и аз да питам нещокое е по-безвредно за ксеноновите комплекти:- премигването при вклюване на други консуматори ?- или тези 14 В, вместо 12-13В ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Халогенни лампи - анализ
Collapse
X
-
само аз ли не знам за каква кола става въпрос? + това няма лампа която да е изчислена за 12 волта! На опаковката и пише 12, но е взето предвид зареждането на алтернатора. филипс дават номинал 12.8 , осрам - 13.2 , ГЕ ако не се лъжа също са на 12.8Това че като пуснеш дълги имаш чувството че гасиш, ме навежда на мисълта че май става въпрос за фар с H4 без допълнителни лампи.
Коментар
-
sev написа:и аз да питам нещокое е по-безвредно за ксеноновите комплекти:- премигването при вклюване на други консуматори ?- или тези 14 В, вместо 12-13В ?
Коментар
-
ilkor написа:Да ще премигват ако то идва от акумулатора. Ако неговотонапрежение мърда както и да са сложени релетата няма да помогнат.Fiat Punto 1.1 6Speed
Коментар
-
ogi28b написа:Някъде пишеше как точно се измерват загубите: Мери се напрежението в точките "Плюс на акумулатор" и "захранваща жица на лампата". Записва се стойността. После се мери напрежението в точките "маса на лампата" и "минусова клема на акумулатора" . Записва се под вече записаната стойност. Сумира се. Полученото показва общия спад на напрежение във веригата от плюс на акумулатор до минуса. (поне така успях да си го преведа, нека ел-техниците да кажат дали е точно така)
Коментар
-
Колегата SEV говореше за премигване на лампите при включване на друг електроконсуматор.С това измерване не може да се отчете този спад. Така се мери само спада до самата крушка който е постоянен когато тя си свети.Може да има изключение ако някъде токът на лампите и другия консуматор минават по общ проводник.Ако премигват заради спад в самия акумулатор или пък в клемите това измерване няма да отчете нищо.За начало мерене върху самия акумулатор препоръчвам ... да се търсят леки спадове при включване на по мощен консуматор ...
Коментар
-
Проблема с примигването при пускане на други консуматори е, че таблото с предпазителите се захранва от един единствен + , който се разпределя към всичко, съответно проводника от акумулатора до бушонното табло като всеки друг проводник е оразмерен в долната граница на пад, за да се пестят разходи, нататък е ясно...Напрежението на акумулатора е константа (ако алтернатора и акумулатора са в ред).Абе премерете си напрежението на лампите (непосредствено на клемите на самите фарове), при включени такива и запален двигател.Ако има някой над 13 волта да дойде да го разгледам какво не му е наред :D
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар