедес-форум"

    Коментар


      #3
      Re: Въпрос за акциз и мастодон.

      Alex_kk написа:
      Знам че това не е Мерцедес Форум-а, но просто се питах, ако се залетя да взимам подобно нещо колко бих похарчил по него след като го купя. Благодаря предварително.
      Много уместен и навременен въпрос си задаваш.Точно днес се заформи една тема в MB Форума, която до някъде надявам се ще даде отговор на въпроса ти.Или поне на едната част от него:Кой колко плаща за да кара MBОсвен акциза, много добре премисли дали е по силите ти да поддържаш S-class на Мерцедес.Пък бил той и 10 годишен.Ако отговора е "ДА" и темата не те стряска - W140 е велик автомобил.Този за който питаш пък съвсем.Щото мен ме стряска - дори и това, което аз съм написал П.С: Ето още една тема с подобна насоченост.И да се похвалиш, ей!Нямаме S500 в отбора, пък ако сдобиеш V12 може и вожд да те направим Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

      Коментар


        #4
        Ако ти трябва някакво инфо за колата, мога да им се обадя и да ги питам,а ако дойдеш до тук да я купуваш можем да пием по бира :D
        Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
        Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

        Коментар


          #5
          Благодаря Ви колеги! Ами да много пари са, след като я купи човек..... консумативи-ОК, ясно. Но много са парите за бензин Ако купя подобна кола първо ще е нещо от рода на 320 или 420 двигател, а в най-лошия 280. Това лично на мене ми е мечта да имам нещо такова. Но май ще трябва да почакам още годинка, две, за да си събера достатъчно за такъв автомобил. И все пак не съм решен на 100% още, че ще си взимам, но засега не съм се и отказал. Продължавам да мечтая
          Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
          Настояща: VW Polo 1.1i '92

          Коментар


            #6
            Мен ако ме питаш, "S300TD" е най-добрия избор

            Коментар


              #7
              С една дума дизел. Патил съм и не искам да дам толкова пари и да го карам 2-3 месеца с моя късмет. То не че като е бензин ще е по-читаво, но все пак си мисля, че дизелите са по-карани, на много повече км и моторите са си леко износени. Вярно че е мерцедес и 200-300к км не са проблем, но все пак са си навъртяни. Бензонови се намират още по около 160-200к сравнително добри. А я кажете кое е по-добро да се взима S класа от България, или да се вземе от Германия например?
              Бивша кола: Fiat Punto 1.2i '93
              Настояща: VW Polo 1.1i '92

              Коментар


                #8
                Да, ама дизела си е камион и ако е запазен, няма да имаш проблеми достатъчно дълго време Ако намериш запазен екземпляр и те устройва цената - от тук е по-добре, защото си я караш в сервиз, казват ти болежките, пазариш се за цената и т.н. Аз лично мога да ти предложа точно една такава "S300TD" ’98г. с абсолютно всички екстри, на мой приятел, който е решил да я сменя скоро и мисля, че за 30’000лв. може да се споразумеете без проблем Има дребни забележки, например смяна на 6-та свещ, което е трудоемко и също така ще трябва да си я обслужиш, но иначе е регистрирана, застрахована и т.н., а е от последните произведени и е много хубава

                Коментар


                  #9
                  Alex_kk написа:
                  С една дума дизел. Патил съм и не искам да дам толкова пари и да го карам 2-3 месеца с моя късмет. То не че като е бензин ще е по-читаво, но все пак си мисля, че дизелите са по-карани, на много повече км и моторите са си леко износени. Вярно че е мерцедес и 200-300к км не са проблем, но все пак са си навъртяни. Бензонови се намират още по около 160-200к сравнително добри. А я кажете кое е по-добро да се взима S класа от България, или да се вземе от Германия например?
                  Колега, наивно е изобщо да гледаш в километража.До приблизителните километри се опитай да стигнеш по странични наблюдения.Километража показва толкова, на колкото са го направили.Да не би да вярваш в Дядо Мраз?10 годишна кола на 200-300 хиляди граничи с чистата фантастика.Естествено не е невъзможно. Но е зверски малко вероятно А пък и на точно тези дизели, тази цифра не само че не е много, тя е нищо.Естествено ако е вярна.Все едно да си вярвам че моя е на 230хил.Да бе, да!Смешки са това.
                  Kuku написа:
                  Мен ако ме питаш, "S300TD" е най-добрия избор
                  Зависи от очакванията.3 литров мотор за над 2 тона собствено тегло няма да го направят най-пъргавото нещо на света.Ама като вземе да става оса пък почва да бърка яко в джоба - една ли е беля Та както е казано - пълно щастие няма.
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    Аз имах предвид, че дизела е т.нар. "златна среда" - харчи към 13л. градско и върви нормално Прав си, че не е бърз, то и няма как да е с това тегло, но той ако иска бърза кола, защо изобщо си купува 2т. машина Другото предимство при "S300TD" е, че акциза му е само 4’500лв. и е по-поносим за покупка на фона на 14’000лв. акциз за "S500" За мен, ако мога така да се изразя, най-разумния избор е "S300TD"

                    Коментар


                      #11
                      Ми пак казвам, че е добре клиента да е наясно какво очаква от колата.То е ясно че ще бъде някакъв компромис.Ако няма да има компромиси, тая тема нямаше и да я има тук.По нея щяха да отговарят БС
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар

                      Working...
                      X